Beste forumgenoten,
Is er bij de hier vrij talrijke 16v-bezitters iemand die een 167 pk-versie bezit?
Zijn er belangrijke verschillen met de 150 pk-versie, buiten de motor dan?
Is de 167 pk-versie motorisch betrouwbaarder…?
Ik heb recentelijk een 167’er kunnen kopen (30.000 km’s) voor 2.000 euro, maar mijn garagehouder raadde het mij af, omwille van de vele(?) technische mankementen.
Vergiste hij zich misschien met een 150’er?
ZX & CX 4 ever!
hij heeft een andere inlaatspruitstuk (soort oude MI16) waardoor die mindere gevoelig is voor storingen als de S16 (hint: vacuumpompjes), gashuis, waarschijlijk andere nokkenassen, en zit een andere ecu met een andere mapsensor, die beveiligd is met de sleutel,
dit is ongeveer wat ik ervan af weet, volgens mij is het onderblok het zelfde
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
Standaard uitgerust met een spagetti spruitstuk, wat niet verkeerd is