Caroline81 schreef:Een goede bbq-master is altijd welkom natuurlijk
Graag
Bij deze geef ik me op als chef-kok om de bbq voor te bereiden
Lelijke Eend schreef:@Hel1: mag ik dan met jou mee rijden ?
yep, en reken maar dat je de hele nacht de vos bent
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Zend / ontvangstapparatuur heb ik niet maar als er een barbeque en een potje bier is klinkt ‘t bij mij al snel gezellig in de oren!! Bovendien, als de vos na 3 uur nog niet is gevonden zal hij/zij toch wel eens komen kijken waar de rest zit??
Ok, dit is dus een andere manier van vossenjagen die ik gewend ben. Zo kan het ook. Al kan ik het niet laten mijn uitgebreide set mee te nemen…..Ik zal wel mijn richtantenne thuislaten…...
Test
Thijsvandebles schreef:Ok, dit is dus een andere manier van vossenjagen die ik gewend ben. Zo kan het ook. Al kan ik het niet laten mijn uitgebreide set mee te nemen…..Ik zal wel mijn richtantenne thuislaten…...
Je moet het voor mensen met weinig apparatuur (beginners) ook nog een beetje toegankelijk houden he
Het lijkt leuk om eens te doen en mocht het vossen nou echt niks worden, dan heb je in elk geval nog ene leuke BBQ gehad en kun je snel aan de pils (wachtend op de poedelprijs).
Breakie break hier de bulldog….(ooit in een grijs verleden)
Was een hele leuke tijd!
Maar zeg nooit nooit, ik kom wel een keer kijken natuurlijk, ik weet nog heeeeeeeeeele leuke plekjes in Haarlem
René van Maren schreef:Breakie break hier de bulldog….(ooit in een grijs verleden)
Was een hele leuke tijd!
Maar zeg nooit nooit, ik kom wel een keer kijken natuurlijk, ik weet nog heeeeeeeeeele leuke plekjes in Haarlem
Goed, ik zet mijn bak wel bij jou op zolder neer, dan vinden ze me nooit
op mn zolder staat mijn BED
En ik zit niet in Haarlem
René van Maren schreef:op mn zolder staat mijn BED
En ik zit niet in Haarlem
Velserbroek is toch ook in het westen.
Het wilde westen
maarre…daar gaan we weer
ops:
hel1 schreef:Lelijke Eend schreef:@Hel1: mag ik dan met jou mee rijden ?
yep, en reken maar dat je de hele nacht de vos bent
Mij is alles best, mits ik maar niet hoef te rijden.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Mij is alles best, mits ik maar niet hoef te rijden.
Lijkt mij wel zo veilig voor de anderen
(sorry was een niet te missen inkoppertje )
Thijsvandebles schreef:Ok, dit is dus een andere manier van vossenjagen die ik gewend ben. Zo kan het ook. Al kan ik het niet laten mijn uitgebreide set mee te nemen…..Ik zal wel mijn richtantenne thuislaten…...
Mag ik dan je bijrijder worden?
ops:
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
ZX1.4i schreef:Lelijke Eend schreef:Mij is alles best, mits ik maar niet hoef te rijden.
Lijkt mij wel zo veilig voor de anderen
![]()
(sorry was een niet te missen inkoppertje)
Jij post wat ik niet durf te posten
Ik ben het n.l. helemaal 100% met je eens !
Schijt aan originaliteit.
tsssssss