Dank je!
renz schreef:René van Maren schreef:tsssssss
Jij mag ook mee hoor
dan gaan wel wel met jouw bolide,... die heeft iets meer bodemvrijheid
Je kan ook een “echte Citroen” nemen, die heeft zo een knopje om de bodemvrijheid te regelen
ZX1.4i schreef:renz schreef:René van Maren schreef:tsssssss
Jij mag ook mee hoor
Je kan ook een “echte Citroen” nemen, die heeft zo een knopje om de bodemvrijheid te regelen
Haha, echte Citroens werden er na de introductie van de XMs toch niet meer gemaakt
fftopic
Dus:
Marcel + Caroline
Wilbert Jan + ? (iemand nog een leuke aanstaande schoonzus over?)
Marten + ?
mvbbx + ?
Thijs + Mientje
BX19trs?
Heleen + Elmer
sohail alleen bbq of ook deelnemen?
Serge + Carolien ( ? )
René + Renz
Wie volgt? En overigens nog voorkeur voor een ongeveer datum? Wij willen in ieder geval ook naar het schermertreffen dus dat weekend valt af. Ben ff kwijt welk weekend dat is
mpostma schreef:ZX1.4i schreef:renz schreef:René van Maren schreef:tsssssss
Jij mag ook mee hoor
Haha, echte Citroens werden er na de introductie van de XMs toch niet meer gemaakt
![]()
Precies, daarom kom ik met de Bx ARMY. Die is uitermate geschikt voor dit soort klussen.
Test
leuk met een CB in de wagen ik heb er zelf een stuk of 8 gehad waaronder Midland, Superstar en President
de juist type’s weet ik niet meer, begnnen met eentje van een halve watt en de laatste was 21 watt met meer dan 500 kanalen
ik had en antenne van ik dacht 1.8 meter
wel al een jaartje of 16 geleden, in de tijd dat er hier nog heel veel controle op zenders was
ook heel plezant is de PA functie, vaak mensen de stuipen op het lijf gejaagd
ops:
een vossejacht is echt heel fijn als iedereen het bij normale apparatuur houd, gewoon rondje rijden en de rf dichtknijpen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Dus belgica gaat ook vertegenwoordigd worden? Het is een mooi stukje nederland dus je komt sowieso niet voor niks
Caroline81 schreef:
fftopic
Dus:
Marcel + Caroline
Wilbert Jan + ? (iemand nog een leuke aanstaande schoonzus over?)Marten + ?
Geen idee. Ik zie dan wel wie er met mij mee wil rijden. En als er niemand met mij meewil en ik geen zin heb om alleen te rijden kan ik alsnog wel bij iemand in de auto kruipen.
Caroline81 schreef:
Wie volgt? En overigens nog voorkeur voor een ongeveer datum? Wij willen in ieder geval ook naar het schermertreffen dus dat weekend valt af. Ben ff kwijt welk weekend dat is
7 t/m 9 juli 2006
Schermertreffen te Groot Schermer
Klik hier voor meer informatie
Ik ben zelf op vakantie van 27 juli tot ong. het weekend van 19 aug. dus dan kan ik niet.
Caroline81 schreef:sohail alleen bbq of ook deelnemen?
Ik doe ook mee met jagen en wil graag de bbq voorbereiden
ik zie dat best zitten als de datum uitkomt, momenteel ben ik volop in gesprek voor een nieuwe baan en daar zal dus veel vanaf hangen vermits daar mogelijk op zaterdag moet gewerkt worden
ik moet wel terug een bakje kopen maar op Kapaza en al de rest staan er genoeg te koop dus dat is geen probleem, ik was het toch van plan aangezien een maat van me in de haven met een truck rondrijdt en die er ook al eentje heeft
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Caroline81 schreef:(...)
Zolang ik niet in Frankrijk zit (en helaas weet ik niet wanneer dat zal zijn) wil ik wel proberen vrij te nemen als dat kan (wieweet volg ik dan 1 of andere opleiding, dan heb je geen snipperdagen ).
Schijt aan originaliteit.
Ik ben bang dat Carolien niet zo into meetings is, bovendien heb ik absoluut geen zendapparatuur. Misschien ben ik wel een zinvolle bijrijder voor Marten o.i.d.?
(ik kom wel als ik kan natuurlijk, maar meer voor de gezelligheid dan om die vos te vinden hoor!)

Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Lijkt me leuk, maar ik heb een richtingsgevoel van 0,0 en heb alleen een bakkie..
Als ik het goed begrijp heeft het alleen zin als je de hiervoor beschreven apparatuur hebt. En die heb ik dus niet. Een bakkie heb ik voor de tijd wel maar de rest niet en om het nu voor die ene keer te kopen gaat me ook wat ver. (
Ik heb nog een bakkie + antenne. Als ik met Hel1 meerijd, mag dat bakkie + antenne wel geleend worden (omdat ik met Hel1 meerijdt heeft zij voorrang, dat wel!). Er zit een magneetvoet bij (antenne) en voeding haalt hij uit de sigarettenaanstekerplug. Echter, de antenne is vrij kort (dus gering bereik) en moet eigenlijk nog afgesteld worden. Hij doet het -ondanks het niet afstellen- wel, maar het is beter voor de apparatuur om het spul goed af te stellen.
Schijt aan originaliteit.