Gisterenavond hebben we de rit voor de laatste keer voorgereden. Met twee wegafzettingen missen we nu juist wat mooie plekjes, maar er zijn er zat over!
BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)
Duncan Ruseler schreef:Gisterenavond hebben we de rit voor de laatste keer voorgereden. Met twee wegafzettingen missen we nu juist wat mooie plekjes, maar er zijn er zat over!
Komt helemaal goed begrijp ik….
Test
Gaat er morgen nog iemand uit friesland naar de bxclub-meeting in Vlaardingen?
Mijn vrouwtje ziet de lange rit naar het westen niet zo zitten met twee kids achterin te janken…
Elmer, heb jij al vervoer?
Emiel
Ik moet mij helaas verontschuldigen! Vandaag was super gezellig maar morgen kan ik er niet bij zijn! Heb nog veel werk te doen en heb morgen ook nog een andere verplichting (die ik was vergeten ops: )
Veel plezier morgen!
En ik ben alweer terug van een erg mooie rit door Vlaardingen en Schiedam. Een echte voorjaarsrit met een zonnetje. De gehele rit met het dakje open gereden. Heerlijk
Foto’s volgen.
BX19trs schreef:Gaat er morgen nog iemand uit friesland naar de bxclub-meeting in Vlaardingen?
Mijn vrouwtje ziet de lange rit naar het westen niet zo zitten met twee kids achterin te janken…Elmer, heb jij al vervoer?
Emiel
Ik was er al
Maar fijn dat je aan me gedacht hebt
Schijt aan originaliteit.
vond ‘t jammer dat ik er niet bij kon zijn (Marten, nogmaals mijn excuses dat ik ben vergeten mijn plaats op te zeggen!!!)
Hoop dat de foto’s ‘t nog een beetje goed kunnen maken. Een perfect Citroën weekend heb ik toch wel gehad dankzij de forummeeting!!
(en ik ga nu even de folders van de C4 / C5 doorbladeren )