Als het heffen van een tol er voor zou zorgen dat ons wegennet er wat beter bij ligt, dan kan niemand er tegen zijn denk ik!
Totaal aantal Berichten: 6496
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Nou ja, dan rij ik toch via Duitsland en Luxemburg naar Frankrijk… Is vanuit Nijmegen even ver…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
René van Maren schreef:Tol en wegenbelasting per direct afschaffen!
Gewoon in de benzine verwerken
Dan tanken we in luxemburg :schater
denk je dat dat helpt voorbeeld antwerpen luxenburg is +- 150 km
benzine in luxenburg op dit moment ongeveer 1.10 euro
Mulder schreef:Nou ja, dan rij ik toch via Duitsland en Luxemburg naar Frankrijk… Is vanuit Nijmegen even ver…
Dat was dus ook mijn idee. Naar Frankrijk via België?
Dan moet ik door dat drukke NL terwijl ik in 10 minuten op de A31 zit.
Snelwegen in belgie. praat me er niet van!
Kom er zowat wekelijks, en het is een ramp! kben er vandaag weer geweest, en heb nog alle botten op de verkeerde plek. (nee, voor werk zit ik niet in een citroën )
En dan ook nog tol gaan vragen! het zou verboden moeten worden.
Het is toch zo allemaal een eu. Laat dan iedereen in een ander land moeten betalen, en wel hetzelfde tarief. Nederland moet mee gaan doen, al die vrachtwagens die nou langs de nederlandse grens rijden naar het zuiden, omdat in duitsland de maut is. En de wegen worden hier slechter, en wie betaald dat, wij! en wie strijkt er met de winst. Juist onze oosterburen
Ik verklaar nederland voor gek dat de buitenlanders niet meebetalen voor de weg. Doen ze toch zolangzamerhand overal….. Stelletje ****** in Den Haag.
Re: Tol betalen België ?
Ik heb al twee keer de wegenbelasting weten opslagen met de drogrede dat buitenlanders tol gingen betalen dus ?????????
men zal nooit minder belasting gaan heffen op de wegen-taks hier, als je dat gelooft….....
2006 is een verkiezingsjaar hier dus moeten de politieke partijen goede ( ) voornemens spuien tegen 200/uur
moeten het nog eens worden over de verdeling van de opbrengst ik kom niet meer bij
waarom heb ik zo een moeite om dit te geloven
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
citroenc2 schreef:
denk je dat dat helpt voorbeeld antwerpen luxenburg is +- 150 km
benzine in luxenburg op dit moment ongeveer 1.10 euro
met 150 km ben je maar net een eind voorbij Luik of over Brussel haal je dan ongeveer Namen
ik tank hier bij Jet of Esso aan 1.18 voor de 95 dus daarvoor rij ik niet naar Lux
het kortste om in Lux te geraken is over Luik, dan richting Aachen, vervolgens richting Verviers (Spa) en in Sankt-Vith binnen door naar Weiswampach, een 200 km enkel, je staat dan in Lux bij grote koopcenters maar vele km’s van elke autosnelweg verwijdert
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Het wordt dus hoog tijd een streep door dat België te trekken.
Letterlijk.
Een streep van west naar oost, van Rijssel naar Luik.
Alles erboven gaat bij Nederland, dat van naam verandert: De Lage Landen.
Alles eronder naar Frankrijk (ik hoop dat ze het willen hebben).
Brussel maken we hoofdstad van West-Europa (ja, West-Europa, en niet Europa), en dat hoort dan nergens bij.
En dat stukje Duitstalig in het oosten, dat mag wel bij de Germanen.
Zo, van alle gez**k af, geen taalstrijd meer, geen tol, en dan hoop ik dat dat lekkere Laaglandse (v/h Belgisch) Bier beter verkrijgbaar is in het Noorden.
Koningshuizen btw schaffen we af bij het aftreden van Albert en Bea. D kroonprinsen gaan maar werken voor hun centen.
En ik, ik word president (dus stem op mij….!!!)
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Dan rijden we voortaan maar via luxemburg. Ik ben absoluut niet te beroerd om tol te betalen als ik op vakantie ga. In Frankrijk rij ik bijna niet anders dan tolweg maar dan verwacht ik daar wel:
- Hogere maximum snelheden
- Mooie gladde wegen
- Goede en duidelijke bewegwijzering.
3 dingen die de belgische wegen ABSOLUUT niet hebben.
Alhoewel in de xantia de wegen in belgie afgelopen jaar best glad waren
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
metro2005 schreef:Dan rijden we voortaan maar via luxemburg. Ik ben absoluut niet te beroerd om tol te betalen als ik op vakantie ga. In Frankrijk rij ik bijna niet anders dan tolweg maar dan verwacht ik daar wel:
- Hogere maximum snelheden
- Mooie gladde wegen
- Goede en duidelijke bewegwijzering.3 dingen die de belgische wegen ABSOLUUT niet hebben.
Alhoewel in de xantia de wegen in belgie afgelopen jaar best glad waren
Citroen heeft niet voor niets HP, franse binnenwegen zijn ook shit :cheer1
metro2005 schreef:Dan rijden we voortaan maar via luxemburg. Ik ben absoluut niet te beroerd om tol te betalen als ik op vakantie ga. In Frankrijk rij ik bijna niet anders dan tolweg maar dan verwacht ik daar wel:
- Hogere maximum snelheden
- Mooie gladde wegen
- Goede en duidelijke bewegwijzering.3 dingen die de belgische wegen ABSOLUUT niet hebben.
Alhoewel in de xantia de wegen in belgie afgelopen jaar best glad waren
Inderdaad. Vorig jaar in Kroatie van hetzelfde. Er was een heel stuk waar geen tolwegen waren, maar daar schiet het echt niet op. Gemiddelde van 60 km/h hooguit, dorp in, dorp uit. Een bepaalde afstand kost je dan 4 uur, terwijl het op een tolweg met continu 130 km/h hooguit 1.5 uur gekost had.
Totaal aantal Berichten: 15707
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ik wil dan wel vast oproepen voor een zelfstandig Zeeuws-Vlaanderen!!! Als we hier tol moeten betalen om via de tunnel in de rest van NL te geraken en vervolgens tol moeten gaan betalen zodra ik hier vijftig meter verderop de grens over ga, dan wil ik ook graag een status aparte lol
graddus schreef:Ik wil dan wel vast oproepen voor een zelfstandig Zeeuws-Vlaanderen!!! Als we hier tol moeten betalen om via de tunnel in de rest van NL te geraken en vervolgens tol moeten gaan betalen zodra ik hier vijftig meter verderop de grens over ga, dan wil ik ook graag een status aparte lol
Nee, als toekomstig president TOL-lereer ik geen zelfstandige regio’s.
Maar ik zal in mijn verkiezingsprogramma opnemen dat die tunnel voortaan gratis moet. Net zoals de Liefkenshoektunnel.
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
ik vind dat wel goed die tol.
als men dan in belgie flink bezuinigd op de wegenbelasting kan ik een C5 met de nieuwe 2.2 hdi gaan bestellen
Wat hoor ik nu van de admins?
Gaan de belgen hier een datagebruik betalen?
:schater