2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

Tol betalen België ?
cocico
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 690

Gepost: 04 april 2006 09:11 PM
  [ # 16 ]

Als het heffen van een tol er voor zou zorgen dat ons wegennet er wat beter bij ligt, dan kan niemand er tegen zijn denk ik!

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6496

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 04 april 2006 09:14 PM
  [ # 17 ]

Nou ja, dan rij ik toch via Duitsland en Luxemburg naar Frankrijk… Is vanuit Nijmegen even ver…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 04 april 2006 09:15 PM
  [ # 18 ]
René van Maren schreef:

Tol en wegenbelasting per direct afschaffen!

Gewoon in de benzine verwerken

Dan tanken we in luxemburg :schater

denk je dat dat helpt voorbeeld antwerpen luxenburg is +- 150 km
benzine in luxenburg op dit moment ongeveer 1.10 euro Wink

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5010

Gepost: 04 april 2006 10:26 PM
  [ # 19 ]
Mulder schreef:

Nou ja, dan rij ik toch via Duitsland en Luxemburg naar Frankrijk… Is vanuit Nijmegen even ver…

Dat was dus ook mijn idee. Naar Frankrijk via België?

Dan moet ik door dat drukke NL terwijl ik in 10 minuten op de A31 zit.

Profiel  

janneman
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 263

Gepost: 05 april 2006 12:57 AM
  [ # 20 ]

Snelwegen in belgie. praat me er niet van!
Kom er zowat wekelijks, en het is een ramp! kben er vandaag weer geweest, en heb nog alle botten op de verkeerde plek. (nee, voor werk zit ik niet in een citroën Crying or Very sad )
En dan ook nog tol gaan vragen! het zou verboden moeten worden.

Het is toch zo allemaal een eu. Laat dan iedereen in een ander land moeten betalen, en wel hetzelfde tarief. Nederland moet mee gaan doen, al die vrachtwagens die nou langs de nederlandse grens rijden naar het zuiden, omdat in duitsland de maut is. En de wegen worden hier slechter, en wie betaald dat, wij! en wie strijkt er met de winst. Juist onze oosterburen Exclamation

Ik verklaar nederland voor gek dat de buitenlanders niet meebetalen voor de weg. Doen ze toch zolangzamerhand overal….. Stelletje ****** in Den Haag.

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 05 april 2006 01:59 AM
  [ # 21 ]

Re: Tol betalen België ?

Ik heb al twee keer de wegenbelasting weten opslagen met de drogrede dat buitenlanders tol gingen betalen dus ?????????

men zal nooit minder belasting gaan heffen op de wegen-taks hier, als je dat gelooft….....

2006 is een verkiezingsjaar hier dus moeten de politieke partijen goede ( ) voornemens spuien tegen 200/uur

moeten het nog eens worden over de verdeling van de opbrengst  Laughing  Laughing  Laughing  ik kom niet meer bij

waarom heb ik zo een moeite om dit te geloven Confused

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 05 april 2006 02:13 AM
  [ # 22 ]
citroenc2 schreef:

denk je dat dat helpt voorbeeld antwerpen luxenburg is +- 150 km
benzine in luxenburg op dit moment ongeveer 1.10 euro Wink

met 150 km ben je maar net een eind voorbij Luik of over Brussel haal je dan ongeveer Namen
ik tank hier bij Jet of Esso aan 1.18 voor de 95 dus daarvoor rij ik niet naar Lux
het kortste om in Lux te geraken is over Luik, dan richting Aachen, vervolgens richting Verviers (Spa) en in Sankt-Vith binnen door naar Weiswampach, een 200 km enkel, je staat dan in Lux bij grote koopcenters maar vele km’s van elke autosnelweg verwijdert

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 05 april 2006 03:42 AM
  [ # 23 ]

Het wordt dus hoog tijd een streep door dat België te trekken.
Letterlijk.
Een streep van west naar oost, van Rijssel naar Luik.
Alles erboven gaat bij Nederland, dat van naam verandert: De Lage Landen.
Alles eronder naar Frankrijk (ik hoop dat ze het willen hebben).
Brussel maken we hoofdstad van West-Europa (ja, West-Europa, en niet Europa), en dat hoort dan nergens bij.
En dat stukje Duitstalig in het oosten, dat mag wel bij de Germanen.

Zo, van alle gez**k af, geen taalstrijd meer, geen tol, en dan hoop ik dat dat lekkere Laaglandse (v/h Belgisch) Bier beter verkrijgbaar is in het Noorden.

Koningshuizen btw schaffen we af bij het aftreden van Albert en Bea. D kroonprinsen gaan maar werken voor hun centen.

En ik, ik word president (dus stem op mij….!!!)

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 05 april 2006 10:20 AM
  [ # 24 ]

Dan rijden we voortaan maar via luxemburg. Ik ben absoluut niet te beroerd om tol te betalen als ik op vakantie ga. In Frankrijk rij ik bijna niet anders dan tolweg maar dan verwacht ik daar wel:

- Hogere maximum snelheden
- Mooie gladde wegen
- Goede en duidelijke bewegwijzering.

3 dingen die de belgische wegen ABSOLUUT niet hebben.

Alhoewel in de xantia de wegen in belgie afgelopen jaar best glad waren Laughing

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 05 april 2006 02:00 PM
  [ # 25 ]
metro2005 schreef:

Dan rijden we voortaan maar via luxemburg. Ik ben absoluut niet te beroerd om tol te betalen als ik op vakantie ga. In Frankrijk rij ik bijna niet anders dan tolweg maar dan verwacht ik daar wel:

- Mooie gladde wegen

Alhoewel in de xantia de wegen in belgie afgelopen jaar best glad waren Laughing

Citroen heeft niet voor niets HP, franse binnenwegen zijn ook shit :cheer1

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 05 april 2006 02:09 PM
  [ # 26 ]
metro2005 schreef:

- Mooie gladde wegen

Inderdaad. Vorig jaar in Kroatie van hetzelfde. Er was een heel stuk waar geen tolwegen waren, maar daar schiet het echt niet op. Gemiddelde van 60 km/h hooguit, dorp in, dorp uit. Een bepaalde afstand kost je dan 4 uur, terwijl het op een tolweg met continu 130 km/h hooguit 1.5 uur gekost had.

Profiel  

Gepost: 05 april 2006 02:11 PM
  [ # 27 ]

Ik wil dan wel vast oproepen voor een zelfstandig Zeeuws-Vlaanderen!!! Als we hier tol moeten betalen om via de tunnel in de rest van NL te geraken en vervolgens tol moeten gaan betalen zodra ik hier vijftig meter verderop de grens over ga, dan wil ik ook graag een status aparte lol

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 06 april 2006 03:40 AM
  [ # 28 ]
graddus schreef:

Ik wil dan wel vast oproepen voor een zelfstandig Zeeuws-Vlaanderen!!! Als we hier tol moeten betalen om via de tunnel in de rest van NL te geraken en vervolgens tol moeten gaan betalen zodra ik hier vijftig meter verderop de grens over ga, dan wil ik ook graag een status aparte lol

Nee, als toekomstig president TOL-lereer ik geen zelfstandige regio’s.
Maar ik zal in mijn verkiezingsprogramma opnemen dat die tunnel voortaan gratis moet. Net zoals de Liefkenshoektunnel.

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 06 april 2006 11:13 AM
  [ # 29 ]

ik vind dat wel goed die tol.
als men dan in belgie flink bezuinigd op de wegenbelasting kan ik een C5 met de nieuwe 2.2 hdi gaan bestellen Laughing

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 06 april 2006 11:15 AM
  [ # 30 ]

Wat hoor ik nu van de admins?
Gaan de belgen hier een datagebruik betalen? Evil or Very Mad

:schater

Profiel  

2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook