Hallo mensen,
Welke forummers komen er nog meer uit het zuiden des lands en rijden via de A29 (roosendaal - rotterdam) richting de meeting?
Ik heb met Frank65 en Jebbers afgesproken dat we rond 09.30u vertrekken op de parkeerplaats. De exacte plaats weet ik uit m’n hoofd niet maar ‘t is net na (of voor?) de Texaco bij Oud Beijerland in een flauwe lange rechterbocht.
Zijn er nog meer mensen die aan willen sluiten?
Groet,
Serge.
P.S.
Realiseer me nu dat we een erg leuk rijtje hebben.
C5, Xantia, BX… Toch een beetje elkaars opvolgers. Nu nog een GS erbij..
Uiteraard zoals al eerder aangegeven… D
Texaco zit gewoon aan de A29, die is alleen afgesloten. Vandaar dat ik hierboven schrijf: “dat we rond 09.30u vertrekken op de parkeerplaats. De exacte plaats weet ik uit m’n hoofd niet maar ‘t is net na (of voor?) de Texaco bij Oud Beijerland in een flauwe lange rechterbocht. “
Dus gewoon van de A29 af direct die parkeerplaats op, zit tegen de snelweg aan. Ik kan ‘t niet duidelijker omschrijven. Als iemand me snapt en de exacte locatie kan noemen—> graag!
Ow langs de snelweg vooor de afrit OBL…ik snapte het al niet goed, ik dacht in OBL zelf… oops Wordt dan wel wel een beetje onhandig van mij omdat ik dan eerst naar het zuiden moet om bij die texaco te komen…
Maar waar zit die parkeerplaats nou precies als je vanuit de richting roosendaal komt?? Voor of na de texaco? Want de texaco is dicht natuurlijk hè!
Ik zal morgen even kijken,dan kom ik er toch langs.
mvbbx schreef:Ik zal morgen even kijken,dan kom ik er toch langs.
Ik kom er morgen alleen op de terugweg langs… Geloof dat ‘t dan net niet te zien is. Het is volgens mij nog voor de texaco, dus verder van Rotterdam af…
Vanaf Roosendaal is het dus voor de Texaco die idd is afgesloten. Na afslag 22 Numansdorp kom je vanzelf in een lange bocht naar rechts parkeerplaats oude Kreek tegen. Ik sluit me wel bij de stoet aan…. D
Ik zou dolgraag aan willen sluiten met mn GS want ik ga ook, maar helaas is dat voor mij net een beetje te ver om
JA het is echt een straf om in een GS wat verder te rijden D Zonder gekheid jammer dat je niet aansluit want het was idd een mooi rijtje middenklassers geweest zo.
Jammer Kun je ook niet ergens later aansluiten? Ik weet niet waar je vandaan komt?
Ik heb vandaag ook even gekeken, het is inderdaad voor de texaco, na afslag numansdorp en voor afslag oud beijerland.
Tot zaterdag!
Ik zit nu ff te kijken en naar mijn idee moet dat wel gaan ja, ik stel voor op het terrein van het tankstation op de A13 tussen rotterdam en delft
Wunderbar schreef:Ik zit nu ff te kijken en naar mijn idee moet dat wel gaan ja, ik stel voor op het terrein van het tankstation op de A13 tussen rotterdam en delft
Is ook een goede optie, dat tankstation kan niemand missen uit het Zuiden.
Hoe dan ook, ik haal Gerard Maas in Spijkenisse op en dan sluit ik me aan op de A29 of A15, afhankelijk van wat men uiteindelijk beslist
Stel voor dat we ongeveer 0930 bij A29 zijn. Dan doorrijden naar A13 waar we rond 1000 zijn om daar het tankstation op te schieten(ik weet eerlijk gezegd niet precies welke wordt bedoeld maar dat zien we wel dan) en dan door naar abbenes?
Ik vind het prima, alleen weet ik ook absoluut niet welk tankstation wordt bedoeld. Misschien kan Sohail dit nog eens duidelijker uitleggen?
Als je een wegenkaart hebt kun je het zo zien, want er is maar 1 tankstation op de A13 tussen Rotterdam en Delft, kunnen jullie daar zijn om 10 uur?