2 van de 39
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

wtr’s digit: straks een bijna nieuw blokkie
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 07 april 2006 07:39 PM
  [ # 16 ]

Ik laat de radio wel zitten, maar ik ga wel op de een of andere manier voor ander geluid zorgen, moet sowieso wat speakergaten vullen in de voordeurpanelen en in de hoedenplank (of een andere scoren). ik weet nog niet hoe, maar dat zien we wel. Thanx voor de tips tot nu toe.

verder moet ik hem vooral eerst naar Nijmegen of Tilburg zien te krijgen, op autoambulance of rijdend. Ik hoop dat dat dinsdagavond lukt, anders moet ik zeker tot de 15e wachten…..  Sad

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 07 april 2006 08:25 PM
  [ # 17 ]

Eerlijk gezegd lijkt me nogal link als je ‘m over de weg rijdt, al weet je maar nooit.

Er zitten allerlei oude slangen op, een antieke benzinepomp, en daarnaast heeft de BX al tijden niet gereden.  Rolling Eyes

Uiteraard kan het goed gaan over de weg. Zo heb ik in 2003 eens een 83’er BX die al lang niet had gereden en al jaren geen APK meer had gehad over de weg gereden gedurende 200 km, en dat ging gewoon goed.

Het lijkt mij in ieder geval een stuk veiliger om een sterke trekauto met aanhanger te regelen. Dan kun je rustig thuis de Digit vertroetelen.  Wink

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 07 april 2006 08:29 PM
  [ # 18 ]
XBXG schreef:

Voor degenen die het niet wisten: De BX 19 Digit is standaard geleverd met dit type radio van Kenwood.

Er staat Pioneer op….bedoelde je dat ? Wink

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 07 april 2006 08:31 PM
  [ # 19 ]
Bram schreef:
XBXG schreef:

Voor degenen die het niet wisten: De BX 19 Digit is standaard geleverd met dit type radio van Kenwood.

Er staat Pioneer op….bedoelde je dat ? Wink

Ja… Surprisedops:  Surprisedops:

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 07 april 2006 08:38 PM
  [ # 20 ]

Hele mooie Digit!
Veel veilige km’s er mee en wees er zuinig op! Cool

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 07 april 2006 09:09 PM
  [ # 21 ]

mooi hoor Smile

leuk al die details van orginele aankoops bon e.d. Smile

veel plezier ermee!

Profiel  

BX16TGI
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 761

Gepost: 07 april 2006 09:22 PM
  [ # 22 ]

Mooie wagen! (jaloers)

Je kan wat die radio betreft ook helemaal “retro” gaan en even wat cassettebandjes opnemen met je favoriete muziek Smile

Ik heb een grundig cassettespeler gehad in mijn BX, en dat klonk eigenlijk bést goed! Kon ik gelijk dat handige cassette opbergvakje links onderin boven de zekeringkast gebruiken.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 07 april 2006 09:43 PM
  [ # 23 ]
BX16TGI schreef:

Je kan wat die radio betreft ook helemaal “retro” gaan en even wat cassettebandjes opnemen met je favoriete muziek Smile

Hehe, dat mis ik nu in mijn BX wel. Daar zit een cd-speler in, terwijl ik nooit cd’s draai. Iemand nog een mooie radio-cassette-speler in de aanbieding?  Cool

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 07 april 2006 09:52 PM
  [ # 24 ]
XBXG schreef:

Hehe, dat mis ik nu in mijn BX wel. Daar zit een cd-speler in, terwijl ik nooit cd’s draai. Iemand nog een mooie radio-cassette-speler in de aanbieding?  Cool

Ik heb nog wel ergens een Kenwood radio-cassette spelert liggen. Maar de laatste keer dat het cassette gedeelte gebruikt werd klonk het heel vals….pijn aan je oren gewoon. Kwestie van schoon maken??

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Daffodil31LE
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 438

Gepost: 07 april 2006 10:41 PM
  [ # 25 ]

Die “aankoopbon” is geen aankoopbon. Dat is een “gelijkvormigheidsattest”. Zeg maar het papieren uittreksel dat de auto een typegoedkeuring heeft.

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 08 april 2006 12:45 AM
  [ # 26 ]
XBXG schreef:

Oja, Hel1…. de volgende Digit is voor jou…  Rolling Eyes  Razz

ja, mooie boel is dat!!!
naja, ik wil er ècht één, maar ik kan wachten. buiten dat ben ik nu met mijn 16V aan het spelen.

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 08 april 2006 04:10 AM
  [ # 27 ]
Daffodil31LE schreef:

Die “aankoopbon” is geen aankoopbon. Dat is een “gelijkvormigheidsattest”. Zeg maar het papieren uittreksel dat de auto een typegoedkeuring heeft.

Sja, ik weet wel dat het iets anders was, maar wist niet hoe ik het precies moest benoemen.  Wink

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 08 april 2006 01:31 PM
  [ # 28 ]
XBXG schreef:
BX16TGI schreef:

oeps, vorige maand een weggegedaan uit mijn 16trs….... sorry Surprisedops:

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 08 april 2006 01:39 PM
  [ # 29 ]
XBXG schreef:

Eerlijk gezegd lijkt me nogal link als je ‘m over de weg rijdt, al weet je maar nooit.

Er zitten allerlei oude slangen op, een antieke benzinepomp, en daarnaast heeft de BX al tijden niet gereden.  Rolling Eyes

Uiteraard kan het goed gaan over de weg. Zo heb ik in 2003 eens een 83’er BX die al lang niet had gereden en al jaren geen APK meer had gehad over de weg gereden gedurende 200 km, en dat ging gewoon goed.

Het lijkt mij in ieder geval een stuk veiliger om een sterke trekauto met aanhanger te regelen. Dan kun je rustig thuis de Digit vertroetelen.  Wink

tsja, dat klopt wel natuurlijk. Zou een Mazda 626 (1.8 ) sterk genoeg zijn? Mijn broer heeft een chevy pick-up maar geen trekhaak Rolling Eyes .
Ik denk dat ik hem dan naar mijn ouders in Tilburg breng, daar even pomp en slangen vervang en dan rustig naar Rijen voor de RDW, dan verder naar Nijmegen op het eendagskenteken.

Ik kan natuurlijk ook met de ds….

Profiel  

ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1745

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 08 april 2006 01:48 PM
  [ # 30 ]

Een Chevy pick-up maar geen trekhaak??? Laughing

Gefeliciteerd met de aankoop van deze zeldzame verschijning!

woutersmits schreef:
XBXG schreef:

tsja, dat klopt wel natuurlijk. Zou een Mazda 626 (1.8 ) sterk genoeg zijn? Mijn broer heeft een chevy pick-up maar geen trekhaak Rolling Eyes .
Ik denk dat ik hem dan naar mijn ouders in Tilburg breng, daar even pomp en slangen vervang en dan rustig naar Rijen voor de RDW, dan verder naar Nijmegen op het eendagskenteken.

Ik kan natuurlijk ook met de ds….

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  

2 van de 39
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook