36 van de 39
« Eerste  < Vorige 34 35 36 37 38 Volgende >  Laatste »

wtr’s digit: straks een bijna nieuw blokkie
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 06 juli 2007 01:57 AM
  [ # 526 ]

sorry Wouter,, ik wilde hem vanavond zo goed als af hebben.
echter kreeg een telefoontje, en vermoedelijk is mn Xantia nu verkocht…

ach ja je kan niet alles plannen…

maar goed zo staat hij nu op de werkbank    

ik hoop morgen IVM de voorbereidingen van de meeting ,toch ergens de tijd gevonden te krijgen om hem geheel af te bouwen…

mvgr wupke:die het een knap motortje vind worden…. Wink

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 06 juli 2007 02:04 AM
  [ # 527 ]

alles op z’n tijd!
het is inderdaad een zeer knap blokkie met wederom een hoog blingbling gehalte (van binnen en van buiten..). Ik had net het fotooke al gezien in je meeting draad..
En echt missen doe ik de tuut niet, alleen afgelopen weekend toen ik heel plotseling en snel naar Soest moest om een koelkast te gaan halen en naar wehl om een fornuis op te pikken. Dat doe je zeg maar niet even met de fiets en de trein..

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 06 juli 2007 02:05 AM
  [ # 528 ]
woutersmits schreef:

by the way,
Ton, denk jij dat die bussen door die rotte kop gecorrodeerd zijn? of zou het komen door water als koelvloestof?

ik vermoed idd water IPV koelvloeistof,,, daardoor kom je dan op een fout in het koelcircuit wat navullen frequent veroorzaakte,, denk aan thermocontact of een of andere lekkage, beginnende koppakking.

dus het afhouden van de eigenlijke reparatie veroorzaakte bijvullen, wat gedaan werd door water,, daardoor is die schade ontstaan, en uiteindelijk is er een kromme versleten kop opgelegd.
dat vrat weer in de bovenkant van de cilinders, wat dus de huidige lekke kop veroorzaakte.

ziedaar, goedkoop halfslachtig onderhoud en zn gevolgen,, ik al 1 week elke avond in de schuur IPV op de bank bij moeke de vrouw,, en race sjees onderdelen halen en koprevisie regelen,, afijn je blok staat nu zo >>http://i41.photobucket.com/albums/e258/kreazyV8wuppo/Afbeelding030.jpg << erbij,, dus we zijn er bijna,,,

mvgr wupke Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 10 juli 2007 12:55 AM
  [ # 529 ]

het einde naderd.

na een beetje gepuzzel met de restanten, en detail werk, is het blok klaar.
distri zit erop de HD pomp zit ertegen, de dynamo moet alleen nog, en de startmotor nog in zn steunen hangen.
morgen de bak schoonmaken, en de motorsteun (die steekt ietwat veel af op zo’n blinkend blokkie.

kweet nog niet hoe ik het van de week ga organiseren, maar ben eigenlijk voornemens om hem op een avond in de auto te hangen, zodat ik elke avond ff kan rommelen om eea op punt te zetten.

mvgr wupke Wink

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 10 juli 2007 12:30 PM
  [ # 530 ]

potverdorie, blingbling….. Ben echt heeel benieuwd hoe hij straks rijdt, dat moet haast wel een feest worden!
grt,
wtr

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 14 juli 2007 11:11 AM
  [ # 531 ]

zo alles gereed.
de bouten en moeren zijn weer compleet, de motorbok is er weer, de bak is klaar de motor ook….
de auto staat weer op bokken,2 mtr in de lucht (mannieheus)...

zometeen aanvallen,, eens kijken of we hem vandaag ook aan de gang kan krijgen..

vanavond de reportage van het inbouwen en afwerken van de gereviseerde motor.
een paar nieuwe silentcups en zo nog wat reutjes ,, dus word druk dagje..

mvgr wupke Wink

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 14 juli 2007 12:26 PM
  [ # 532 ]

haha, heb je de bouten teruggevonden ja?
Goed nieuws dus allemaal! Ik kan je helaas niet komen helpen nu, eerst opa uit de brand helpen, daarna vriendin in Amsterdam helpen met de opening van de nieuwe tentoonstelling…. Vinnik wel jammer moet ik zeggen, maar wellicht gaat het zonder mij net zo snel.
Nogmaals thanx,
grt,
wtr

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 14 juli 2007 12:35 PM
  [ # 533 ]

zo alles staat voor, behalve de snap on kar…die doe ik dadelijk na een happy gegeten te hebben…
wat is een bolderkar toch handig…
de hulptroepen komen over een half uurtje, dus met 4 man sterk word de digit ff rap dichtgebout, euh 3 want 1 moet foto’s maken, en die worden elk uur hier gepost…dus de vorderingen kunnen de gehele dag worden gevolgt.(of is het gevolgd?)

tussendoor is een vriend (lelijke eend) met mn nieuwe xantia break automaat, van leeuwarden onderweg naar hier…ik zag zelf geen mogenlijkheid om hem op te halen…dus later ook foto’s van die auto..
en een blije wup hehehe Wink

mvgr wupke..ff happe.. Wink

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 14 juli 2007 03:04 PM
  [ # 534 ]

Shocked je auto is goed verzekerd hoopik ?  Laughing

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 14 juli 2007 03:49 PM
  [ # 535 ]

3 uren zijn gepasseerd… Foto’s nog niet ontwikkeld? Of grote honger?  Very Happy

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2516

Gepost: 14 juli 2007 05:03 PM
  [ # 536 ]
oudelut schreef:

3 uren zijn gepasseerd… Foto’s nog niet ontwikkeld? Of grote honger?  Very Happy

Ze zijn op bezoek bij lelijke eend die in het ziekenhuis ligt, omdat hij bij gebrek aan koppelingspedaal knalhard op de rem ging staan toen hij wilde schakelen…  Wink

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1120

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 14 juli 2007 05:12 PM
  [ # 537 ]

Serieus? Shocked

My other car is a broomstick.

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 14 juli 2007 05:34 PM
  [ # 538 ]

“Een goede grap mag vrienden kosten?”  Laughing  Wink

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 14 juli 2007 08:03 PM
  [ # 539 ]

Nu geloof ik wel dat Elmer daarvoor in staat is maar Rocco komt uit Belgie…heftige grap Shocked

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 14 juli 2007 11:50 PM
  [ # 540 ]

zo
ding hangt erin werkt draaidt dot watttie doen moet…
\oftewel HIJ DOET HET YEAHAAA…..

k,, ik ga foto’s uploaden, en als het lukt de flim van het 1e X starten…
daar is wat geratel te horen, edoch dat komt uit de bak,, geen bakolie en geen aandrijfassen,, dus je hoort daar het diff op de achtergrond rammelen.

het blok loopt,en mooi zuiver,, geen gekke klanken,, dus inrijden en 60,000 pj is no sweat..
groetjes wupke:die als een hond met 14 lullen is in zn onderbroek,, die te klein is,,, ahum,, zn nieuwe tuut,,, boven verwachting, de BX hobbelt.. ik is als een kind zo blij…
wouter… ik bel je zo ff,, iets met voorschakelweerstand ed,,, moet wel gemaakt worden voor je kan rijden,,,,,
greets wupke,, ff aan de upload,... blok + bak inbouwen…. Laughing

Profiel  

36 van de 39
« Eerste  < Vorige 34 35 36 37 38 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook