4 van de 19
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

Arjan’s Xsara Coupé, Verkocht
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27941

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 08 april 2007 04:28 PM
  [ # 46 ]

Thanx allemaal Smile

XsaraVTRRR schreef:

Hee hoi Arjan,

Goed werk hee , het resultaat is picobello !

Wink  ik denk dat ik de mijne maar ff bij jou breng…

Groetjes ,
Pieter

haha, dat gaat je geld kosten Wink Laughing

ach het is gewoon even aan de slag gaan, als het rotweer is begin ik er ook niet aan Wink
maar nu gaat het prima Cool

Josssie schreef:

Prima resultaat, moet zelf ook nog ff bezig gaan met de wagen. Ook heb je erg mooie foto’s gemaakt. Zeker die van de zijkant die je zelf ook zo mooi vond vind ik ook erg geslaagd!  Very Happy

ben benieuwd wat je er zelf van maakt Wink

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8165

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 08 april 2007 07:54 PM
  [ # 47 ]

Ziet er weer zeer netjes en glimmend uit Arjan. Eer van je werk! Nou moet ik zelf nog, wellicht morgenocahtend even aan de slag, dan is ze weer netjes voor de meeting van 13.00 uur.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 04 juni 2007 10:55 PM
  [ # 48 ]

Vanmorgen even langs de dealer geweest omdat ik last had van gebonk op riggels e.d.

oorzaak was na paar meter rijden al gevonden dat was een hulpstabilizatorstangetjes bij het linker voorwiel..
dit stangetje van 20 cm is dus direct vervangen en geen gebonk meer Cool

toen de Xsara op de brug stond keek ik even bij de achterdemper omdat die laatste tijd erg sist.
uiteraard blijkt de hele demper helemaal verrot te zijn, deze is dus ook direct vervangen, kans dat die anders een keer op de grond lag werd al groter Wink

nu dus ook weer sis vrij Smile

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7818

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 05 juni 2007 01:42 AM
  [ # 49 ]

Ja ik ken het gevoel van ‘s morgens nog een lekke, pruttelende uitlaat.. en ‘s middags weer een heerlijke rust Cool

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 05 juni 2007 01:43 AM
  [ # 50 ]

goed bezig arjan Wink

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 05 juni 2007 10:19 PM
  [ # 51 ]
Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 10 juni 2007 03:31 PM
  [ # 52 ]

Vrijdag maar even de banden op gepompt, en toen dacht ik op het display te zien dat er maar 1.2 bar in de rechtervoor band zat. ik vond het al erg laag (2.2 is normaal).
(dat was ook de rede om banden te gaan oppompen want vond die band er zacht uit zien vergeleken met de rest)

Zaterdag liep ik naar me auto, en ja hoor nu was de band zo plat dat er niet meer mee te rijden viel Sad
Reserve er dus maar meteen onder gegooit.

Bij het eraf halen van de band werd het ook meteen duidelijk, er zit een schroef in, hoop maar dat die nog te maken is.

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 10 juni 2007 05:09 PM
  [ # 53 ]

Als hij niet te dicht in de buurt van de profielrand zit kunnen ze er misschien nog wel een stud inzetten..

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8165

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 10 juni 2007 06:37 PM
  [ # 54 ]
DigiDaan schreef:

Als hij niet te dicht in de buurt van de profielrand zit kunnen ze er misschien nog wel een stud inzetten..

Zoals Digidaan zegt, meestal kan zo’n “prop” er nog wel in. En werken doet het, zowel mijn Berlingo als de xantia rijden met van die studs erin. Geen problemen mee.

Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 11 juni 2007 10:01 PM
  [ # 55 ]

Vandaag weer even terug naar de dealer gegaan.
Er kon gelukkig nog een prop in gezet worden Very Happy
Kost een band minder Wink

Het hitteschild boven de einddemper was ook los gegaan..
Of dat nu door het reservewiel eronderuit halen of kwam?
Ik heb eerst nog dik 100 km gereden en opeens hoorde ik gerammel achterin..
Zondagmorgen even gekeken bleek dat hele schild los te zitten.

Dat is inmiddels ook gefixt, de gaten waar de schroeven in zaten waren te groot geworden dus hij was op de uitlaat gevallen Wink

Dus weer wat herrie minder Cool

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 10 juli 2007 12:52 AM
  [ # 56 ]

iemand een idee hoe ik kapje van de kentekenverlichting eraf krijg?

1 lampje doet het niet meer Wink

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 10 juli 2007 01:07 AM
  [ # 57 ]

Als ik me niet vergis kun je ze demonteren door in de twee kleine gaatjes aan weerszijden van de lampjes een dikke verbogen paperclip te duwen.

Bij mij brak er echter een armatuurtje. De dealer vroeg zes euro voor twee nieuwe inclusief lampjes, dus maar even de bekleding aan de binnenkant van de klep losgehaald en twee nieuwe lampjes erin gestoken. Zag er meteen een boel frisser uit Wink

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 10 juli 2007 01:10 AM
  [ # 58 ]

dus je kan er ook via de achter kan bij als je de bekleding eraf haalt?

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 10 juli 2007 01:58 AM
  [ # 59 ]

Ja, en dan kun je het geheel van fitting en kapje eruit halen..

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 10 juli 2007 10:07 PM
  [ # 60 ]

Neem aan dat je bij je vorige type 1 heb gekeken Wink

Net even de bekleding eraf gehaald, dan zie je alleen nog maar plaatwerk.
Dus verder gegaan met de kunstofkap die daar boven zit.
Die kreeg ik half los, toen zeg ik al o.a. de ruitenwissermotor.
En ik zag ook 2 draden het plaatwerk in gaan via een rubber ring (te grote van een 2 euro munt ofzo). Deze gaten zitten precies op de hoogte van de 2 lampjes Wink
Dus bij type 2 kan je er niet vanaf de binnen kant bij komen.

En vanaf de buitenkant kan ik er moeilijk zien hoe ze nu precies los moeten, misschien is het gewoon flink trekken, maar die kapjes schreuren altijd zo van dat plastic Confused

Profiel  

4 van de 19
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook