Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Hier mogen (moeten) wij morgen ons beeldmateriaal dumpen na de meeting
Het was weer een gezellige dag….goed verzorgd, met lekkere hapjes, drankjes e.d.
Weer veel (oude) bekenden gezien….waaronder Pieter (PBO) uit Friesland, Sohail, Wouter, Elvis, enz…enz….enfin, de bekende meetinggangers van de laatste paar jaar, zal ik maar zeggen.
Hieronder een paar foto’s :
Bonkebonkebonk…
OOK bonkebonkebonk…..
Vooraan op de foto : Johan Oldenhage.
Caroline kwam ook even langs…...
De TZD van Wouter Bregman…....(door mij meteen goedgekeurd)
[mod]erwt: de fotos ff op de cfnl server gezet[/mod]
bram ben je dronken of zo al je linkjes werken niet
Kom net thuis aan, wat een SUPER meeting
Echt heel gezellig en goed verzorgd. De dag begon redelijk (heel erg) regenachtig, maar later was het heerlijk weer
Alles was tot in de puntjes verzorgd en iedereen had zn goede humeur meegenomen…
Lekker druk was het ook. Hierbij nog even een bedankje aan de mensen van Ruygrok! Super
Ook de diverse standjes waren leuk en door mn vroege aanwezigheid heb ik een aantal heeeeel leuke koopjes kunnen doen Vooral de Ingelijste XM foto met citroen passepartout vind ik erg geslaagd
Geen foto’s van deze kant, want mn camera had er daar ter plekke niet erg veel zin in…
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik vond het ook zeer geslaagd. Hopelijk mogen we nog eens terugkomen bij de firma Ruygrok! Echt uitstekend gedaan daar!
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Ik vond het erg geslaagd…
Marten bedankt he?
Vooral de Ingelijste XM foto met citroen passepartout vind ik erg geslaagd
heb jij die gekocht ik zag em hangen en toe was ie in een keer weg
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:Vooral de Ingelijste XM foto met citroen passepartout vind ik erg geslaagd
Ja, die heb ik gekocht voor 10 euro
Krijgt een mooi plekje op mn kamer…
Xsara_Coupe
Alle eerst iedereen die hier aan mee heeft gewerkt bedankt voor deze geslaagde dag !
dan hier links naar de foto’s
Groet Roy
Xsara_Coupe schreef:xm'metje schreef:Vooral de Ingelijste XM foto met citroen passepartout vind ik erg geslaagd
Ja, die heb ik gekocht voor 10 euro
Krijgt een mooi plekje op mn kamer…Xsara_Coupe
das een koopje veel plezier ermee
Groet Roy
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik vond het ook super gezellig !
top organisatie!! goede vrijwilligsters!!! ( okee de mannen hebben ook hun best gedaan )
hoop leuke mensen ontmoet !
eten en drinken ..alles was tot in de puntjes.
ik heb van de prijsvraag de prijzen mee van de 2de en 3de prijswinnaars. die waren helaas al naar huis bij de uitreiking.
ik moet ff kijken in het tasje met goodies wie de winnaars zijn, maar tasje ligt nog in de auto en ik ben ff te lam om naar buiten te lopen.
voge was er een van i.e.g.
en ik heb de norev Mille Pattes Michelin gescoord )))))
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Dat was een leuke locatie!
De dames hartelijk dank voor de heerlijke thee!
En de rest vd organisatie ook bedankt natuurlijk.
Nu eerst ff de blauwzweem van sommige van mn foto’s weg gaan werken…
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Hoi allemaal
Het was een geweldige meeting, voor mij de 1e keer, en ik viel meteen met mijn neus in de koffie, smakelijke broodjes en lekkere snacks. Bediening met een stralende glimlach erbij!
Eindelijk eens wat forumleden in het eggie ontmoet. De dag begon nat, maar dat mocht op dat moment de pret al niet drukken.
Op het moment dat SZ eindelijk eens zelf mocht rijden in de ex-Xantia van zijn pa kwamen we middenin een Ferrari meeting terecht, vandaar die off-topic foto’s ertussen. Maffe lui, kiezen ze een uitgelezen route voor Citroëns; slecht wegdek en een zooi drempels daar in Abbenes; gaan zij daar een beetje van drempel tot drempel mansig doen met hun “karretjes”!! Je moet het maar leuk vinden. De sound van een Ferrari is wel erg mooi overigens. Ook Caro heeft kennis gemaakt met een Xantia 1.9 TD.
Kortom ik heb ernstig genoten en op de terugweg tot Amsterdam aangesloten in een mini-kolonne met CX, DS en C5. Tot slot heb ik op de A7 heel even het gas vol open gezet, en ook dat moment even vastgelegd. Thuisgekomen heb ik direct de “René” dorpels aangebracht. Dank René!
Iedereen die deze meeting tot stand heeft laten komen: mijn dank is groot.
Tot een volgende keer.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
allereerst… HULDE!!!!! aan de organisatie o.a. , Johan Oldehage, Dennis van de Ven de firma Ruygrok natuurlijk en de rest van de vrijwilliger en diegene die ik vergeten ben. Ik heb o.a. door jullie een hele fijne dag achter de rug. Waarvoor dank.
Het leuke van een CitFo meeting vind ik dat alle type Citroëns, jong en oud wel vertegenwoordigd zijn. Erg leuk.
Er was zelfs een prijsvraag en ik dacht laat ik es voor de gein meedoen. Win ik nog de 1e prijs ook. Een middagje C6 rijden!!! Toen was de dag natuurlijk helemaal goed.
Verder wil ik voorstellen om een apart foto draadje aan te leggen en dit draadje voor het napraten te gebruiken. Waarom? omdat anders je door een aantal pagina’s moet heenscrollen om alle foto’s te bekijken. Als alle foto’s en linkjes in een apartt topic staan is dat m.i. een stuk fijner te bekijken.
Dus ik maak straks een apart fototopicje aan voor deze meeting in de hoop dat de rest het daar ook mee eens is?
(over een uurtje staan de mijne er wel op denk ik )
Ook van mijn kant was dit erg goed georganiseerd, aan en ieder die hieraan zijn medewerking heeft gegeven BEDANKT namens The King
Ik moet eerlijk toegeven dat het enorm gezellig was. :whoohoo
Xantia 19 TD 1997
BX 16 TZI 1990
http://klokjerond.prit.biz/xanemo/xanspring.gif
http://www.xantiaclub.net
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Super geslaagde meeting, uitstekende organisatie. :thumbsup
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)