hogervp schreef:erik wijngaarden schreef:zo niet dan sta ik er denk ik voor 160+ op ohohohohohoh boehoe…
Kan je dat niet declareren als voorzitter van de stichting??
Parick
Oh nee: breng Erik niet op ideeen Dat wordt water en droog brood met de volgende meeting. Geen geld meer voor hapjes
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Erik
Ik hoor net dat het niet kan. Geen geld beschikbaar naar verluidt!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
erik wijngaarden schreef:
zo niet dan sta ik er denk ik voor 160+ op ohohohohohoh boehoe…
Haalt die C35 dat dan??
Test
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
die c35 hebben we geklokt op de gps op 101 km/h en dat was echt toen we alles eruit hadden geperst.
en ik zal even doorgeven aan cjib dat het nu ff niet uitkomt qua geld bji de stichting. ik neem aan dat ze daar wel begrip voor hebben. ik zal ze een banner aanbieden in ruil voor hun begrip
Dat ding heb ik ook op de a44 zien staan!
erik wijngaarden schreef:
en ik zal even doorgeven aan cjib dat het nu ff niet uitkomt qua geld bji de stichting. ik neem aan dat ze daar wel begrip voor hebben. ik zal ze een banner aanbieden in ruil voor hun begrip
Als je toch gaat onderhandelen kun je misschien gelijk voor iedereen van het forum korting regelen?
Bulkkorting :schater
Klinkt goed! Maar waarschijnlijk alleen als er massaal gebruik gemaakt wordt van de driepootjes…
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
mpostma schreef:erik wijngaarden schreef:
Als je toch gaat onderhandelen kun je misschien gelijk voor iedereen van het forum korting regelen?
Er rijden tenlotte ook Citroëns rond die de 120km/h niet eens halen, daar krijg je niet eens een tegoed bon voor. Mag je meten wel meenemen in de onderhandelingen!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:
Er rijden tenlotte ook Citroëns rond die de 120km/h niet eens halen, daar krijg je niet eens een tegoed bon voor. Mag je meten wel meenemen in de onderhandelingen!
Patrick
Met 101 km/h volgens de GPS in een 30 km/h zone kun je ook best wat korting gebruiken.
Totaal aantal Berichten: 27934
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
mpostma schreef:hogervp schreef:
PatrickMet 101 km/h volgens de GPS in een 30 km/h zone kun je ook best wat korting gebruiken.
als 101 km/h je top is met moeite, zal je met die grote C35 in de meeste 30 km/h zones de 101 niet halen
maar je punt is duidelijk als je daar 50 rijdt ben je ook aardig wat kwijt..
Ai, dat kan een duur weekendje geworden zijn…nu maar hopen dat er binnen nu en 6 weken geen envelop van het CJIB in de bus ligt bij Erik of bij mij…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Simpele Ziel schreef:Ai, dat kan een duur weekendje geworden zijn…nu maar hopen dat er binnen nu en 6 weken geen envelop van het CJIB in de bus ligt bij Erik of bij mij…
of bij mij
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Vond jij de meeting ook zo gezellig dat je gelijk naar huis wilde vlammen
Dat maakt dan 4 want hogervp heeft zich ook niet aan de max snelheid gehouden
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Dat maakt dan 4 want hogervp heeft zich ook niet aan de max snelheid gehouden
En ik maar proberen met veel moeite de bolides van Thijs en Wouter in te halen. Bleek later dat ze achter mij vertrokken waren (idd ff flink doorgestampt) ops: Kon ik weer een tijd wachten voordat ze mij weer hadden ingehaald.
Ik begrijp dat Erik vandaag het 3pootje zag staan, dus don’t worry? Ik zag zaterdagmiddag (rond 1 uur) nog wel een 3pootje bij Vianen staan in de richting van Den Bosch: niet gevaarlijk voor de forumgangers dus.