Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
nou van harte !!
we kunnen jullie idd wel op zijn minst erelid maken ja
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Uiteraard van harte gefeliciteerd! Ik heb er nog eens over na lopen denken en inderdaad als je door middel van een symbool je passies kunt opsommen en je dat op je arm wilt hebben, waarom niet?
persoonlijk zou ik het niet doen, maar goed, dan ben ik ook zo’n braaf burgertje… lol
Ik heb ooit een keer iemand gezien die had het double chevron ook op z’n arm staan…...alleen was dit niet getatoueerd…maar eh…gebrand!
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Eerlijk gezegd verbaas ik mij ook een beetje over de ophef hier over auteursrechten. Ci-fo is geen commerciele instelling, maar een club waar mensen hun passie mbt Citroën kunnen delen. Nu gaat iemands passie zo ver dat ie zelfs het logo van het forum op z’n arm heeft gezet en dat ook nog eens icm z’n huwelijk. Zo’n man moet je niet gaan afzeiken, maar zoals Erik terrecht opmerkt, erelid maken en ik vind dat er ook nog wel een verlaat huwelijksgeschenk uit de forumshop verstuurd mag worden. Daarvoor wil ik iig wel een duit in het zakje doen!!
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
dat over die copyrigths was natuurlijk grappig bedoeld
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Serge schreef:Eerlijk gezegd verbaas ik mij ook een beetje over de ophef hier over auteursrechten. Ci-fo is geen commerciele instelling, maar een club waar mensen hun passie mbt Citroën kunnen delen. Nu gaat iemands passie zo ver dat ie zelfs het logo van het forum op z’n arm heeft gezet en dat ook nog eens icm z’n huwelijk. Zo’n man moet je niet gaan afzeiken, maar zoals Erik terrecht opmerkt, erelid maken en ik vind dat er ook nog wel een verlaat huwelijksgeschenk uit de forumshop verstuurd mag worden. Daarvoor wil ik iig wel een duit in het zakje doen!!
Ik denk ook niet dat dat serieus bedoeld was maar als grap….
was inderdaad als grap bedoeld!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Misschien kunnen jullie die mensen een paar van die mooie sleutelhangers als huwelijkscadeau sturen
Die sleutelhangers die ongeveer zo groot zijn als de achterklep van een Eend bedoel je ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Die sleutelhangers die ongeveer zo groot zijn als de achterklep van een Eend bedoel je ?
Tja, dat zegt nog niks natuurlijk
Nouja, ik merk toch een zeker brikkelbaar sfeertje. Grap of niet.
Animal triste post coitum
oldenhage schreef:voor de liefhebbers, Rene Van SMaren onze RVS man.. verkoopt spuitmalletjes voor zo’n tatoeage, heb hen er afgelopen zaterdag nog mee betrapt…
Stoker
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Serge schreef:Nouja, ik merk toch een zeker brikkelbaar sfeertje. Grap of niet.
Niks te doen gehad?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v