Hallo!
Ik ga deze zomer verhuizen naar Leeuwarden, in de wijk Huizum.
Ik vroeg me af of er op het forum ook leden zitten die in Leeuwarden wonen, de toekomstige buurman had een cx en een eend staan zag ik
Lijkt me leuk in contact te komen met andere citrofielen daar…
Nouja, ik hoor/lees het vanzelf!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Ruysdaelstraat, in Huizum
Emiel
- C5 Break 2.0-16V
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik weet precies waar je komt te wonen. De CX (prestege!) en de 2CV staan naast een woning in een hele smalle tuin.
Ik ben opgegroeid in Huizum-dorp, aan de andere kant van de huizumerlaan.
Er staan trouwens 6 leden op de forum-kaart in Leeuwarden. Maar je zal mij er ook regelmatig tegen kunnen komen. Al heb ik je in Terherne ook nooit gezien (geloof ik), daar rij ik toch ook regelmatig door.
Succes met verhuizen!
- C5 Break 2.0-16V
patje74 schreef:Ik weet precies waar je komt te wonen. De CX (prestege!) en de 2CV staan naast een woning in een hele smalle tuin.
Er staan trouwens 6 leden op de forum-kaart in Leeuwarden. Maar je zal mij er ook regelmatig tegen kunnen komen. Al heb ik je in Terherne ook nooit gezien (geloof ik), daar rij ik toch ook regelmatig door.Succes met verhuizen!
Ik heb je idd regelmatig gespot in je GS. Maar een Citrofiel valt dat gelijk op natuurlijk
patje74 schreef:Ik weet precies waar je komt te wonen. De CX (prestege!) en de 2CV staan naast een woning in een hele smalle tuin.
Er staan trouwens 6 leden op de forum-kaart in Leeuwarden. Maar je zal mij er ook regelmatig tegen kunnen komen. Al heb ik je in Terherne ook nooit gezien (geloof ik), daar rij ik toch ook regelmatig door.Succes met verhuizen!
Ik woon nu nog in een zijstraat van Terherne, achter het oude cafe “zevenwouden” daar staan mn BX altijd voor, verder ben iki benieuwd wie ik allemaal zal treffen daar via het forum!
Emiel
Peteryed schreef:patje74 schreef:Ik weet precies waar je komt te wonen. De CX (prestege!) en de 2CV staan naast een woning in een hele smalle tuin.
Ik heb je idd regelmatig gespot in je GS. Maar een Citrofiel valt dat gelijk op natuurlijk
Neuspeuteren?
Emiel
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
BX19trs schreef:
Ik woon nu nog in een zijstraat van Terherne, achter het oude cafe “zevenwouden” daar staan mn BX altijd voor, verder ben iki benieuwd wie ik allemaal zal treffen daar via het forum!
Emiel
Toevallig in dat witte huis, tegen het café aan? (was het wel wit? ik weet het niet meer zeker.)
- C5 Break 2.0-16V
BX19trs schreef:Peteryed schreef:patje74 schreef:Ik weet precies waar je komt te wonen. De CX (prestege!) en de 2CV staan naast een woning in een hele smalle tuin.
Neuspeuteren?
Emiel
Ehh nee dat niet
patje74 schreef:BX19trs schreef:
Emiel
Toevallig in dat witte huis, tegen het café aan? (was het wel wit? ik weet het niet meer zeker.)
Nee daar woont de “kroegbazin” ik woon in dat zelfde rijtje, maar dan rechts langs dat witte huis de steeg door langs het water lopen en dan 4e huis links, koffie staat klaar…
Emiel
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik ben daar vrij bekend, mij ex haar moeder + vriend woonden daar. (Auke) Ze wonen nu een stukje richting snackbar.
Maar ontopic; wanneer ga je naar Leeuwarden? Dan zal ik er eens langsrijden.
Vanaf juli gaan we er klussen en verhuizen!
Emiel
- C5 Break 2.0-16V
Ik zal erbij zijn!!!
Emiel