Totaal aantal Berichten: 6492
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
het ging toch nog steeds over een citro-mobiel…? ops:
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
ben er waarschijnelijk alleen zondag maar het goede nieuws is dat ik weer voor een cx ga kijken
Ik weet niet of het al besproken isk maar gaan we van het citfo nog ergens op een speciale plekje staan op die grote parkeerplaats om elkaar te kunnen vinden? lijkt me wel zo leuk, anders vind je elkaar nooit op dat terrein.
lijkt me wel leuk als cifo mensen beetje ergens staan waar je elkaar kunt herknnnen
Bij jouw BX ? Plant er een pion op ofzo, dan herken je hem zo.
Schijt aan originaliteit.
ik ga niet met eigen bx ik rij met daan en met mijn pa mee, wij komen met een groene xantia, met een mini pluriel op het dashboard, kan die pluriel wel op het dak zetten, maar of dat zo opvalt…
Zet er een pion naast !
[dom-en-flauw-modus]Carla Peijs (minister van verkeer en waterstaat) laat alle wegen van Nederland opbreken. Gewoon een pion van de weg plukken[/dom-en-flauw-modus]
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
ben er zondag ook, lekker bijbabbelen met iedereen…nou ja degene dan die ik ken.
:cheer4 kheb er zin in!!!
het grijze eendje gaat ons brengen. Misschien sta ik wel strak voor de deur, ben er namelijk al vroeg… heel vroeg…voor de stand
EvelienBX schreef:Ik weet niet of het al besproken isk maar gaan we van het citfo nog ergens op een speciale plekje staan op die grote parkeerplaats om elkaar te kunnen vinden?
Alle CiFo auto’s bij elkaar is volgens mij niet te realiseren. Het is een enorm groot evenement met heel veel auto’s, zelfs al zouden we allemaal tegelijk aankomen is het nog moeilijk om allemaal bij elkaar te parkeren.
De auto’s van de Citroën-Forum leden kun je uiteraard herkennen aan dit schildje, wat iedereen erop moet hebben! . Verder verzamelen we vast en zeker bij de Citroën Forum stand!
En voor échte autobezitters is het verzamelen bij de Bx club…
Test
Thijsvandebles schreef:En voor échte autobezitters is het verzamelen bij de Bx club…
Hihi, voor het overige “gajes” (ex BX rijders bijv.) is er natuurlijk de Citroen Forum stand om te verzamelen.
Totaal aantal Berichten: 27933
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
voge schreef:
De auto’s van de Citroën-Forum leden kun je uiteraard herkennen aan dit schildje, wat iedereen erop moet hebben! .
ik moet niks
ik heb nu een KPH achterop zitten, lijkt me verder ook duidelijk
Yes, ik kom ook!!!! Probeer de BX dan te slijten en natuurlijk gewoon voor de sfeer, die heerlijke stoffige veel te dure kraampjes af struinen, langs de clubstands waar alleen maar clubleden met elkaar praten, parkeren op de parkeerplaats waar je alleen nog mar opvalt met een roestige CX type2 of een SM cabrio en dat alles uiteraard nadat je veel te veel éntreegeld hebt betaald…
Jups, ik zie het zitten
Ik kom trouwens zaterdag, het schijnt dan drukker te zijn…
Enne, Kilometervreter komt ook(moet ook weer naar huis kunnen als de BX verkocht wordt ) met de XM 2.1TD AUT. rara, wie zou dat nou toch zijn? juist ja… SZ sr.
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Simpele Ziel schreef:Yes, ik kom ook!!!! Probeer de BX dan te slijten en natuurlijk gewoon voor de sfeer, die heerlijke stoffige veel te dure kraampjes af struinen, langs de clubstands waar alleen maar clubleden met elkaar praten, parkeren op de parkeerplaats waar je alleen nog mar opvalt met een roestige CX type2 of een SM cabrio en dat alles uiteraard nadat je veel te veel éntreegeld hebt betaald…
Jups, ik zie het zitten
Hey SZ, je hebt de juiste insteek weer gevonden hoor!!
Simpele Ziel schreef:
Ik kom trouwens zaterdag, het schijnt dan drukker te zijn…
Enne, Kilometervreter komt ook(moet ook weer naar huis kunnen als de BX verkocht wordt ) met de XM 2.1TD AUT. rara, wie zou dat nou toch zijn? juist ja… SZ sr.
Ik zal goed rondkijken op de parkeerplaats, wie weet komt zijn ex-voiture naast de XM te staan??
Wie weet zie ik je nog op de meeting der meetings.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6492
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
visapowerrr schreef:ben er zondag ook, lekker bijbabbelen met iedereen…nou ja degene dan die ik ken.
:cheer4 kheb er zin in!!!
het grijze eendje gaat ons brengen. Misschien sta ik wel strak voor de deur, ben er namelijk al vroeg… heel vroeg…voor de stand
Dan komen we elkaar onderweg wellicht al tegen. Bovenstaande geldt voor mij namelijk ook (uitgezonderd het grijze eendje, mijn CX is groen). Leuke eerste kennismaking met forummers trouwens, ik ken nog helemaal niemand. Na zaterdag zo’n beetje iedereen
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Nog 2 nachtjes slapen!!! Hopelijk komen we met een Citroen die kant op, anders zullen we buiten de hekken parkeren!!
Ik zal mn citroen-forum.nl t-shirt aan doen!!! Jaja, we gaan in stijl gekleed!!
Zin in zaterdag!!
Gr Ellie T.
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!