Zo, nog even aankleden en geld opnemen en dan gaan wij ook richting de citromobile
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
- Citroën-overhemd aan?—> check!
- BX gewassen?—> check!
- goede humeur mee?—> check!
Tot straks.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3833
- CX 2200
- CX 2200
check, check, check (niet dat overhemd… )
tot zo, ik spring over een half uurtje in de BX..
Tsjees…denk je nu eindelijk na het behalen van je rijbewijs niet meer afhankelijk te zijn van je pa om naar meetings te komen, wil je pa ook mee, moet je dus toch wachten
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Morgenvroeg gaan Thijs en ik vanaf de carpoolplaats in Steenwijk om 8:30 richting citromobile in Utrecht, als er meer mensen uit het noorden heengaan is het misschien leuk om daar te verzamelen?
Groeten
Emiel
De eerste dag van CM was weer geweldig. Morgen ben ik weer en zal ik foto’s posten van de allereerste officieuze BX Digit meeting ter wereld.
(5 Digits op een rijtje)
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 27933
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XBXG schreef:De eerste dag van CM was weer geweldig. Morgen ben ik weer en zal ik foto’s posten van de allereerste officieuze BX Digit meeting ter wereld.
(5 Digits op een rijtje)
gaaf dat heeft wel weer iets
laat die foto’s maar komen dan
morgen weer?
arjan_verkade schreef:XBXG schreef:De eerste dag van CM was weer geweldig. Morgen ben ik weer en zal ik foto’s posten van de allereerste officieuze BX Digit meeting ter wereld.
(5 Digits op een rijtje)
gaaf dat heeft wel weer iets
laat die foto’s maar komen danmorgen weer?
Morgen ben ik er de gehele dag. Ik weet niet in welke staat, want ik ga vanavond nog stappen…
Voorproefje:
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 3833
- CX 2200
- CX 2200
mooi rijtje!!!
was gezellig, weinig gekocht (waar liggen al die nieuwe flowmeters???)
leuk om eens wat gezichten achter het forum te zien. Volgend jaar ga ik een hele dag.
Dat er op de meest rechtse Bx Digit (XBXG) op de foto een KPH van de Bx club zit vind ik wel ijzersterk…
Ben net thuis. was super gezellig, en druk ook. Morgen maar weer heen…
Test
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Simpele Ziel schreef:Yes, ik kom ook!!!! Probeer de BX dan te slijten en natuurlijk gewoon voor de sfeer, die heerlijke stoffige veel te dure kraampjes af struinen, langs de clubstands waar alleen maar clubleden met elkaar praten, parkeren op de parkeerplaats waar je alleen nog mar opvalt met een roestige CX type2 of een SM cabrio en dat alles uiteraard nadat je veel te veel éntreegeld hebt betaald…
Jups, ik zie het zitten
Het was leuk hè SZ….....bij de stands! Ik kon het niet laten om jullie ff te kieken hoor.
Het was weer als vanouds in ieder geval, de Citroën file: eindelijk eens vrolijke gezichten achter het stuur. Al die oude en nieuwe, concoursstaat en baggerstaat van diverse Citroëns op de parkeerplaats. Mekkeren op de ene Opel die tussen de Citroëns staat
Bovendien was het weer helemaal top en werd het zelfs lekker warm binnen. De catering hanteerde wederom woekerprijzen: 2 koffie en een broodje kaas: € 5.70!! Maar dit alles heeft de pret niet mogen drukken.
Citromobile bedankt.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Wil je dat aub nooit meer doen
CM was erg gezellig, heb een hoop gekletst en een hoop gezien.
Wel vind ik dat ze morgen en de volgende jaren weer wat strakker op de P-plaats mogen letten, er stonden nu wel heel veel saab’s, mercedessen, Opel’s, volkswagens, toyota’s etc. aan de citroën kant… daardoor was er bijna geen plek meer voor mijn BX
Ik zal zo mijn 100 foto’s uploaden…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
het was weer super
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
En knap druk zeg, vandaag! Beregezellig!
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Simpele Ziel schreef:Wil je dat aub nooit meer doen
CM was erg gezellig, heb een hoop gekletst en een hoop gezien.
Wel vind ik dat ze morgen en de volgende jaren weer wat strakker op de P-plaats mogen letten, er stonden nu wel heel veel saab’s, mercedessen, Opel’s, volkswagens, toyota’s etc. aan de citroën kant… daardoor was er bijna geen plek meer voor mijn BXIk zal zo mijn 100 foto’s uploaden…
De camera dwong me, echt! Maar volgende keer waarschuw ik wel even.
Inderdaad stond er redelijk wat vaud volk tussen de zo geliefde voertuigen van ons favoriete merk. Daar mogenze bij de ingang meer aandachht aan schenken: “u mag links mijnheer, mevorouw, en ga jij maar rechts een plekkie zoeken met je slopel”. Zuks dan maar.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!