JAAAA!!! Da is me ook opgevallen!!! Vanwaar zijt ge dan in Limburg?
Als de natte zoenen van griezelige tantes ook tot de categorie "ongewenste intimiteiten" vallen, dan doe ik met terugwerkende kracht aangifte!
EMSJAN schreef:JAAAA!!! Da is me ook opgevallen!!! Vanwaar zijt ge dan in Limburg?
maasland
Ik van Diepenbeek,ben over Maaseik naar daar gereden.
Als de natte zoenen van griezelige tantes ook tot de categorie "ongewenste intimiteiten" vallen, dan doe ik met terugwerkende kracht aangifte!
EMSJAN schreef:Ik van Diepenbeek,ben over Maaseik naar daar gereden.
me too
via maaseik en in roosteren de snelweg op.
Ik heb mij gisteren met Jeroen28 prima vermaakt op CM. Vanuit Veldhoven heb ik niet veel troenen ingehaald maar ik was ook al aan de late kant op zondag. Op de beurs sans-pareil gezien bij de stand en Caroline81 was zo vriendelijk mij even te bellen dat mn lichten nog aan waren. Bedankt! Verder niet veel gekocht omdat er eerst plaatwerkzaken moet gebeuren aan de CX. Rond een uur of 3 weer vertrokken en bij de rotonde hoorde ik de sirene van Waterman771, nog even gebabbeld bij het stoplicht en toen terug naar huis. Al met al een leuk dagje en volgend jaar weer!
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
T(h)ijs schreef:Ik heb mij gisteren met Jeroen28 prima vermaakt op CM. Vanuit Veldhoven heb ik niet veel troenen ingehaald maar ik was ook al aan de late kant op zondag. Op de beurs sans-pareil gezien bij de stand en Caroline81 was zo vriendelijk mij even te bellen dat mn lichten nog aan waren. Bedankt! Verder niet veel gekocht omdat er eerst plaatwerkzaken moet gebeuren aan de CX. Rond een uur of 3 weer vertrokken en bij de rotonde hoorde ik de sirene van Waterman771, nog even gebabbeld bij het stoplicht en toen terug naar huis. Al met al een leuk dagje en volgend jaar weer!
Hee, ik heb je CX nog wel bekeken (was wel goed dat Caroline even vertelde dat het jouw CX was). Toch een mooie wagen, zo’n vroege CX in die kleur. Wel jammer idd dat het roestduiveltje hier en daar uit de krochten van het plaatwerk begint op te kruipen.
Klopt dat het roestduiveltje hier en daar zn kop opsteekt. Vooral linksachter maar dat is voorlopig geen probleem. Ik heb een VW Polotje van de zaak nu dus de dame krijgt dr rust in afwachting van cash De onderkant is nog knetterhard dus die krijgt een mooie dinitrolbehandeling en die rotte plekjes ga ik binnenkort kaal maken en in de grondlak zetten. De LV en RA deur vervang ik voor nieuwe exemplaren en dan komt het helemaal goed met deze dame! Wat mij opviel was dat veel serie1 CX’en op CM toch import is en aangezien deze origineel NL is wil ik dr toch wel behouden houden.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Hier spuit 11…
Heb nu pas de mogelijkheid om weer eens achter de PC te kruipen, het was echt heel erg leuk zaterdag!! Het begon natuurlijk al met de geweldige file. Achter mij stond een audi tt die ook naar CM ging, verder eigenlijk alleen maar Citroëns. Daarna naar binnen gegaan voor de onderdelenmarkt. Ik had zelf niet echt iets nodig, heb alleen een instructieboekje voor de Xant meegenomen. Toch heb ik heel veel gezien, die onderdelen blijven ook interessant.
De vertegenwoordiging van dit forum was erg leuk, de kaartjes werden erg enthousiast aan de man gebracht, mijn complimenten!!
Ook de parkeerplaats vond ik erg leuk! Eerst een rondje gedaan met Jimmy, daarna nog alleen verder gegaan. Puur genieten is ‘t, al die Citroëns bij elkaar! Kan er volgend jaar geen ‘andere merken ban’ zijn op de parkeerplaats? Er stonden nu toch nog een aantal auto’s van andere merken tussen.
Verder heb ik nog één vraag: hoe komt het dat al die 2cv.nl’ers wel bij elkaar geparkeerd stonden en wij niet??
hogervp schreef:GoofBlikscha schreef:hogervp schreef:
Paar mooie type 1 BX’en heb je gespot, m.n. die witte!
Die BX 14 TGE Tecnic, had die zo weinig kilometers gemaakt of wordt er altijd zo veel aandacht besteed aan een schone motorruimte?
Patrickik heb eigelijk helemaal niet op de km stand gelet. maar zo te zien heeft die bx helemaal nooit een weg gezien. Alles zag er als nieuw uit! heerlijk.
Ze stond er zaterdag ook en heb ik me lekker eraan staan vergapen, maar niet naar de km-satnd gekeken.
Was overigens een uitvoering die ik niet kende: Tecnic. Alleen door Belux gevoerd?
Patrick
16.000 geloof ik, was inderdaad wel een mooi ding.
GoofBlikscha schreef:Zo ik heb de foto’s ook even online gezet:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZKV8EKLI
he dat ben ik ! welke auto reed jij dan? xantia toevallig?
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
gister ben ik er ook bij geweest
weer heel erg veel mooie Citroënen gezien
en ik heb zelfs even in de bestuurdersstoel van de C6 binnen kunnen zitten
en wat een stoel is dat zeg zit echt heel lekker
verder natuurlijk lekker veel foto’s kunnen maken, deze komen binnenkort online
en ik heb er ook aantal foto’s van wat forumleden tussen zitten
de leuke dingen van de beurs:
- veel GS(A)‘s (was vorig jaar minder..)
- veel DS
- veel CX
- voor de verandering had de BX niet het meestal aantal auto’s (niet dat ik iets tegen BX heb in tegendeel, maar soms is het jammer dat de BX altijd in het merendeel is)
het viel me wel op dat er weinig C modellen waren. (5 uitgezonderd )
het was mooie dag, ik kijk alweer uit naar volgend jaar
Ik was er zaterdag bij. Was mn eerste keer en is me heel goed bevallen Heb mn portemonnee weer aardig leeg gekocht
Veel mooie citroens gezien buiten en ook nog een aantal forumleden ontmoet. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Nu nog even de portierschelpen en de spatlappen monteren…
Xsara_Coupe
alles past toch wel?
En natuurlijk alles wat rot en kraakt, was er. Net als een leuke Peugeot 305, een paar renaultjes. Oo wij waren die aso’s in die DS die veel te snel reden voor een stel DS-rijders. Maar we moesten natuurlijk crossende Harm bijhouden in zijn diesel… Tuurlijk is de DS daar wel snel genoeg voor Dus ja, ben alleen zaterdag geweest. Volgend jaar, mocht de CX dan nog niet weg zijn gerot, probeer ik em te verpatsen op de Citromobile. Daar is die beurs tenslotte voor.
Of ik bekenden heb gezien…? Mwa, Harm kon ik al, evenals Erik. Verder nog voorgesteld aan een paar mensen.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.