citroenc2 schreef:T(h)ijs schreef:Ik moet nog een ‘nieuwe’ rechter koplamp hebben voor de CX dus ik kom waarschijnlijk op zondag even kijken met Jeroen28 en de CX
dan kan ik de cx eindelijk in het echt zien
Jap!
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
McDean schreef:ik kom ook
mischien met me schoon pa mee en anders met me eigen auto
Ja , leuk joh. Gaan we mooi met z.n drieƩn. Ik en het inmiddels bekende forum-koppel .
Ton
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Knuffie_nl schreef:hogervp schreef:Komt er nog een Citromobile-forum-schildje???
Patrick
Gr, Martijn
Hey Martijn! Mooi werk, dank je.
Ik heb nou al zin om al die Forum-auto’s op de kiek te zetten.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
waarom niet gewoon de forumdames vragen?? Caro / Nien / Ewwie / Manonbridges / Evelien / Mientje / Hel1 / (en wie vergeet ik nog??)
Moet je kijken wat een team, kunnen elkaar zelfs nog afwisselen
voge schreef:waarom niet gewoon de forumdames vragen?? Caro / Nien / Ewwie / Manonbridges / Evelien / Mientje / Hel1 / (en wie vergeet ik nog??)
Mlouska?
Maar toch waren die dames van de voorjaarsmeeting buitengewoon kundig!
voge schreef:waarom niet gewoon de forumdames vragen?? Caro / Nien / Ewwie / Manonbridges / Evelien / Mientje / Hel1 / (en wie vergeet ik nog??)
Uhum, ik kweenie, maar toen ik zonet keek was ik toch echt nog een jongetje.
Tis misschien niet evident, maar na wat gepuzzel zie je dat mijn engelstalige nick gewoon een anagram voor mijn echte naam is.
Reizen zoals met een ICE maar dan op asfalt.
Is d’r een promoteam nodig dan?
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
dat file rijden tot aan de veemarkt, is dat alleen de eerste uren of de heledag??
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
ronama schreef:dat file rijden tot aan de veemarkt, is dat alleen de eerste uren of de heledag??
Ik heb het alleen maar in het eerste uurtje na opening meegemaakt.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:ronama schreef:dat file rijden tot aan de veemarkt, is dat alleen de eerste uren of de heledag??
Patrick
dus rond 11u zal het wat rustiger worden?
ronama schreef:hogervp schreef:ronama schreef:dat file rijden tot aan de veemarkt, is dat alleen de eerste uren of de heledag??
Patrick
dus rond 11u zal het wat rustiger worden?
file valt wel mee is maar de laaste 500meter vaak
manonbridges schreef:voge schreef:waarom niet gewoon de forumdames vragen?? Caro / Nien / Ewwie / Manonbridges / Evelien / Mientje / Hel1 / (en wie vergeet ik nog??)
Uhum, ik kweenie, maar toen ik zonet keek was ik toch echt nog een jongetje.
Tis misschien niet evident, maar na wat gepuzzel zie je dat mijn engelstalige nick gewoon een anagram voor mijn echte naam is.
Tsja, ik ken nou eenmaal alleen maar vrouwen die manon heten hoor, en in anagrammen ben ik niet zo best…
Weet alleen niet of ik wel kom , anders geen enkel probleem!
Druk druk druk weekend..
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
Maar toch niet te druk voor CitroMobile hoop ik?? Ben trouwens benieuwd of je die Golf nog ergens mag parkeren..
Tot zaterdag!!