Ik had ongeveer 6-7 fout maar weet het niet zeker omdat ik laat inschakelde en direct de antwoorden te zien kreeg. Echt veel tijd om na te denken had ik dus niet
Mijn vriendin had er 2 minder, maar die had dan ook net die dag haar rijbewijs gehaald, dat was nog wat verser dan bij mij zeg maar ops:
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Bram schreef:
Maar met die Brommobielen en invalidenkarren en zo….weet je af en toe niet wat ze wel of niet mogen.
Die brommobielen en brommers zijn ondingen en levensgevaarlijk, die gasten denken dat ze hetzelfde mogen als een automobilist. Zie ze vaak zat op de weg rijden, terwijl ze als brommer vaak op het fietspad moeten rijden. Maar omdat ze een dak boven hun hoofd hebben denken ze dat ze overal op de weg mogen komen.
Ik zie maar een oplossing en dat is ALLE brommers (inclusief brommobielen) verbieden. Als je gemotoriseerd wilt gaan, haal je maar een volledig motor of auto rijbewijs. Dan weten ze ook meteen dat het niet toegestaan is om met een gemotoriseerde tweewieler zonder valhelm op door het park te scheuren. Dit maakt controle door politie ook een stuk makkelijker; aangezien alles zonder gele kentekenplaat gewoon illegaal is.
En ben je jonger dan 18 jaar, dan heb je pech gehad; dan pak je maar lekker de fiets (of eventueel de bus/trein) naar school. Heb ik zelf ook altijd gedaan en beviel me goed.
Reizen zoals met een ICE maar dan op asfalt.
manonbridges schreef:
Die brommobielen en brommers zijn ondingen en levensgevaarlijk, die gasten denken dat ze hetzelfde mogen als een automobilist. Zie ze vaak zat op de weg rijden, terwijl ze als brommer vaak op het fietspad moeten rijden. Maar omdat ze een dak boven hun hoofd hebben denken ze dat ze overal op de weg mogen komen.
Brommobielen mogen niet op het fietspad maar zijn verplicht van de wge gebruik te maken. Wel zo prettig en veilig voor fietsers. Maar fijn is andes idd. Wat mij betreft verbieden ze die dingen gewoon weer. Alleen invalide voertuigen leken mij gerechtvaardigd, maar nu zie je dat de mensen die niet snugger genoeg zijn om een rijbewijs te halen in zo’n onding stappen.
Voor de volledigheid:
http://www.verkeerenwaterstaat.nl/?lc=nl&page=247
PeteruitPolen schreef:Hehe ik zou ook vast wel gezakt zijn als ik had mee gedaan
Heb me rijbewijs nog niet en ben me scooter ceti. al kwijt
Begint al goed….
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien