2 van de 2
 < Vorige 1 2

Hoe ziet jou kamer eruit?
metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 19 april 2006 03:03 PM
  [ # 16 ]
kakanox schreef:

Ons woonkamertje heeft witte muren, op 1 lange na, die is heel donkergrijs. Daar hangt een behangen MDF plaat (zwart bloemenbehang) en aan de andere kant hebben we een lange witte plank met allerlei foto’s, vaasjes enz. erop. Daaronder staat de TV, ertussen de salontafel, twee banken en een designstoel. Dan hebben we nog een eettafel met 4 stoelen… Vrij net interieur wel (m’n vriendin is interieurontwerper), hoofdkleuren zijn grijstinten, wit en rose.

De kamertjes waar ik verder het meeste zit zijn de schuur (ong. 2.5 x 1.6 m, witte muurtjes, een halve keuken ingebouwd tegen de achterwand waar bergen onderdelen in liggen en die gebruikt wordt als werkbank, en kentekenplaten van m’n eerdere Citroëns tegen de muur) en het studeerhokje.
Dat laatste hokje is goed gevuld, er staat nl. een dubbel bureau (in een hoek) met daarop v.l.n.r. een 17” scherm, zwarte Thermaltake Soprano behuizing, dan nog een 17” scherm en onder het bureau een Avance Line behuizing.
Als ik achter de pc zit en ik kijk naar links staat daar het meestgebruikte gedeelte van de platencollectie en achter me staat (wederom v.l.n.r.) een monitor (geluid), draaitafel, cd-speler, mengpaneel, cd-speler, draaitafel, monitor (geluid).

Weinig Citroën in ons interieur… helpt het als ik zeg dat ik regelmatig even door het raam kijk? Smile

Ik voel een ban aankomen
Wink

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

langevelsloo
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 783

- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Gepost: 19 april 2006 03:20 PM
  [ # 17 ]

In mijn woonkamer hangt een grote foto van een grijze HY-neus. Best een mooie kamer dus… Wink

Mijn slaapkamer is ook grijs, maar dan van het stof!  Shocked

Geeft niks. Ik ga over 3 weken verhuizen!

DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 19 april 2006 03:47 PM
  [ # 18 ]

Onze woonkamer kent een redelijk Citroën-gehalte.
Mijn echtgenote plant haar “stylingdetails” er in en ik heb wat Citroën-zaken en enkele van mijn gitaren staan/hangen:

Een zijdeschilderij door mijn echtgenote
Ja, dat van die NL-vlag op zijn kop heeft ze vaker gehoord Wink

En nog een paar dingetjes

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

R.Nicolaas
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 297

Gepost: 20 april 2006 02:56 AM
  [ # 19 ]

Tjha Hier is alles een beetje zo ingericht dat het een aardig cockpit gehalte heeft Beetje zend en ontvangst apperatuur normale pc en laptop en pda allemaal zo opgesteld dat de hele omgeving praktische en werkbaar is en toch ook een heerlijke uitstraling ik zit dan ook het liefste met de normale huis verlichting uitgeschakelt het forum en andere site’s door te spitten.

Van BX CHIC 1.6i ‘91 (Met Krul letters) Naar
Xantia 3.0 V6 24v exclusive
als tussen oplossing een Xsara 2.0HDI Break tot de automaat van de V6 weer werkende is.
AX Liberty 1.1 ‘92
en de Xantia is weer terug in leven Smile

Profiel  

xm_turbo
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 841

- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Gepost: 20 april 2006 03:24 AM
  [ # 20 ]

Hmmm, op het ogenblik is het hier netjes, heb een nogal opruimigere vrouw rondlopen.
Grote houten kast met wat modellen (DS, XM, BX en ZX), daarnaast, boven de eettafel een wandplaat van de XM. Boven de tv een foto van m’n oude BX Sport (eerste scheurijzer).
Boven m’n pc een poster van de Xsara WRC en een ronde koplamp van de Sport (nostalgie Wink) Verder 2 petjes van Musketier haha!
Dat was ‘t zo’n beetje wel. Laughing
‘k Mag het niet te erg maken van m’n meissie Rolling Eyes 
Heb wel vorig jaar een grote showroomvlag gehad met double chevron, maar die mag ik nergens ophangen!! Wat is dat nou?! Evil or Very Mad Gebruik ‘m wel als klamboe hèhè Twisted Evil

Groets Ruben

See, buy, fly C5 V6

http://www.rasaudio.nl

Profiel  

jantje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 136

Gepost: 20 april 2006 11:20 AM
  [ # 21 ]

hier ook een normale kamer.netjes opgeruimd,(dankzij het vrouwtje) en geen citroen-stuf op de kamer

Profiel  

René de Winter
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 215

Gepost: 20 april 2006 12:19 PM
  [ # 22 ]
R.Nicolaas schreef:

Tjha Hier is alles een beetje zo ingericht dat het een aardig cockpit gehalte heeft Beetje zend en ontvangst apperatuur normale pc en laptop en pda allemaal zo opgesteld dat de hele omgeving praktische en werkbaar is en toch ook een heerlijke uitstraling ik zit dan ook het liefste met de normale huis verlichting uitgeschakelt het forum en andere site’s door te spitten.

Ik zie dat veel mensen zendapparatuur in hun kamer hebben staan. Ik ben benieuwd wat voor apparatuur dat is en of er actief mee gewerkt wordt. Vroeger redelijk actief op de 27mhz geweest zowel thuis als heel af en toe in de auto. Heb nog een leuk setje liggen. Misschien een idee voor meetings.

C1 Ambiance 2006

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 20 april 2006 01:27 PM
  [ # 23 ]

Bij mij geen citroen aan de muren en dergelijke.

Wel heb ik een vitrinekast vol met schaalmodellen van de Dodge Charger en Mazda RX-7’ns in de kamer staan.

Aan de muren 2 grote ingelijste advertenties uit de begin jaren 70 van een Dodge Charger uit modeljaar ‘69 (juist ja, de dukes auto Wink )

Wel ben ik ondertussen een aardig magazijntje aan het kweken met bix onderdelen Mr. Green

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1890

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 20 april 2006 01:44 PM
  [ # 24 ]

het enige wat in onze kamer citroengerelateerd is zijn de la bombe’s, een traction modelautotje en een schilderij van een 2cv die ik al dik een halfjaar af moet maken ..

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1240

Gepost: 20 april 2006 02:43 PM
  [ # 25 ]
Caroline81 schreef:

Beter post ik geen foto’s van mijn kamer. Ten eerste is het een klerebende (klerenbende) en ten twee is er op een werkplaatshandboek van de 104 en een visa vraagbaak na weinig citroën te vinden.
Ik heb mijn kamer niet meer geupdate sinds mijn 16e ofzo dus het hangt vol met mannen en paarden…

Ha, een ponymeisje!

GRG Very Happy

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 21 april 2006 03:42 AM
  [ # 26 ]
erwt schreef:

het enige wat in onze kamer citroengerelateerd is zijn de la bombe’s, een traction modelautotje en een schilderij van een 2cv die ik al dik een halfjaar af moet maken ..

als je het mij vraagt is dit schilderij af, maar dat is dan weer moderne kunst zeker?

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 21 april 2006 04:03 AM
  [ # 27 ]

Toen ik hierheen kwam verhuizen wilde ik mijn kamer inrichten als een soort van coffeeshop, maar dan een stijlvolle…

Alleen, het is nog steeds niet af…de banken staan er(Slaapbanken), de tafeltjes staan, de muurschildering is af maar de details onderbreken nog…

En dat terijl dat ik eigenlijk meer van het idee"less is more"ben… Rolling Eyes

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook