In de categorie “meest lelijke BX-accesoires” heb ik daarnet de nummer 1 gehaald:
Nephoutstickers voor op het dashboard!
Niet eens van Citroen origineel, dus misschien heeft het wel een goede pasvorm. Merk Formuling, wel ooit van de dealer gekocht.
Ik heb het nu hier liggen, foto:
maar ik twijfel nog erg of ik ‘t op m’n dash wil… het is echt wel afgrijselijk fout en lelijk. Dat zal ook wel de reden zijn dat ‘t zo zeldzaam is….
Hahaha.. geweldig, zullen ze nu wel niet meer maken. Wees er zuinig op
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
“Ja.. meneertje, een ECHT notehaute dashboard…”
BX wordt wel vaker gezien als een foute auto, dus misschien is het een idee jouw BX te ‘pimpen’ tot een superfoute BX ?
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Ach wie weet, houd het er ‘ns voor en bekijk het… 1 ding is zeker: apart!
Niks pimpen, hooguit alle denkbare accesoires erin hangen… het was toendertijd tenslotte een accesoire dat de dealer gewoon leverde
Harm schreef:Niks pimpen, hooguit alle denkbare accesoires erin hangen… het was toendertijd tenslotte een accesoire dat de dealer gewoon leverde
Inderdaad, net zoals nu in de nieuwere types.
Ben nou wel erg nieuwschierig hoe het eruit zit in de BX… het zal trouwens wel mooier staan in een zwart interieur dan in een grijs interieur.
Re: (proud to be) Fout Hout!
Harm schreef:
maar ik twijfel nog erg of ik ‘t op m’n dash wil… het is echt wel afgrijselijk fout en lelijk. Dat zal ook wel de reden zijn dat ‘t zo zeldzaam is….
Voor dat soort accesoires zouden ze je in de BX Club moeten kunnen royeren! Foei, wat lellik.
Harm schreef:Niks pimpen, hooguit alle denkbare accesoires erin hangen… het was toendertijd tenslotte een accesoire dat de dealer gewoon leverde
Maar daar werd niet bij verteld of de dealer je dat graag leverde….
Nee, met dit soort flubber hoef je bij mij niet aan te komen. Ik heb het niet zo op dit soort destructieve opties. Je ziet je dash nooit meer in originele staat terug als je het erop plakt.
Ich bin ein Breaker
ik vind het schitterend
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Ik vind het wel wat hebben
Dus als je het kwijt wilt
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Ik vind hout op zich niet lelijk eigenlijk maar ik kan me niet voorstellen dat je het er netjes op zal krijgen.
M&M schreef:Superdave schreef:Hahaha.. geweldig, zullen ze nu wel niet meer maken. Wees er zuinig op
Gewoon te koop voor de BX hoor ( in meer foute prints dan enkel en alleen hout-look ) ... http://www.prewoodec.de/
Dat is niet de versie die hij heeft
hun hebben enkel dit voor de BX
Ik vind het stiekem wel mooi ops: (behalve de lelijke balk rechts :S)
het is echt wel super fout…..maar daarom misschien wel weer geinig. Toch zou ik je GTi of TZD S er niet voor opofferen….Die zijn té mooi…
Test