De BX komt voor slecht omhoog en gaat nog trager naar beneden!
Hij gaat overig schokkerig omhoog of omlaag (net of hij vast staat).
De hoogte is wel goed en als we op de voorbalk gaan zitten gaat hij ook netjes omhoog..
Iemand ervaring met dit probleem!?
Ik denk zelf dat de hoogte regelaar defect is, ik heb nog een hoogte regelaar van een BX achter liggen, is deze hetzelfde?
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Totaal aantal Berichten: 157
Geregistreerd: 11-11-2005
- C5 3.0 hdif Sedan exclusive
- C3 1.6 vti 120 exlusive automaat
mischien voorpoten smeren en een beetje gymnastieken, ze zitten waarschijnlijk eenbeetje vast, en dan wil het voorgaande wel eens helpen.
jaaa, ik ben ook trots op mijn volvo
1800es schreef:mischien voorpoten smeren en een beetje gymnastieken, ze zitten waarschijnlijk eenbeetje vast, en dan wil het voorgaande wel eens helpen.
hoe kan ik die smeren!?
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Totaal aantal Berichten: 157
Geregistreerd: 11-11-2005
- C5 3.0 hdif Sedan exclusive
- C3 1.6 vti 120 exlusive automaat
onder de motorkap boven op de veerpoten, daar zitten 2 gaatjes waarvan bij elke poot een die open is, doe daat met een oliespuitje olie in, wat er teveel ingaat komt er aan de onderkant wel weer uit, en dan een aantal keer vering omhoog en via middenstand!! (dit om de octopus achter te beschermen tegen mogelijke breuk ) weer naar onder. succes gr bob
jaaa, ik ben ook trots op mijn volvo
Re: Komt voor slecht omhoog/omlaag
Superdave schreef:De BX komt voor slecht omhoog en gaat nog trager naar beneden!
Hij gaat overig schokkerig omhoog of omlaag (net of hij vast staat).
De hoogte is wel goed en als we op de voorbalk gaan zitten gaat hij ook netjes omhoog..
Iemand ervaring met dit probleem!?
Ik denk zelf dat de hoogte regelaar defect is, ik heb nog een hoogte regelaar van een BX achter liggen, is deze hetzelfde?
Heb je de LHM al ververst? Eerst doen /zeker weten dat die vers is voordat je gaat sleutelen.
Dit kan gaan over een vervuilde hoogteregelaar; iets wat je kunt voorkomen (en soms genezen) door bijtijds je LHM te verversen: max 60KKM of 2 jaar staat ervoor, en ga daar niet overheen.
Gekraak van de veerpoten moet je je niet al tezeer door laten intimideren. Laat een beetje schone LHM in het luchtgat aan de zijkant v/d bovenkant v/d veerpoot lopen, dat vermindert het gekraak en dan weet je of je verder moet zoeken.
Op Citromobile zal Chyparse wel weer de 5 liter cans hebben voor een eur of 20; erg praktisch als je er toch bent.
Ich bin ein Breaker