Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
op 6 en 7 mei ga ik naar de citromobile in de veehallen in Utrecht, kan er mij iemand zeggen of ik daar NEDERLANDSTALIGE boeken vind met het onderhouden in en reparaties en bvb als er iets mis gaat met de auto,wat de oorzaak is of de diagnose?? en ook graag een onderdelen boek en wat het eerste boek betrefd,graag met foto’s!! en ook bvb over het reviseren van de motor!! dat zou ik graag eens zelf doen als het de moment is bvb bij koude winteravonden als ik mij verveel!!!
Meestal staan er wel werkplaatshandboeken en onderdelenboeken in het Nederlands, maar deze zweven ook wel als PDFjes rond op het internet.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
In het Nederlands ? stuur mij dan even een link in een PB please ? Ik heb ze nog niet kunnen vinden namelijk
die boeken zijn de en die zijn ook op citromobiel chyparse heeft er genoeg
pete72ds schreef:In het Nederlands ? stuur mij dan even een link in een PB please ? Ik heb ze nog niet kunnen vinden namelijk
Dacht dat ik de Nederlandse wel eens voorbij heb zien komen, heb zelf de Engelse. Onderdelenboek is alleen meertalig.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Koop die boeken nou gewoon. Als je zelf aan je auto gaat sleutelen, zeker bij revisies, is dat gewoon een must. Een schat aan info met plaatjes en al. Ze zullen wel op Citromobile te koop zijn, maar ook bij Chyparse of soms op Marktplaats.
Je kunt niet zonder.