2 van de 2
 < Vorige 1 2

Rust zacht moeder eend!!
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 01 mei 2006 09:03 PM
  [ # 16 ]

zoiets wilde ik ook al opmerken, maar ja ik ben geen moderator… Razz

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 942

Gepost: 01 mei 2006 09:21 PM
  [ # 17 ]
patje74 schreef:
Caroline81 schreef:

Handjes heeft een punt betreft offtopic gedrag, gebruikers krijgen er een waarschuwing voor Wink

Offtopic? De TS knalt tegen een eend op, LE is blij dat het om een eend ging en niet om een eend. Waarop ZX1.4i veteld dat alle soorten eenden niet veilig zijn op de weg.
En als ik de topictitel zo lees, dan gaat het duidelijk om eenden. Het enige offtopic dat ik in dit topic kan ontdekken is de discussie of dit offtopic is!

Kappuh nah!!!  Very Happy

Ik moet er toch nog even op in gaan hoor. Het topic gaat IMO over de aanrijding van WaJo met een moedereend waarbij zijn koplamp gesloopt is. En niet of 2cv’s meer waard zijn dan een levend wezen en of 2cv’s wel of niet veilig zijn op de weg. En uiteraard ga ik nu zelf ook offtopic maar ik volg het goede voorbeeld Wink Ik probeerde alleen te zeggen dat ik handjes’ reactie wel een beetje kan volgen.
Back to WaJo in ieder geval.
@ WaJo, tis nu wel de andere kant zeker. Zie het positief, straks heb je twee nieuwe koplampen Wink

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 01 mei 2006 09:29 PM
  [ # 18 ]

@Caroline81 + rest

Natuurlijk was het offtopic, natuurlijk had Handjes een punt(je). En natuurlijk had ik er gein mee in mijn bericht.
Want, natuurlijk viel de mate van offtopic mee. Natuurlijk waren we al lang weer terug ontopic. Natuurlijk was het een geintje, wat natuurlijk altijd moet kunnen.
En natuurlijk bedoelde ik wel met mijn bericht te zeggen dat het doorgaan hierop, meer offtopic is, dan de werkelijke aanleiding hiertoe.
En daarom bij deze het vriendelijke verzoek om offtopic-meldingen via PB te laten verlopen. En zeker niet in het betreffende topic, want dat is namelijk ook vervuiling!

Dus Kappuh nah!!!

Profiel  

Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1613

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 01 mei 2006 09:51 PM
  [ # 19 ]

Een Eend komt inderdaad behoorlijk hard aan bij 100 km/h. Blij dat die reiger die ooit eens van rechts naar links door mijn ‘beeld’ vloog op de snelweg mijn 2cv niet raakte…

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 01 mei 2006 10:11 PM
  [ # 20 ]
patje74 schreef:

Dus Kappuh nah!!!

Nog effe een laatste reactie van mij kant en daarna blijven we on-topic hier Exclamation
Ik maak een geintje tegen LE, vandaar ook de Smiley.
De zaken worden hier weer eens opgeblazen, als je ergens meezit, graag per PB.

Profiel  

WaJo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 389

- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Gepost: 02 mei 2006 12:22 AM
  [ # 21 ]

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties. Ik wilde uiteraard geen discussie starten over het verschil tussen vliegende eenden en rijdende eenden, maar mijn Topic titel was misschien wel een beetje provocerend. Ik kon er in ieder geval wel de humor in zien van de geplaatste opmerkingen.

Het doel van mijn berichtje was om eventuele bezitters van een werkeloze koplamp te attenderen op mijn ‘probleempje’. Ik denk dat dat inmiddels wel gelukt is.

@caroline, helaas is het de koplamp die in januari ook al kapot was Crying or Very sad . En uiteraard heb je gelijk als je zegt dat ik op de sloop vast wel een goed exemplaar zal tegen komen. Helaas ben ik er vandaag niet aan toe gekomen om even rond te bellen.

@ woutersmits, Gam in cuijk is inderdaad een goed alternatief voor Bart Ebben, daar heb ik eerder iets over gehoord. Bedankt voor de tip.

Ik zal morgen eens een belronde doen. De Vos in Boven-Leeuwen (on de hoek bij Renard) heeft ook veel citroen en peugeot onderdelen dus die kan ik ook eens bellen.

(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}

Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 02 mei 2006 03:58 AM
  [ # 22 ]

Ik zie dat je niet zo ver van Utrecht woont, in de Bilt heb je een sloop “Akkie stomphorst”, hij heeft nogal wat Citroenen staan op zijn terrein. De prijzen zijn hier ook zeer aantrekkelijk, van gratis tot heel weinig Wink

Profiel  

WaJo
> 300 berichten
RankRankRank

- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Gepost: 04 mei 2006 06:39 PM
  [ # 23 ]

Gisteren bij Gam in Cuijk een andere koplamp plus knipper gescoord! Nu blijkt alleen koplampversteller ook nog te zijn gebroken. Het is ook maar een lullig pastic geval dat heel weinig kan hebben. Blijken de dealers in de omgeving deze dingetjes niet meer op voorraad te hebben; konden ze gelukkig nog wel bestellen.

Kortom kan morgen pas de boel helemaal afmaken! Daar baal ik wel een beetje van want ik had vanmiddag mooi even de tijd om te klussen. Maar goed het ziet er naar uit dat alles weer in orde gaat komen.

(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}

Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood

Profiel  

WaJo
> 300 berichten
RankRankRank

- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Gepost: 09 mei 2006 02:32 PM
  [ # 24 ]

hehe heb ik eindelijk de koplamp kunnen monteren dient het volgende zich weer aan!!!

Kwam gisteren ook tot de ontdekking dat het glas van mijn linker achterlicht kapot is! Er zit een rond gat is, alsof iemand er met een rond voorwerp tegen aan geknald is!!! Dus meteen maar een nieuwe kap besteld, voordat het weer gaat regenen en de boel vol water komt te staan!

Loop ik vervolgens van de automaterialenhandel naar mijn auto, doe de deur op…KNAP… Is er iets aan de deurklink afgebroken waardoor het linkerportier niet meer van buiten open wil!!

Het lijkt wel of alle pech tegelijk moet komen!!!....zucht….

Ik zal vandaag maar eens onderzoeken wat er aan mankeert! Dan zal hert deurpaneel er wel helemaal af moeten!!! ...zucht…

Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook