hoi
hierbij wil ik een nieuw topic openen over wat je vindt van een dealer.
net zoals bij het programa radar met een warme of koude douche.
het is niet de bedoeling om hier alleen negatieve dingen neer te zetten maar ook de positieve, zodat mensen die niet weten waar ze naar toe moeten misschien een idee opdoen zoals ik toen.
De koude douche gaat voor mij naar Autobedrijf Ossenblok in Etten-Leur , omdat ze ons absoluut niet wilden helpen met het probleem met de vering en ze zeiden dat we er nog wel 2 weken mee door konden rijden. En op de vraag of ik het dan zelf kon vervangen, zeiden ze dat dat niet mogelijk was, terwijl het achteraf maar een kwartiertje werk was (alsnog door mijzelf). Achteraf durven ze ook nog een rekening te sturen van €21,31 voor alleen het uitlezen van de storing, waarvan ze niet precies vertelden wat er stuk was.
De warme douche gaat naar Autobedrijf van Koulil in Sprundel , omdat ik daar om 8:00 stond en de auto gelijk mocht binnenrijden om uit te lezen, waaruit bleek dat de positiesensor voor alleen stuk was. ‘S middags wilden ze me gelijk helpen, mocht ik het zelf niet voor elkaar krijgen.
En ook een warme douche voor Oldenhage voor het goede advies. Door hem wist ik dat het waarschijnlijk de hoogtesensors waren.
Groetjes
Frans
Hier hebben we al reeds een topic voor…
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=2813
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI