1 van de 4
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

GS erbij gekocht!!
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 01 mei 2006 10:39 PM

Vandaag een GS erbij gekocht. Het was niet de bedoeling maar je weet zelf wel wat er gaat gebeuren als je gaat kijken. Er bestaat niet voor niets de uitdrukking kijken is kopen!!

Het gaat om een GS 1220 Club C-Matic uit november 1977 met het kenteken 26-TS-88 in de mooie kleur beige opale ( AC 078) , km. stand bijna 63.000 km !! Ik wou altijd al graag er een C-Matic bij hebben maar nooit een mooie geschikte kunnen vinden. Maar nu was het dan toch zover.

Via via kwam ik er achter dat deze te koop stond. Hij was al een tijdje te koop maar de eigenaar kwam er niet vanaf , maar deed er ook niet veel moeite voor omdat ie er toch wel aan gehecht was omdat ie altijd in de familie was geweest.
De GS was van zijn tante geweest die hem nieuw gekocht had in 1977. Na bijna 10 jaar er in gereden te hebben heeft de vorige eigenaar hem over genomen om de GS als 2e auto te gaan gebruiken. Dit is goed gegaan tot 1991 , toen is de GS afgekeurd op een rot achtersubframe.
De GS is toen in de garage terecht gekomen met de bedoeling om hem een keer klaar te maken maar daar is nooit van gekomen de afgelopen 14 jaar. Wel heeft de vorige eigenaar een gaaf subframe gekocht op de sloop , wat toen nog kon , maar zag er tegen op om het te monteren , vanwege de hydroliek leidingen enz.
Verder is de GS in zeer mooie staat , zeker wat interieur betreft. Aan het plaatwerk hoef ik niet veel te doen , op een paar plekjes na. Kun je toch zien dat een GS zeer mooi kan blijven als ie altijd binnen heeft gestaan !!

De GS is verder in goede staat. Wat er aan gedaan moet worden in 1e instantie in dus het achtersubframe vervangen en de achterste binnenschermen netjes dichtlassen , maar dat is niet zo’n probleem. Verder de normale dingen voor en auto van die leeftijd en die 14 jaar stil heeft gestaan, zoals de motor droogmaken nieuwe distributie , veerbollen enz.

Daar heb ik geen haast mee , ga ik de komende jaar mee bezig houden als ik geen zin heb aan 1 van mijn andere projecten. Maar op de weg komt ie zeker weer , want in een C- Matic rijden is zeer leuk !!

Foto’s volgen nog.

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 01 mei 2006 10:41 PM
  [ # 1 ]

Gefeliciteerd met je aankoop ! Very Happy

Overigens, is die 63.00km een tikfout ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 01 mei 2006 10:43 PM
  [ # 2 ]
Lelijke Eend schreef:

Gefeliciteerd met je aankoop ! Very Happy

Overigens, is die 63.00km een tikfout ?

Sorry , was helaas een tik fout. 63.000 km is al niet veel , laat staan 6300 km !!
Fout is hersteld , bedankt.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 01 mei 2006 10:45 PM
  [ # 3 ]

Van harte! Alweer een GS bij de club!
En C-matic is inderdaad een uber-bak!

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 01 mei 2006 10:51 PM
  [ # 4 ]
patje74 schreef:

Inderdaad weer een GS bij de club , alleen zit ik er wel over te denken om iets te gaan verkopen , het word anders wel erg veel Exclamation  Exclamation

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 01 mei 2006 11:17 PM
  [ # 5 ]
citro-power schreef:
patje74 schreef:

Inderdaad weer een GS bij de club , alleen zit ik er wel over te denken om iets te gaan verkopen , het word anders wel erg veel Exclamation  Exclamation

Ach, als je de ruimte hebt, wat is dan het probleem? Gevoelsmatig kan je nooit te veel hebben.  Wink
Heb je al foto’s?

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 01 mei 2006 11:21 PM
  [ # 6 ]

zoals ik al zei, mooie bak Wink

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 01 mei 2006 11:25 PM
  [ # 7 ]
patje74 schreef:
citro-power schreef:
patje74 schreef:

Ach, als je de ruimte hebt, wat is dan het probleem? Gevoelsmatig kan je nooit te veel hebben.  Wink
Heb je al foto’s?

Foto’s heb ik net gemaild als het goed is. En de ruimte is niet zo’n probleem , de vriendin wel Mad

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 01 mei 2006 11:27 PM
  [ # 8 ]

Vriendin weg doen ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 01 mei 2006 11:32 PM
  [ # 9 ]
Lelijke Eend schreef:

Vriendin weg doen ?

heb ik ook al een paar keer aan gedacht Laughing

Groet Roy

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 01 mei 2006 11:37 PM
  [ # 10 ]

gs

Ik kan haar ook wel een beetje gelijk geven , heb nu 8 auto’s en dat vergt best een boel tijd om alles netjes te houden. Ze rijden wel niet allemaal maar toch.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 01 mei 2006 11:40 PM
  [ # 11 ]

Re: gs

citro-power schreef:

Ik kan haar ook wel een beetje gelijk geven , heb nu 8 auto’s en dat vergt best een boel tijd om alles netjes te houden. Ze rijden wel niet allemaal maar toch.

als we geen vrouwen hadden zouden we allemaal in een caravan wonen met een grote loods vol met oude citroens Very Happy
met andere woorden ,het is maar goed dat ze er zijn

Groet Roy

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 01 mei 2006 11:48 PM
  [ # 12 ]

Re: gs

xm'metje schreef:
citro-power schreef:

als we geen vrouwen hadden zouden we allemaal in een caravan wonen met een grote loods vol met oude citroens Very Happy
met andere woorden ,het is maar goed dat ze er zijn

Daar kun je wel een keer gelijk aan hebben , goed dat ze de rem er een beetje op houden. Het is allemaal erg leuk maar het moet niet teveel worden.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 02 mei 2006 12:38 AM
  [ # 13 ]

Foto’s!!!

Mooi hoor!!!

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 02 mei 2006 12:41 AM
  [ # 14 ]

Absoluut toppie GS!
Mmm…waarom heb ik geen ruimte voor een GSA….  Twisted Evil
Begin steeds sterkere nostalgische gevoelens te krijgen Wink

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

jeroenvt
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 168

Gepost: 02 mei 2006 11:26 AM
  [ # 15 ]

Wauw, wat een mooie kleur.

Jeroen van Tol
http://www.beesnstuff.nl

Profiel  

1 van de 4