Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
langevelsloo schreef:Tijdens mijn eerste rit in de DS (halfautomaat) reed ik verkeerd en heb er een dik kwartier over gedaan om de achteruitversnelling te vinden.
Toen had ik nog nooit van dat hendeltje onder het stuur gehoord trouwens.Om de DS te leren kennen heb ik de basiscursus van de DS club gevolgd. Je leert in vogelvlucht in drie zaterdagen bijna alle eigenzinnige (maar briljante) techniek van een DS kennen. En je leert een 10.000 km beurt uitvoeren.
Een echte aanrader die cursus. Zeker voor dat geld.
ben ik ook van zin te doen!! maar het gaat hier toch over de Nederlandse club hoop ik?? ID/DS?? ik ben daar ook als lid ingeschreven sinds de 19e april en heb mijn lidgeld overgemaakt,maar Mischa is er niet de ganse week en zij weet mij pas volgende week te zeggen of ze mijn aanbetaling ontvangen hebben!! en dan ben ik volwaardig lid en kan ik die cursus ook eens volgen!! hoe dikwijls doet men die per jaar?? en word deze in alle regio’s gegeven?? voor mij zou ‘t gemakkelijker zijn regio zuid!!
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Ik bedoelde de Nederlandse club inderdaad.
Die cursus werd in 2004 twee keer (dus 2x 3 zaterdagen) gehouden in Harderwijk. Dat ligt boven Amersfoort langs de A28.
De halfautomatische bak wordt daar niet behandeld. Dat zou te veel tijd kosten. Maar verder eigenlijk alles. Van stuurhuis tot plaatwerk en van hoogteregelaars tot contactpunten.
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03