9 van de 9
« Eerste  < Vorige 7 8 9
   
De DS van Fluidphreak
lupolo
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 739
Geregistreerd: 27-08-2007

Gepost: 03 december 2007 11:49 PM
  [ # 121 ]
fluidphreak schreef:

Lampjes: De lampen voor stop, oliedruk, hydrauliek en accu moeten aangaan als je het contact aanzet. Want je hebt geen druk of stroomlevering als de motor niet draait. Temperatuur kun je niet zo makkelijk controleren; wel kun je met het linkerknopje tussen de meters controleren of het lampje het nog doet. Het beste hiervoor is een temperatuurmeter. Dan heb je de belangrijkste wel gehad!

Ik heb m’n best gedaan om ook oplossingen die ik vond te vermelden in de hoop dat anderen er weer wat aan hebben.  Smile

Ik heb dus het volgende wanneer ik mijn auto start:
-. Stop lamp
-. en het lampje er direct rechts naast

Soms komt er een extra bij (weet even niet welke, bij het controlle knopje branden ze allemaal (die rechts naast het stop lampje staan)

Guy

Profiel  
 
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 04 december 2007 10:40 AM
  [ # 122 ]

Die lamp direct rechts naast de stoplamp is voor de oliedruk. Als je de auto ‘s ochtends start en ze is ingezakt, moet ook het hydraulieklampje daarboven branden, anders werkt die sensor niet. Ook moet voor het starten de acculamp branden (gele lamp linksonder).

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 04 december 2007 04:07 PM
  [ # 123 ]

Leuk topic om door te lezen. Je hebt al aardig wat meegemaakt.

Ik wordt toch wel ietsjes zenuwachtig als ik dit allemaal zo lees. Ik ben net begonnen aan een ID. Als mij dit ook allemaal te wachten staat….

Maar ja, eigenlijk wist ik het wel voordat ik eraan begon. Ik hoop alleen dat ik het sleutelen leuk blijf vinden. Ik zit nu te popelen om te beginnen. Maar helaas moet ik buiten sleutelen en het is vroeg donker en het regent de laatste paar dagen steeds wanneer ik even tijd heb.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 04 december 2007 05:02 PM
  [ # 124 ]
Wolfman schreef:

Leuk topic om door te lezen. Je hebt al aardig wat meegemaakt.

Ik wordt toch wel ietsjes zenuwachtig als ik dit allemaal zo lees. Ik ben net begonnen aan een ID. Als mij dit ook allemaal te wachten staat….

Maar ja, eigenlijk wist ik het wel voordat ik eraan begon. Ik hoop alleen dat ik het sleutelen leuk blijf vinden. Ik zit nu te popelen om te beginnen. Maar helaas moet ik buiten sleutelen en het is vroeg donker en het regent de laatste paar dagen steeds wanneer ik even tijd heb.

Zo zijn we allemaal begonnen! 

Ik heb twee jaar terug nog midden in de stad op straat terwijl het sneeuwde een gebroken veerstang zitten vervangen…..

Hoort er allemaal bij! Cool

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 04 december 2007 05:07 PM
  [ # 125 ]

Hoe meer je rijdt hoe betrouwbaarder het wordt! Smile  Echt, het is een erg betrouwbare auto geweest…

Profiel  
 
 
9 van de 9
« Eerste  < Vorige 7 8 9
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook