Totaal aantal Berichten: 6485
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Nee, die kun ik nog niet.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Ziet er goed uit, ook exoten als de Sport en de Digit worden genoemd. Ik wist dat Marcello Gandini de BX had ontworpen, maar niet dat hij er zelf ook eentje heeft gehad, of misschien zelfs nog in zijn bezit heeft. Cool!!!
winnetou schreef:Ziet er goed uit, ook exoten als de Sport en de Digit worden genoemd. Ik wist dat Marcello Gandini de BX had ontworpen, maar niet dat hij er zelf ook eentje heeft gehad, of misschien zelfs nog in zijn bezit heeft. Cool!!!
Wist ik ook niet…..volgens mij was dat Bertone.
Info op dat Wiki klopt weleens meer niet.
twijfel alleen een beetje aan de betrouwbaarheid van deze informatie..
The 1.9 litre, double overhead camshaft engine, producing 160 bhp (119 kW) and 177 N·m of torque, rocketed the BX to 100 km/h (62mph) in 7.4 seconds, stopping at a top speed of 223 km/h.
*kuch 7,9 sec
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Bram schreef:winnetou schreef:Ziet er goed uit, ook exoten als de Sport en de Digit worden genoemd. Ik wist dat Marcello Gandini de BX had ontworpen, maar niet dat hij er zelf ook eentje heeft gehad, of misschien zelfs nog in zijn bezit heeft. Cool!!!
Wist ik ook niet…..volgens mij was dat Bertone.
Info op dat Wiki klopt weleens meer niet.
Nou, volgens mij was Marcello Gandini toendertijd een werknemer van Bertone.
Ijs schreef:twijfel alleen een beetje aan de betrouwbaarheid van deze informatie..
The 1.9 litre, double overhead camshaft engine, producing 160 bhp (119 kW) and 177 N·m of torque, rocketed the BX to 100 km/h (62mph) in 7.4 seconds, stopping at a top speed of 223 km/h.
*kuch 7,9 sec
Nou, volgens het foldertje topt ie ook maar op 218, ,echter kom ik de cijfers 7.4 sec en topspeed 223 wel vaker tegen…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ijs schreef:twijfel alleen een beetje aan de betrouwbaarheid van deze informatie..
The 1.9 litre, double overhead camshaft engine, producing 160 bhp (119 kW) and 177 N·m of torque, rocketed the BX to 100 km/h (62mph) in 7.4 seconds, stopping at a top speed of 223 km/h.
*kuch 7,9 sec
Nou, volgens het foldertje topt ie ook maar op 218, ,echter kom ik de cijfers 7.4 sec en topspeed 223 wel vaker tegen…
Ik heb het maar even gewijzigd
Ijs schreef:Simpele Ziel schreef:Ijs schreef:twijfel alleen een beetje aan de betrouwbaarheid van deze informatie..
The 1.9 litre, double overhead camshaft engine, producing 160 bhp (119 kW) and 177 N·m of torque, rocketed the BX to 100 km/h (62mph) in 7.4 seconds, stopping at a top speed of 223 km/h.
*kuch 7,9 sec
Nou, volgens het foldertje topt ie ook maar op 218, ,echter kom ik de cijfers 7.4 sec en topspeed 223 wel vaker tegen…
Ik heb het maar even gewijzigd
Ik merk het, trekt gelijk een stuk minder… en hij topt ook al weer lager…loopt nuu geeneens meer de teller uit
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:
Ik merk het, trekt gelijk een stuk minder… en hij topt ook al weer lager…loopt nuu geeneens meer de teller uit
Ist het echt ?
Simpele Ziel schreef:Ijs schreef:twijfel alleen een beetje aan de betrouwbaarheid van deze informatie..
The 1.9 litre, double overhead camshaft engine, producing 160 bhp (119 kW) and 177 N·m of torque, rocketed the BX to 100 km/h (62mph) in 7.4 seconds, stopping at a top speed of 223 km/h.
*kuch 7,9 sec
Nou, volgens het foldertje topt ie ook maar op 218, ,echter kom ik de cijfers 7.4 sec en topspeed 223 wel vaker tegen…
Misschien dat deze snelheden i.v.m. milieuregelgeving in nederland niet gehaald worden maar in andere landen wel (rijker mengsel ofzo?)
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
nou, met de nederlandse 16V 160 pk rijd je de teller wel uit hoor…235 km/hr…en zelfs sneller
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
vortex schreef:nou, met de nederlandse 16V 160 pk rijd je de teller wel uit hoor…235 km/hr…en zelfs sneller
Mijn GTI is ook 1,5 seconden sneller op de 100 dan autoweek wil doen vermoeden.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
zoals we het al eerder over gehad.
Franse bescheidenheid
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
metro2005 schreef:vortex schreef:nou, met de nederlandse 16V 160 pk rijd je de teller wel uit hoor…235 km/hr…en zelfs sneller
Mijn GTI is ook 1,5 seconden sneller op de 100 dan autoweek wil doen vermoeden.
Ligt er maar net aan wel jaar he..?
Ijs schreef:metro2005 schreef:vortex schreef:nou, met de nederlandse 16V 160 pk rijd je de teller wel uit hoor…235 km/hr…en zelfs sneller
Mijn GTI is ook 1,5 seconden sneller op de 100 dan autoweek wil doen vermoeden.
Ligt er maar net aan wel jaar he..?
Ik heb de langzame (met kat)
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX