2 van de 37
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

Ijs zijn BX TZD ( Nieuw blok!! Nu inbouwen.. )
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 11 mei 2006 10:25 AM
  [ # 16 ]

ziet er zeer goed uit Cool  veel plezier ermee Wink

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 11 mei 2006 11:55 AM
  [ # 17 ]
Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 11 mei 2006 12:02 PM
  [ # 18 ]
voge schreef:

Is alles qua dieseltechniek goed? loopt ‘ie bij een koude start direct mooi rond enz.. ?

Hij start snel en loopt perfect, dit zijn nog de echte diesel!. Geluid is prachtig, helemaal geen knikkerbak en legt ook geen rookgordijnen Very Happy Tijd voor een geluidsfragmentje..  Razz

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 11 mei 2006 12:26 PM
  [ # 19 ]

Ziet er gelikt uit!

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 11 mei 2006 01:03 PM
  [ # 20 ]

Mooi hoor!

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 11 mei 2006 01:15 PM
  [ # 21 ]
Ijs schreef:
voge schreef:

Is alles qua dieseltechniek goed? loopt ‘ie bij een koude start direct mooi rond enz.. ?

Hij start snel en loopt perfect, dit zijn nog de echte diesel!. Geluid is prachtig, helemaal geen knikkerbak en legt ook geen rookgordijnen Very Happy Tijd voor een geluidsfragmentje..  Razz

Als je er toch geld tegenaan wilt gooien, reserveer dan ongeveer 4 a 5 tientjes voor een nieuwe thermostaat en thermocontact en vernieuw die prefentief !
Ik heb bij de 10 diesels van de afgelopen 15 jaar 4X (en ook bij de huidige Xantia D van Renz) ze moeten vernieuwen.

Voordat je met dit weer voor een verrassing komt te staan. Wink

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 11 mei 2006 01:16 PM
  [ # 22 ]
Ijs schreef:

11 Mei

Ik heb een lederen interieur gekocht van forumlid Marino, als het goed is ga ik deze in het weekend ophalen, samen met mk2 uitbouwroosters en een mk2 achterspoiler, op naar de Ourane!

alvast even watertanden ...

Die set wilde ik ook kopen maar mijn bankrekening vond van niet Rolling Eyes  Surprisedops:

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 11 mei 2006 01:22 PM
  [ # 23 ]
Ijs schreef:

11 Mei

Ik heb een lederen interieur gekocht van forumlid Marino, als het goed is ga ik deze in het weekend ophalen, samen met mk2 uitbouwroosters en een mk2 achterspoiler, op naar de Ourane!

alvast even watertanden ...

Ourane, dan heb je nog wel even te gaan…

En dan moet je dat leer ook maar weer verpatsen Wink

Ik zag dat iemand op CM nog een Ourane gefotografeerd had. Baal ik ff dat ik die niet gespot heb. Als ik ergens warm voor loop, dan is het wel voor een echte groene Ourane (of een Oostenrijkse Pallas).

Verder veel succes met deze bak. Luxe hoor, voor een TD. Het lijkt qua luxe alweer zowaar op een TGD, ware het niet dat TGD’s in NL niet als berline geleverd zijn.

Wat betreft themostaat en thermocontact: je kan ook gewoon eens kijken of de ventilator op de halve en de volle stand wil draaien. Eigenlijk is het nog steeds wel beroerd dat er geen koelwatertemperatuurmeter op zit. Dat Citroen daar indertijd op bespaard heeft is echt schandalig.

Profiel  

Mientje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 130

Gepost: 11 mei 2006 01:43 PM
  [ # 24 ]

Re: Ijs zijn 19 TD

Ijs schreef:

Na 3 dagen poetsen het volgende resultaat:

Kom je die van mij ook doen? Wink

Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 11 mei 2006 01:47 PM
  [ # 25 ]

Wat betreft themostaat en thermocontact: je kan ook gewoon eens kijken of de ventilator op de halve en de volle stand wil draaien. Eigenlijk is het nog steeds wel beroerd dat er geen koelwatertemperatuurmeter op zit. Dat Citroen daar indertijd op bespaard heeft is echt schandalig.

Vind ik ook, allebei… zomaar die dingen gaan vervangen als ze gewoon werken is een beetje overdreven lijkt me.  Die watertemp.meter wil ik er eigenlijk ook in, laat ik er nou nog eentje hebben liggen!

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 11 mei 2006 01:53 PM
  [ # 26 ]

Mientje schreef:
Ijs schreef:

Hij komt eerst hierlangs! Laughing

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 11 mei 2006 02:04 PM
  [ # 27 ]

eindelijks een Bx ofnie???  Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 11 mei 2006 02:12 PM
  [ # 28 ]
McDean schreef:

eindelijks een Bx ofnie???  Cool

Nou én of! Kom je hem binnenkort nog even bekijken ?  Very Happy (btw, PM send)

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 11 mei 2006 02:16 PM
  [ # 29 ]

René van Maren schreef:
Mientje schreef:
Ijs schreef:

Hij komt eerst hierlangs! Laughing

@mientje
Wat vangt het ?  Laughing

@Rene
Wat vangt het ?  Laughing

Bram schreef:

Als je er toch geld tegenaan wilt gooien, reserveer dan ongeveer 4 a 5 tientjes voor een nieuwe thermostaat en thermocontact en vernieuw die prefentief !
Ik heb bij de 10 diesels van de afgelopen 15 jaar 4X (en ook bij de huidige Xantia D van Renz) ze moeten vernieuwen.

Voordat je met dit weer voor een verrassing komt te staan. Wink

Dit zijn toch gewoon dingen die ineens kapot kunnen gaan en niet aan slijtage leiden? Het werkt allemaal goed op het moment, het zal ongetwijfeld ooit ene keer komen maar nu vervang ik ze nog.

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 11 mei 2006 02:18 PM
  [ # 30 ]

één euro

Profiel  

2 van de 37
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook