Zucht..ik zou anders vandaag maar eh..vriendin , daar moet je af en toe ook eens tijd voor vrijmaken he. Ik maak een afspraak voor donderdag! Dan gaat ie er gegarandeerd doorheen
Ijs schreef:Ik heb begrepen dat je remcylinder moet terug draaien ipv duwen?
Klopt. Staat duidelijk in de vraagbaak. Verder heeft 1 van de 2 blokken een nokje dat in de uitsparing van de zuiger moet vallen. Dit zorgt ervoor dat de zuiger niet meer kan draaien als dat blok gemonteerd is.
@V2
Ha top man
Zo, vandaag naar een ander apk station gegaan (aangezien bij de andere de apk meester in ziekenhuis lag). Hele leuk mensen bij Citroen Garage Douwma in Leeuwarden, de beste man was zelf ook BX gek! Ik had hem gebracht rond 12 uur ‘s middags en er was geen mogelijkheid om hem te keuren en gelijk mee te nemen. Er zat niks anders op dan een huur auto te nemen.. . En wat kreeg ik mee? Jawel, een week oude C4 1.6 16v!
om 5 uur bx weer opgehaald en natuurlijk was hij nu wel door APK!
Kosten: 20 Euro voor APK inclusief roetmeting en afmeldings kosten, Auto huur 8 euro + brandstof (was 17 euro .. ops:).
We kunnen er weer een jaar tegen aan!
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
jup waggie rijdt lekker alleen alles digitaal… niks voor mij
en over klinkers :S niet gezond “hobbel hobbel”
Staat hier overduidelijk *APK gekeurd* Gefeliciteerd iig!!!
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
@ Ijs, zag ik ja vanavond zo rond half 10 over de Schrans in Leeuwarden rijden??
Als dat zo is, mooie bx hoor!!
BX Chic 1991, 220000+ km DH-DD-62…..verkocht
Verder met een Renault Clio uit 2006
heey netjes ... en ook zeer goede prijs voor die APK + roetmeting .. !
leuk wagentje trouwens, 17 euro brandstof ... ach .. ´t rijden in zo´n wagentje moet je ook goed benutten he [smilie=135.gif]
Citroën D Special 1970
2cvman schreef:@ Ijs, zag ik ja vanavond zo rond half 10 over de Schrans in Leeuwarden rijden??
Als dat zo is, mooie bx hoor!!
Als het een mooie was zou het mijn auto wel eens kunnen wezen, maar ik was het niet .
17euro?
Waar ben je helemaal naartoe geweest om te patsen met die wagen?
Naar de Mac?
Maargoed, ik zie je Zaterdag wel, kom je met de TD of met de GTI?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:17euro?
Waar ben je helemaal naartoe geweest om te patsen met die wagen?
Naar de Mac?Maargoed, ik zie je Zaterdag wel, kom je met de TD of met de GTI?
160 km gereden in de C4..tsja..
Ik kom met de TD…
Yes Yes, neem voor de zekerheid maar alvast je kentekenbewijs deel 3 mee
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Mwa, 1 op 12… heb je het nog rustig aan gedaan…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ijs schreef:@V2
Ha top manZo, vandaag naar een ander apk station gegaan (aangezien bij de andere de apk meester in ziekenhuis lag). Hele leuk mensen bij Citroen Garage Douwma in Leeuwarden, de beste man was zelf ook BX gek! Ik had hem gebracht rond 12 uur ‘s middags en er was geen mogelijkheid om hem te keuren en gelijk mee te nemen. Er zat niks anders op dan een huur auto te nemen.. . En wat kreeg ik mee? Jawel, een week oude C4 1.6 16v!
om 5 uur bx weer opgehaald en natuurlijk was hij nu wel door APK!
Kosten: 20 Euro voor APK inclusief roetmeting en afmeldings kosten, Auto huur 8 euro + brandstof (was 17 euro .. ops:).We kunnen er weer een jaar tegen aan!
rijdt altijd wel leuk zo’n nieuwe auto
moest je ervoor betalen?
ik krijg altijd een leen auto bij me eigen dealer, alleen de brandstof is uiteraard voor eigen rekening.
laatste keer kreeg ik een 1 dag oude C4 Coupé mee, met een 1.6 16v motor. De auto had pas 40 km gelopen
Verschil tussen reparatie en APK misschien?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Bij een APK die 20 euro kost (inc roetmeting en afmelden) gaan ze natuurlijk niet een gratis auto meegeven..