JHD schreef:Dat moet wel goed komen met die lange rit! (naar B zeker???)
Die speakers zijn volgens mij de originele speakers nog die in de voorportieren zaten. Echte Philips! 35 watt uit de TD en 60 watt uit de TZD.
Met de accu die er nu in zit kan je die wel even laten spelen, ik geloof dat het een 72 Ah accu is!
Dat word dan knallen met die audio hé , de rit gaat naar vught diegene die aan mij het leer heeft gekocht wou me stukje tegemoet rijden! 72 Ah ? Dat zit wel goed Hij gaat zondag waarschijnlijk nog even op de brug en dan worden de hydraulische filter(s) ook schoongemaakt.
Dat scheelt wel een stukje rijden.
Met zoveel aandacht moet de BX zich wel thuis voelen bij zijn nieuwe eigenaar!
Voor zover ik weet, trouwens heeft de koelventilator het altijd goed gedaan. Maar het kan geen kwaad daar zaterdag even op te letten.
Ziet er echt top uit! Netjes gepoetst.
Ik heb vorige week ook die lichtblauwe fles gekocht… 1 zijkant gepoetst (in de schaduw) maar is echt topspul (zit teflon in).
En zeker niet duur, ik kan het iedereen aanraden.
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Gezellig zo….al die T(Z)D (turbo) rijders bij elkaar.
Ziet er erg netjes uit zo, Ijs !
JHD ook welkom trouwens…..je hebt een TZD-turbo break zie ik ?
Heb je die pas ?
Net 4 weken in bezit. En ik heb hem nog steeds niet gewassen…. ops:
JHD schreef:Net 4 weken in bezit. En ik heb hem nog steeds niet gewassen…. ops:
Geeft toch niet…met die stuifmeelrommel van de laatste dagen, kun je dat beter volgende week een keer doen.
Wat voor kleur is het…en hoeveel km heeft ie gereden ?
Er moest maar eens een BX diesel-meeting ergens gehouden worden….er zitten er nu al heel veel op het forum.
Bram schreef:JHD schreef:Net 4 weken in bezit. En ik heb hem nog steeds niet gewassen…. ops:
Geeft toch niet…met die stuifmeelrommel van de laatste dagen, kun je dat beter volgende week een keer doen.
Wat voor kleur is het…en hoeveel km heeft ie gereden ?Er moest maar eens een BX diesel-meeting ergens gehouden worden….er zitten er nu al heel veel op het forum.
koffie staat klaar bram (je kent de buurt hier inmiddels al heb ik vernomen )
Bram schreef:Gezellig zo….al die T(Z)D (turbo) rijders bij elkaar.
Als we toch glimmende TD’s gaan posten….
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Groen (Vert Triton) en slechts 280k. De witte TD van Ijs stond op 287k, dus het werd tijd om hem te verkopen
Een dieselmeeting, goed idee!
Ijs schreef:koffie staat klaar bram
(je kent de buurt hier inmiddels al heb ik vernomen )
Lekker…..maar wel 201,4 km rijden voor een bakkie
En ja…...ik ben zo onderhand kind aan huis in Friesland.
Ik vond het al raar dat mijn huidige Tzd-turbo uit Goirle (Tilburg) vandaan kwam. ....en eerlijk gezegd rijd ik veel liever de Afsluitdijk af (of via Almere) dan die drukte in het zuiden.
JHD schreef:Groen (Vert Triton) en slechts 280k. De witte TD van Ijs stond op 287k, dus het werd tijd om hem te verkopen
Een dieselmeeting, goed idee!
Kijk eens aan…ze zijn er dus nog genoeg, BX diesels onder de 3 ton.
Er staat er zelfs eentje in Groningen (Break tzd-turbo) met nog geen 2,5 ton erop…..en MET Airco.
Tsja….ik opper wel iets, een dieselmeeting….maar dan zou het fijn zijn als dat ergens centraal zou kunnen….in de buurt van Apeldoorn of zo ?
Moeten we dan een nieuw draadje voor openen.
Bram schreef:Ik vond het al raar dat mijn huidige Tzd-turbo uit Goirle (Tilburg) vandaan kwam. ....en eerlijk gezegd rijd ik veel liever de Afsluitdijk af (of via Almere) dan die drukte in het zuiden.
Goirle? Daar ben ik nog wel eens doorheen geskate.. zo ver is dat niet
Bram schreef:
Tsja….ik opper wel iets, een dieselmeeting….maar dan zou het fijn zijn als dat ergens centraal zou kunnen….in de buurt van Apeldoorn of zo ?
Moeten we dan een nieuw draadje voor openen.
precies
Ijs, ik heb het eerste missende deel aan je TD gevonden…
een plastic stuk dat aan de binnenzijde van je kofferbak zit ter hoogte van je slot
Tsjonge, moet je mij nou eens horen..je zou haast zeggend dat ik jaloers ben
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ijs, ik heb het eerste missende deel aan je TD gevonden…
een plastic stuk dat aan de binnenzijde van je kofferbak zit ter hoogte van je slotTsjonge, moet je mij nou eens horen..je zou haast zeggend dat ik jaloers ben
Sh*t, Laat ik toevallig nou vandaag naar de sloop toe gaan
een plastic stuk dat aan de binnenzijde van je kofferbak zit ter hoogte van je slot
Het was mij ook al opgevallen, maar inderdaad, da’s op de sloop zo gevonden