7 van de 37
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »

Ijs zijn BX TZD ( Nieuw blok!! Nu inbouwen.. )
Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 13 mei 2006 01:57 PM
  [ # 91 ]

Da’s voor mij ook niet ver weg!

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 13 mei 2006 02:16 PM
  [ # 92 ]

Voor mij is het wel ver weg, maar ik ben er net zo vlug als jullie Twisted Evil

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 13 mei 2006 07:38 PM
  [ # 93 ]

Laten we Ijs z’n draadje schoon houden ...en over de meeting hier verder praten Wink

http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=170757

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 13 mei 2006 07:59 PM
  [ # 94 ]

Ijs is net vertrokken, was even bij mij op bezoek.

Het leer kwam namelijk uit België, en Ijs uit Friesland, dus halverwege was ongeveer bij mij Smile

Meteen wat leer erin geschroefd en even langs de sloop geweest. met een aardige score, maar dat zal ie zelf wel vertellen.

Maar wat een nette auto zeg!

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 13 mei 2006 08:05 PM
  [ # 95 ]
Harm schreef:

Ijs is net vertrokken, was even bij mij op bezoek.

Het leer kwam namelijk uit België, en Ijs uit Friesland, dus halverwege was ongeveer bij mij Smile

Meteen wat leer erin geschroefd en even langs de sloop geweest. met een aardige score, maar dat zal ie zelf wel vertellen.

Maar wat een nette auto zeg!

Zal best goed staan….een witte BX met zwart leer. Cool

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 14 mei 2006 02:17 AM
  [ # 96 ]

Update 13 Mei

Ivm met vertraging van afsluiting verzekering was ik vanochtend wat laat weg waardoor ik pas rond 12’en in Vught was bij Harm. Hier zou Marijn het lederen interieur brengen, toen ik aankwam was Marijn al weer terug naar huis en had harm het geld voorgeschoten! (nog bedankt daarvoor!). We hebben daarna mijn oude interieur eruit gehaald en de lederen fauteuils gemonteerd. Het is alleen al een genot om het leer te zien, laat staan erop te zitten of in? Het leer is in goede staat, dus geen gaten of scheuren. Maar heeft al een hele tijd geen onderhoud gehad. Zoals wellicht inmiddels gewend van mij heb ik direct een van de betere leer cleaner en leer olie er op los gelaten. Deze staat nu in te trekken en zal deze procedure nog een aantal keren herhalen totdat het weer heerlijk soepel en zacht is.

Harm moest nog een schroefje hebben dus zijn we even naar de sloop gegaan met de TZD Laughing . Ik moest natuurlijk wat meer dan een schroefje. Wat een fantastische sloop trouwens, nog echt zoals het vroeger was. Zelf lekker beunen en het meeste zit nog op/in de autos. De score van vandaag:

- Zwarte bumperstrips (Zo goed als nieuw!!)
  - Zwarte deurstrips, deze heb ik al maar mét chrome rand bovenop
  - Kachelpaneel
  - 4 knoppen van het dashboard, echt zowat hagelnieuw
  - Heel veel dopjes voor achterkant achterbankleuning
  - Linker koplamp (nieuw!??) van mijn oude koplamp was er 1 nokje kapot.
  - Rubber dopje bij kachelmotor in het midden
  - 2 zijstuk setjes voor achterbank, 1 in zeer mooi zwart velours en het setje van een chic
  - Setje Chic/Millésime deurpanelen mét one-touch knoppen!
  - Plafon Handgrepen..4 stuks Smile

Daarna nog even een vette hap gehaald, waren ongeveer 4 uur weer bij Harm thuis. Kon helaas ivm met tijdgebrek niet meer mijn 16v MK2 spoilerset ophalen in bussum.  Crying or Very sad Toen naar huis gegaan en nog even langs de macdonald geweest. De rit duurde iets langer dan 2 uur, dat voor 240 km Wink . We hebben ‘s ochtends en op terugweg weer getankt, een afstand van 444 KM afgelegd en het verbruik was 1 op 18,5. Dat was een nette score dacht ik zo. Bij thuiskomst direct de bumper strips eraf gehaald, erachter gepoetst slechte klipjes weggedonderd en goeie geplaatst + de zo goed als nieuwe strips geplaatst. Het lijkt nu echt mooi! Niet te vergeten direct de dashboard knoppen geplaatst Very Happy Daarna gelijk die vliegen van me motorkap en bumper verwijderd, dat kan natuurlijk niet blijven zitten. Daarna het kachelpaneel vervangen en inmiddels het leer behandeld. Heb nu eindelijk even wat tijd over om dit verhaalt te typen en zometeen te slapen. Morgen weer een nieuwe dag met genoeg werk te doen ! Foto’s komen morgen!

Zover mijn TD Very Happy

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 14 mei 2006 02:24 AM
  [ # 97 ]

Klinkt goed allemaal, ijverig mannetje… Wink
wacht maar totdat je er elke dag in moet rijden…  Sad

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 14 mei 2006 02:45 AM
  [ # 98 ]

Zo te horen heeft die BX wel een HEEL goed baasje gevonden Laughing

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 14 mei 2006 02:46 AM
  [ # 99 ]
Lelijke Eend schreef:

Zo te horen heeft die BX wel een HEEL goed baasje gevonden Laughing

Mja, iedereen die zijn wagen niet opvouwt is al snel een goed baasje is het niet? Wink  Wink  Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 14 mei 2006 03:06 AM
  [ # 100 ]

hmz

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 14 mei 2006 09:04 PM
  [ # 101 ]

Even klein updateje, helaas nog even zonder foto’s

Lederen stoelen zijn alvast geplaatst, de chic deurpanelen zijn ook geplaatst icm de one-touch knoppen Very Happy Achterbak is schoongemaakt, de (lichte) roest die er zat is geschuurd en geverfd. Ook heb ik de zijstukken van de achterbank vervangen met hele donker velours zwarte uit een biaritz (?). De auto word met de seconde mooier, vanavond foto’s!

Profiel  

IkKe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 133

Gepost: 14 mei 2006 09:10 PM
  [ # 102 ]
Ijs schreef:

Even klein updateje, helaas nog even zonder foto’s

Lederen stoelen zijn alvast geplaatst, de chic deurpanelen zijn ook geplaatst icm de one-touch knoppen Very Happy Achterbak is schoongemaakt, de (lichte) roest die er zat is geschuurd en geverfd. Ook heb ik de zijstukken van de achterbank vervangen met hele donker velours zwarte uit een biaritz (?). De auto word met de seconde mooier, vanavond foto’s!

Jup is van een biaritz ik heb nl dezelfde Smile

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 14 mei 2006 10:08 PM
  [ # 103 ]

Ook heb ik de zijstukken van de achterbank vervangen met hele donker velours zwarte uit een biaritz

Wat je van Marino had gekregen was uit een Biarritz, net als die deurpanelen. Die zwarte zijstukken kwamen van een Image interieur Smile

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 14 mei 2006 11:44 PM
  [ # 104 ]
Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 14 mei 2006 11:55 PM
  [ # 105 ]

Een JUWEELTJE om te zien, Ijs !  Shocked

Daar kun je mee voor de dag komen op meetings en zo. Wink

Wat bedoel je trouwens met die one touch knop ? Surprisedops:

Profiel  

7 van de 37
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook