uhm bij deze gesloten…
ik kijk wel uit voor de Volvo’s, als zij maar niet voor mij uitkijken
Bij nader inzien weer geopend…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Voor jou uitkijken is niet erg, maar naar jou uitkijken, dat wordt link…
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Volgende week komen de Xantia’s in de autoweek= ( nr 28 ).
Klik voor info
Ben heel benieuwd naar het artikel.
Voor meer foto’s zie het Xantia forum of: Klik voor foto’s
Of via deze site. Met name de foto’s van Max zijn erg fraai.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7808
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
hogervp schreef:Volgende week komen de Xantia’s in de autoweek= ( nr 28 ).
Klik voor infoBen heel benieuwd naar het artikel.
Patrick
Kan iemand die AW inscannen en posten zodra deze gepubliceerd is?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
DigiDaan schreef:hogervp schreef:Volgende week komen de Xantia’s in de autoweek= ( nr 28 ).
Klik voor infoBen heel benieuwd naar het artikel.
Patrick
Kan iemand die AW inscannen en posten zodra deze gepubliceerd is?
Ik koop ‘m in ieder geval en zal het scannen. Bestanden zal ik dan aan Patje74 sturen. Maar ik moet er wel snel bij zijn in de winkel, want dit nummer loopt als de spreekwoordelijke trein natuurlijk. Een waar collectors item, maar dat spreekt voor zich.
Patrick
Spannend, zou de TX-49-YF er ook instaan?
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik ben ook zeer benieuwd!!!
Nog 5 nachtjes slapen…
Mzl. Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
En de AW ligt in de winkel…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
scannen! scannen! scannen!
- Ami Super
DigiDaan schreef:scannen! scannen! scannen!
Ik heb de AW gekocht. Ik zal, als het lukt, vanavond scannen. Leuk artikel, interieur van mijn Xantia staat er ook in. En mijn ergernis tav SUV’s wordt geciteerd.
Patrick
hogervp schreef:DigiDaan schreef:scannen! scannen! scannen!
Ik heb de AW gekocht. Ik zal, als het lukt, vanavond scannen. Leuk artikel, interieur van mijn Xantia staat er ook in. En mijn ergernis tav SUV’s wordt geciteerd.
Patrick
Sorry overigens dat ik misschien een beetje als een cheap mf overkom… maar behoudens de website en de citroën-gerelateerde artikelen boycot ik de AW enigszins…
- Ami Super
DigiDaan schreef:Sorry overigens dat ik misschien een beetje als een cheap mf overkom… maar behoudens de website en de citroën-gerelateerde artikelen boycot ik de AW enigszins…
En dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik kijk bijna nooit naar AW om. Voorheen had ik nog een AK abonnement, maar daar ben ik ook van afgestapt. Ik word te oude kennelijk, want ik ging me steeds meer storen aan al die verhalen over meer en nog meer pk’s die in steeds grotere en nog zwaardere auto’s worden geladen. Het enige dat me nog echt interesseerde waren verhalen over klassiekers en bijzondere occasions. Het komt dus tegenwoordig voor dat ik een model zie rijden waarvan ik het bestaan niet kende. Dat houdt het dan ook weer spannend.
Patrick
Ja, is wel een leuk artikel geworden, had alleen toch nog wel een paginaatje extra verwacht op zich…maar leuk om die Xant’s te zien staan!
Maar de foto’s :photo krijg ik als alles goed verloopt van Jacco (AW) en die zullen zeker wel de moeite waard zijn, want er is aardig wat geschoten!!!
Mzl. Hans
- Ami Super
Ik heb ze gescand:
Pagina 1
Pagina 2
Kan wellicht wat langer duren met laden, het zijn jpg’s van 3 MB.
Patrick