Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
M&M schreef:zandvoorta schreef:Noorwegen, via Zweden, sleurhut erachter en gaan met die picasso
Ik ook , echter zonder sleurhut en met C5
Ik zal uitkijken naar een zilvergrijze C5 break die me met een rotgang wil passeren
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Met de Volvo 850 naar Bretagne (Frankrijk)
Naar Australie voor 4 maanden? Lijkt me vakantie genoeg paar weekjes vrij nemen daar. Als alles mee zit met een C4 als dat ten minste goed geregeld is..
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
WYD schreef:Met de Volvo 850 naar Bretagne (Frankrijk)
Leuke vriendin
(om nog even door te gaan: Mijn 850T5-R schoonouders hebben mij ook meegenomen naar France, maar dat was meer de kant van Marseille op)
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Hahahah! Met Fly-Citroen, naar Turkije
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ik ga met de GTi en de Constructam naar Frankrijk, Italië, Kroatië en dan terug. Met een compleet gereviseerde as op de caravan en nieuwe bandjes moet dat geen probleem zijn
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
metro2005 schreef:Ik en mijn vriendin gaan dit jaar naar ... Frankrijk
Even de bx uitlaten in zijn natuurlijke omgeving.
(en uiteraard een hoop foto’s schieten )
Waar ga je heen in frankrijk, en wanneer!??
Misschien mini BX meeting
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Met de eend naar de dordogne, waar we ook nog een week met de amivereniging met de tour de france-meeting zijn. De ami moet even een jaartje overslaan helaas. Maar met de eend en dakje open….
Meestal rijd het autootje ook weer beter als we op vakantie in de heuvels/bergen van frankrijk zijn geweest.
Vakantieplannen aangepast. Geen Kroatie of Italie. Waarshijnlijk gaan we nu naar Denemarken en Zweden. t Scheelt mij wel een hoop km’s in elk geval. Toch staat Kroatie nog steeds hoog op mijn verlanglijstje.
mpostma schreef:Vakantieplannen aangepast. Geen Kroatie of Italie. Waarshijnlijk gaan we nu naar Denemarken en Zweden. t Scheelt mij wel een hoop km’s in elk geval. Toch staat Kroatie nog steeds hoog op mijn verlanglijstje.
Waar in Kroatie?
Wij gaan altijd (mijn ouders) naar Porec… met speedboot mee op trailer, caravan staat daar al
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Superdave schreef:mpostma schreef:Vakantieplannen aangepast. Geen Kroatie of Italie. Waarshijnlijk gaan we nu naar Denemarken en Zweden. t Scheelt mij wel een hoop km’s in elk geval. Toch staat Kroatie nog steeds hoog op mijn verlanglijstje.
Waar in Kroatie?
Wij gaan altijd (mijn ouders) naar Porec… met speedboot mee op trailer, caravan staat daar al
Helaas GEEN Kroatie. We waren van plan tot Dubrovnik door te rijden. Vorig jaar ben ik in Zagreb en Zadar geweest.
Totaal aantal Berichten: 6496
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ook hier een aanpassing van de plannen.
Was: Italie, wordt: Barcelona en omgeving. Eerste stop is in ieder geval zeker i.v.m. bruiloft zwager: bij Tournon sur Rhone gaan we voor 4 dagen de A7 af. Een stukje verderop splitst de A7 zich, de ene kant naar Italie, de andere richting Barcelona. Wordt dus rechtsaf in plaats van links. Al zullen we ook van die route afwijken om de brug bij Millau eens van dichtbij te bewonderen (op de heen- of op de terugweg).
En met de CX, dat voornemen verandert niet.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Aangezien ik in april nog op vakantie ben geweest en volgend jaar januari vier weken naar Australië ga besloten om deze zomer het een beetje bescheiden te houden.
Hoogstwaarschijnlijk met mijn twee vriendinnen (Wendy en de Xsara) een weekje kamperen in de Cevennen (nabij Ales). Twee jaar geleden ook al geweest en het lijkt me heerlijk om daar weer pootje te baden in de rivier, bbq’tje op te stoken en GPL te tanken (is weer eens wat anders dan een dieet van LPG en 98 )
Erg goed idee trouwens om die brug te gaan bekijken en de boel onveilig te maken met de 350d
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Wij gaan waarschijnlijk toch nog op pad: waarschijnlijk een weekje naar Noordwijk.
visapowerrr schreef:Met de eend naar de dordogne, waar we ook nog een week met de amivereniging met de tour de france-meeting zijn. De ami moet even een jaartje overslaan helaas. Maar met de eend en dakje open….
Meestal rijd het autootje ook weer beter als we op vakantie in de heuvels/bergen van frankrijk zijn geweest.
Wanneer ga je precies naar de Dordogne? We zouden er een mini-forummeeting kunnen houden
Ik ben er in ieder geval van 13 tot 18 augustus, in het dorpje Saint-Martial-de-Nabirat, aan de D46 tussen Gourdon en Sarlat.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX