Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
XBXG schreef:visapowerrr schreef:Met de eend naar de dordogne, waar we ook nog een week met de amivereniging met de tour de france-meeting zijn. De ami moet even een jaartje overslaan helaas. Maar met de eend en dakje open….
Meestal rijd het autootje ook weer beter als we op vakantie in de heuvels/bergen van frankrijk zijn geweest.Wanneer ga je precies naar de Dordogne? We zouden er een mini-forummeeting kunnen houden
Ik ben er in ieder geval van 13 tot 18 augustus, in het dorpje Saint-Martial-de-Nabirat, aan de D46 tussen Gourdon en Sarlat.
Dat gaat niet lukken, maar wel een leuk idee. Ik ga van 18 juli t/m 8 augustus. De ami week is van 30 juli tot 6 augustus. Verder is nog niet iets van campings gepland. We gaan lekker op de bonnevoi.
Ga je met de dyane of de bx?
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
renz schreef:Pavwow schreef:Sick.
Ziek? Nee hoor, alleen een beetje verkouden
“Geen idee wie dat is en wat hij/ zij hier komt doen
Ik zou niet op die link klikken. Lijkt me een of andere spambot. Wellicht kan een van de mods deze persoon beter bannen en de post verwijderen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zo, verwijderd…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Mijn BX staat er ook klaar voor! Donderdag ochtend (morgen dus) om circa 3u vertrekken en dan op weg naar Zuid Frankrijk!
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Oke, ik ga ws niet op vakantie..maar wel een tripje maken naar parijs en weer terug. Gewoon voor de grap..bij de eifeltoren een foto maken en weer terug..het is 650 km heen en weer terug..en moet te doen zijn in 13 uur.. Ik moet de bx toch een beetje rollend houden.. (3 weken me rijbewijs en 5400 km gereden )
Totaal aantal Berichten: 581
- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
met de DS21 richting zuid frankrijk (gard) en dan via de route napoleon (castellane, prive citroen museum) weer terug langs clermont ferrand a la maison….zal op een 4000km neerkomen ongeveer!
Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën
charlesdegaulle21 schreef:met de DS21 richting zuid frankrijk (gard) en dan via de route napoleon (castellane, prive citroen museum) weer terug langs clermont ferrand a la maison….zal op een 4000km neerkomen ongeveer!
moet je echt doen ik heb die route vorige week ook gedaan is echt mooi om te zien
- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
veel bergpasjes in de route napoleon??
Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën
charlesdegaulle21 schreef:veel bergpasjes in de route napoleon??
valt op zicht wel mee ik heb helaas niet de hele route gereden want ik had het niet voor het zeggen maar heb wel veel mooi plekken gezien zoals de alpe dhuez /monaco/spaanse grens de brug bij milau enz
mssl schreef:Superdave schreef:Mijn BX staat er ook klaar voor! Donderdag ochtend (morgen dus) om circa 3u vertrekken en dan op weg naar Zuid Frankrijk!
Mag ik vragen hoe je rijd? Anders kom ik je zelfs misschien tegen ! Ik rijd via Duitsland (Arnhem of Venlo, denk dat het Venlo wordt (A73 dus)!
PB-tje
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
zijn er nog meerdere DS bezitters die ook daadwerkelijk met de DS op vakantie gaan??
Ijs schreef:Oke, ik ga ws niet op vakantie..maar wel een tripje maken naar parijs en weer terug. Gewoon voor de grap..bij de eifeltoren een foto maken en weer terug..het is 650 km heen en weer terug..en moet te doen zijn in 13 uur.. Ik moet de bx toch een beetje rollend houden.. (3 weken me rijbewijs en 5400 km gereden )
Kijk, dat zijn nou leuke acties, lekker impulsief. Ikzelf ben met diverse auto’s eens een dagje naar Parijs geweest en elke keer een foto gemaakt op dezelfde plaats.
- Met de BX 19 GT: klik en klik
- Met de BX 14 op LPG: klik en klik
- Met de BX 19 TGI Routière: klik
- Met de 2CV: klik
Nog anderhalve week en dan ga ik lekker met de BX naar Frankrijk toe!! Joepie! Heb er echt heel veel zin in.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
misschien al een oud topic(ik weet niet zie het nu net pas) maarrr….
Ik ga deze zomervakantie met Daan en zijn BX Tessa naar Frankrijk! (Normandie)
week 34 :17
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
EvelienBX schreef:misschien al een oud topic(ik weet niet zie het nu net pas) maarrr….
week 34 :17
Jah heb ik ontzettend zin in
Even nergens aan denken alleen aan rust en Evelien
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:EvelienBX schreef:misschien al een oud topic(ik weet niet zie het nu net pas) maarrr….
week 34 :17rust en Evelien
Gaat dat samen?
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI