2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Balk herstel
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7306
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 20 mei 2006 09:31 PM
  [ # 16 ]

indien gasinstallatie aanwezig:  gasleiding !!!

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Mink
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 182
Geregistreerd: 10-05-2005

Gepost: 24 mei 2006 12:31 AM
  [ # 17 ]

Ik heb zojuist de eerste plaat bij m’n balk verwijderd. Degene die met parkertjes vastzit. Daarachter kom ik inderdaad de benzineleiding tegen. Er loopt echter nog eenzelfde doorzichtige kunststof leiding.
Ben nog niet wezen speuren waar deze heengaat ivm intredende schemering.
Iemand een idee waar deze voor is?

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7306
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 24 mei 2006 01:00 AM
  [ # 18 ]

retourleiding van de lekzakken achter Wink

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Mink
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 182
Geregistreerd: 10-05-2005

Gepost: 24 mei 2006 06:44 PM
  [ # 19 ]
citroen23 schreef:

retourleiding van de lekzakken achter Wink

Da’s een beste leiding dan. Deze is even dik als de brandstofleiding.

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7306
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 24 mei 2006 08:12 PM
  [ # 20 ]
Mink schreef:
citroen23 schreef:

retourleiding van de lekzakken achter Wink

Da’s een beste leiding dan. Deze is even dik als de brandstofleiding.

De maten: 6 X 8 X 2265     ofterwel: een buitendiameter van 8mm
en een benzine leiding is (normaal gesproken (ook))8mm.

dat zou dus best eens kunnen kloppen Wink

anders moet je deze ff met een schuifmaat opmeten dan wordt het al weer iets makkelijker ...............

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
superpetur
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 914
Geregistreerd: 16-01-2004

Gepost: 24 mei 2006 10:14 PM
  [ # 21 ]

Geen idee wat dat kan zijn, heb ik nog niet echt op gelet bij mijn DS.
Retourleiding LHM? Bij mijn injectie versie in elk geval ook nog een reourleiding voor de overtollige benzine die teveel in het systeem wordt gepompt. Een leuk voordeel van het injectiesysteem, in theorie zou je die niet kunnen verzuipen. Praktijk is weerbarstiger.

Maar, mijn dame heeft een neiuwe APK, dus wat mij betreft is de operatie geslaagd.  Very Happy Razz Laughing
Nazorg, dmv wegwerken laspukkels, bescherming dmv overschilderbare body protection moet ik nog gaan doen.

En dan rijden maar!

MVG, Peter

DS 23 ie Pallas 1973   Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25570
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 26 mei 2006 12:46 PM
  [ # 22 ]
superpetur schreef:

Bij mijn injectie versie in elk geval ook nog een reourleiding voor de overtollige benzine die teveel in het systeem wordt gepompt. Een leuk voordeel van het injectiesysteem, in theorie zou je die niet kunnen verzuipen. Praktijk is weerbarstiger.

MVG, Peter

Tuurlijk wel!  Juist makkelijker met benzine onder druk!  De retour is er alleen omdat de pomp VEEL meer dan de benodigde 2 bar druk oppompt. Een regelaartje voert alle overtollige druk af zodat je constant 2 bar overhoudt.

Als je motor de aangeboden benzine niet verbrandt verzuipt ie.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
superpetur
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 914
Geregistreerd: 16-01-2004

Gepost: 26 mei 2006 01:34 PM
  [ # 23 ]

OK Confused
Ik zal een cursus reddend zwemmen gaan volgen Smile
Reden te meer om al die slangen bij mijn tank nog eens kritisch te gaan bekijken. En dan niet alleen het rubberen deel, maar ook die plastic leidingen, want daar heb ik ook al wat knikjes zien zitten in de hoek naar de opening door de balk heebn.

MVG, Peter

DS 23 ie Pallas 1973   Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook