Dus aangezien mijn auto het einde is aan het naderen van zijn levensduur en ik toevallig exact dezelfde zag staan op 2dehands, leek het me miss interessant te zijn om eens te gaan kijken wat er exact mis mee was en de algemene staat van de auto.
Maar nu merk ik al 1 ding dat verschillend is TOV bij mij (denk ik toch).
aan de rechterkant van de auto boven het lmh reservoir staat zo een raar stuk, wat is dit?
En als iemand TOEVALLIG (zou zo bijna niet kunnen) zou weten wat er exact mis kan zijn dat de eigenaar beschrijft mag hij dat ook altijd zeggen.
het gaat dus over deze auto:
link
da’s toch gewoon het dieselfilter met de handpomp erop?
Oki shame on me ops: ops: ops:
Heb dat dus domweg ook op mijn auto wil nu een grote schelp om in weg te kruipen.
Maarja mijn auto is dus vandaag officieel aan het doodgaan ben ermee naar garage geweest: koppeling is zo goed als dood dus ben ik hevig aan het twijfelen wat ik ga doen.
Ik ben student en is nu al 2de bx in minder als 1 jaar tijd dat ik ga moeten wegdoen.
Een goede fiets kopen? Flauw natuurlijk maar aan auto’s van deze leeftijd zitten weleens kosten…Eea is natuurlijk afhankelijk van de staat maar met een andere bx weet je ook niet wat je krijgt. Dus als het alleen de koppeling is (laten) vervangen en lekker doortuffen
mvbbx schreef:Een goede fiets kopen? Flauw natuurlijk maar aan auto’s van deze leeftijd zitten weleens kosten…Eea is natuurlijk afhankelijk van de staat maar met een andere bx weet je ook niet wat je krijgt. Dus als het alleen de koppeling is (laten) vervangen en lekker doortuffen
Voor 600€ vind ik heus wel een betere BX met minder km’s en in betere staat.
Van de deze kreunde er iets aan het linkervoorwiel elke keer hij omhoog ging of ik een bocht nam.
Er zaten ook gaten in de bodem.
Maarja ik heb 950€ voor de auto betaald
dan ben je best wel genaaid..
kijk of je bij je volgende bx iemand mee kan krijgen met verstand ervan? of probeer checklistjes te zoeken..