markV624 schreef:Citro power ,
Nog een aanvulling op je verhaal aangaande de temperatuursensor .
Bij mijn serie 2 XM zit de buitentemperatuur in de rechter spiegel .
Aan bijrijderszijde .Groet ,
Mark
ben ik toch niet gek
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Bij Elne zat een mega sloop, is een minuut of tien van perpigan, en dan richting argeles sur mer. Die is echt meerdere hectares. Je kon er alleen niet vrij rondlopen. Had ook niet zoveel zin, veel te groot.
Je moest bij de balie bestellen wat je nodig had, je werd dan in een sloop auto over het terrein gereden, dat alleen was al lachen.
Stonden zeldzame autos, zoals een dyane caban. Is wel een aantal jaren terug, hoop dat de regelgeving niet teveel verknoeit heeft.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Heb net ff gekeken op google earth, maar hij is er nog, je kan de autos zien staan, als je wil kan ik je het bestand wel mailen, kun je zelf met google earth kijken waar het is.
maar zo moet ook lukken:
coordinaten:
42o35 N en 2o56, ligt aan een weg zo te vinden.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
verkuilm schreef:Heb net ff gekeken op google earth, maar hij is er nog, je kan de autos zien staan, als je wil kan ik je het bestand wel mailen, kun je zelf met google earth kijken waar het is.
maar zo moet ook lukken:
coordinaten:
42o35 N en 2o56, ligt aan een weg zo te vinden.
Helaas pakt mijn GE jouw coördinaten niet.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik heb vandaag de meter uit een XM ‘gesloopt’ en de temperatuursensor (uit de LINKER spiegel)...
Nu zoek ik nog het bedradingsschema ervan… weet iemand die?
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Aan de A75/E11 (Clermon Ferrand-Millau richting Middellandse zee) ligt vlakbij de afslag La Cavalerie (kilometer of 20 onder Millau, richting La Cavalerie) aan de D999 een sloperij met veel Franse auto’s waaronder BX’en.
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
Nog even over die klok/thermometer:
Eergisteren en gisteren was ik op 2 slopen, en ik heb nu 2 van die klokjes en 2 sensoren gescoord Dat wordt een volgend projectje dus
Harm schreef:Nog even over die klok/thermometer:
Eergisteren en gisteren was ik op 2 slopen, en ik heb nu 2 van die klokjes en 2 sensoren gescoord Dat wordt een volgend projectje dus
Heb je die grote displays of die ene van die fransman (page 1)
Volgens mij zijn ze in de basis gewoon hetzelfde, gewoon het klokdisplay van een XM met thermometer….
Dit is nog eens een handige link:
http://bxig.net/./kb.php?mode=article&k=96
Daarmee kan ik ‘t zelf wel fixen, van de week eerst eens kijken of dat klokje werkt en de sensor goed is
Harm schreef:Dit is nog eens een handige link:
http://bxig.net/./kb.php?mode=article&k=96Daarmee kan ik ‘t zelf wel fixen, van de week eerst eens kijken of dat klokje werkt en de sensor goed is
Ik heb echt een ‘huge’ display van een xm ... zal van de week even een foto plaatsen.
Dit heb ik uit een XM gehaald: