Totaal aantal Berichten: 825
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
2de Lindetreffen
Helaas, helaas, helaas, het 2de Lindetreffen is al weer voorbij. Voor degenen die niet zijn geweest, jullie hebben wat gemist hoor! Jammer, maar er waren slechts 3 forum-leden, ik had er op meer gehoopt. Supermooie puzzelrit, geweldige lol met de Highlandgames en ‘s avonds lekker gezamelijk zitten BBQ-en. Vanochtend de uitslagen van de puzzelrit, kleurwedstrijd en Highlandgames gedaan, gevolgd door onze loterij, met dik over de 100 prijzen. Ook vond ik de hulp van alle kanten, om ons te helpen met het afbreken van de grote tent geweldig. Allemaal bedankt hiervoor! Zoals ik er zelf nu op terug kijk, beginnen we zeker aan een 3de Lindetreffen, dus zet het maar vast in jullie agenda’s. We hopen dan op een nog grotere opkomst, alhoewel 67 inschrijvingen al een zeer mooi resultaat was.
Namens het hele Lindetreffen-team, tot volgend jaar.
Ruud
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.
Lindetreffen
Supermeeting!
Bij deze wil ik de organisatie en andere meeting-gangers bedanken voor de geweldige meeting in Oldeholtpade. De sfeer was super, de lokatie was dik voor elkaar, en de organisatie was top. Zelfs het weergoden lieten zich van hun beste kant zien…
Voor allen die niet zijn geweest: volgend jaar gaan!!!
Wij zijn er in ieder geval weer bij!
Groeten,
Frank, Bianca en de kinderen
En nu maar hop ... naar het schermertreffen, want als je het Lindetreffen al gemist hebt, maar je natuurlijk niet het Schermertreffen missen !!! Natuurlijk is het Schermertreffen een meeting met een wat ander programma, maar zeker niet minder de moeite waard. En ehh meld je aan voor de gezamelijke 2CV-forum BBQ (zie het forum van 2CV.nl)
Ontzettend gezellig !!!
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Zijn er al foto’s??? Ik kon niet, ik zat in GB
Totaal aantal Berichten: 194
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Xantia Break Exclusive 2.0 16V
- (Grand) C4 Picasso 1,6 HDI Ligne Prestige
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Er zijn genoeg foto’s, ik moet ze alleen nog ‘even’ uitzoeken.
Maar eerst moet de meeting nog afgerond worden (financiëel gezien)
En ook daar gaat weer de nodige tijd inzitten
Maar jammer dat je niet kon komen, (volgend jaar beter : )
Er zijn genoeg foto’s, ik moet ze alleen nog ‘even’ uitzoeken.
Waar blijven die foto’s nou ???? Ze staan zelfs al in het 2pktje.