Heren (en toevallig passerende dame ) geen nood….
Ik heb gisteravond samen met mijn broer dat digitaal geval eens zeer aandachtig bestudeerd….half uit elkaar geschroefd…..weer netjes in elkaar gezet en we kwamen tot de conclusie dat het niks gaat worden. Wil niet zeggen dat we het niet aandurven of weten hoe het aan te pakken, maar zonder kabelboom erbij is het bijzonder moeilijk.
We waren het wel met elkaar eens dat het toch een mooi stukje techniek is van nu al 21 jaar geleden
Misschien dat ik ooit nog eens het bijbehorende kabeltje tegen het lijf loop, maar die kans zal wel redelijk klein zijn
Dus het digitaal dashboard gaat netjes terug de doos in en wachten op betere tijden, weg doen zit er voorlopig niet in
Of er moet iemand met een heeeeeel hoog bod komen heheh…
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_2302.jpg)
Totaal aantal Berichten: 251
Geregistreerd: 17-10-2005
- Xantia 2.0 16v Exclusive Break
zonder schema’s en beschrijvingen zal het een zo goed als onmogelijke opgave worden om dit in een type 2/3 in te bouwen en niet te vergeten: het dashboard zal grondig verbouwd moeten worden vanwege de afmeting en daarbij zullen de kilometer- en dagteller buiten het zicht komen zonder aanpassing. en Marc, nogmaals, als je je auto niet kunt missen wordt het al helemaal moeilijk want dit gaat veel tijd kosten. misschien moeten we hier toch maar eens toegeven dat niet alles mogelijk is ops:
groeten Pasqual.
Heb gereden: bx progress 1.6 tzi uit ‘91, een xantia 1.8 uit ‘93.
Rijd nu: Xantia Break 2.0
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/default_set/dont_panic.gif)
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
van en tot welk bouwjaar werd het type 1 gemaakt? dus ik bedoel het ganse BX gamma?? het is maar mocht ik ooit zo een bx digit dash tegen komen, voor te weten of dit past in een 1.9 D van 1987
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_803.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
82-september?86.
Jouw BX je zeker niet
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/default_set/dont_panic.gif)
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Citroenbx schreef:82-september?86.
Jouw BX je zeker niet
dus ik heb een type 2 BX?
hebben ze ooit digits gemaakt in type 2?? of was dit enkel in type 1?? ja excuseer voor deze mss domme vragen,maar we zijn nog niet lang in het bezit van deze BX,en ben ik er ook nog niet zo bekend in
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_803.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
zeker geen domme vraag.
Enkel Type1 net als de SPORT.
jouw BX is idd type2:
-Witte pinkers
-Nieuw model Dashbord
-Nieuw model bumpers
en uiteraard nog veel andere dingen maar die zijn het makkelijkste te herkennen.
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Komende woensdag wil ik met de bx op keuring gaan (moet voor 23 januari). Er zijn me geen mankementen bekend maar om de “Goden” niet te verzoeken maar het zekere voor het onzekere genomen en de zelf gefabriceerde BMW koplampen er uit geknikkerd en de origenele weer terug geplaatst. De uitlaat hadden we 2 weken geleden al volledig gasdicht gemaakt, remmen zijn bij de vorige beurt aangepakt waarbij allerlei hoezen al nagekeken en goed bevonden zijn.
Het enige wat ik nog even moet nakijken is de massa van de achterlichten. Na controle met verlichting aan en knipperlichten, knipperde zo’n beetje alles
Was vorig jaar ook al het geval en na wat schoon maken en WD40 of contactspray ging dit goed…..dus daar zie ik het probleem ook niet.
Waar ik wel bij de laatste beurt een opmerking over kreeg waren de handremkabels, die waren niet helemaal okselfris meer. Maar als dat het enige zou zijn heb ik daar vrede mee…..klusje van niks.
We zullen zien
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_2048.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
marx-7 schreef:Komende woensdag wil ik met de bx op keuring gaan (moet voor 23 januari). Er zijn me geen mankementen bekend maar om de “Goden” niet te verzoeken maar het zekere voor het onzekere genomen en de zelf gefabriceerde BMW koplampen er uit geknikkerd en de origenele weer terug geplaatst. De uitlaat hadden we 2 weken geleden al volledig gasdicht gemaakt, remmen zijn bij de vorige beurt aangepakt waarbij allerlei hoezen al nagekeken en goed bevonden zijn.
Het enige wat ik nog even moet nakijken is de massa van de achterlichten. Na controle met verlichting aan en knipperlichten, knipperde zo’n beetje alles
![]()
Was vorig jaar ook al het geval en na wat schoon maken en WD40 of contactspray ging dit goed…..dus daar zie ik het probleem ook niet.Waar ik wel bij de laatste beurt een opmerking over kreeg waren de handremkabels, die waren niet helemaal okselfris meer. Maar als dat het enige zou zijn heb ik daar vrede mee…..klusje van niks.
We zullen zien
Kijk even hoe de dikke buitenmantel zit van de handremkabel, meestal zit die tegen de hendel aan, als je dan de kabels bij de klauwen ff loshaalt en ze ook even uit de oogjes haalt, dan trek je die dikke buitenmantel zo tot aan het klauw-einde over de handremkabel heen, alle vormen van roest beschadiging en wat dan ook zijn meteen gecamoufleerd, en de buitenmantel is absoluut niet meer beweegbaar als hij weer door de ogen gestoken is, zo heb ik er toch al stapels “gerepareerd” als de kabels al stroef gaan enzo, dan zou je ze toch beter vervangen.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
De bx is inmiddels weer gekeurt en legaal op de weg tot januari 2008
Ondertussen toch maar verder gekeken. Er zitten wat deukjes/schrammen en krassen in de deuren die me eigenlijk al tijden irriteren. Het is duurder om alles eruit te laten halen dan rond te kijken voor 4 (tweedehandse) nieuwe. Die heb ik ondertussen gevonden in de goede kleurcode, volledig strak en na een goede cleanerbeurt weer perfect en ga ze morgen halen. Komende van een TZI dus incl. de brede strips. Dan nog terug bouwen naar slingers want geen electro voorbereiding. Ga het niet inbouwen ook….
Ook wordt er zondag een aardig stukkie gereden richting het noorden alwaar mijn felbegeerde 16V mk2 achterbumper gehaald gaat worden…..eindelijk kan ik het eens afmaken
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1577.jpg)
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
marx-7 schreef:
Ook wordt er zondag een aardig stukkie gereden richting het noorden alwaar mijn felbegeerde 16V mk2 achterbumper gehaald gaat worden…..eindelijk kan ik het eens afmaken
hij zal klaar liggen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Man, man wat een dag…..om 6 uur opgestaan, om 7.15 stond ik in Echt te wachten op Tony voor de spulletjes van zx-enschede, na die overgeladen te hebben op weg naar Daan. Daar aangekomen de 16V mk2 bumper ingeladen en de zx spulletjes op zolder geborgen. Nog effe met Daan en Evelien geouwehoerd over haar motor en de bx’en. Weer ingestapt en doorgekacheld naar Amersfoort alwaar we een nieuwjaarsborrel van de RX-7 club hadden:
Er waren niet veel rexxen aanwezig daar de meesten gestald staan voor de winter waaronder de mijne
Vond het toch een fotootje waard..
Daarna weer terug richting zuiden en stopte hier met 520 km op het klokkie. Geen centje pijn, flink doorgetrapt en ik verbaas me toch altijd over die goede stoelen…..zo fris als een hoentje
Het “progress project” krijgt binnenkort weer een vervolg
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
marx-7 schreef:
Het “progress project” krijgt binnenkort weer een vervolg
Om mezelf maar eens te quoten (het is alweer bijna 2 maanden geleden dat ik iets aan de bx gedaan heb ) gaan we dit weekend verder.
De weerman beloofd redelijk weer dit weekend dus ga ik de achterbumper die ik laatst bij Daan opgehaald heb maar eens van de goede kleur en rode bies voorzien. Ook ben ik bezig geweest met de deuren die ik een tijdje geleden ergens “gescoord” had, maar dat schiet niet op
Ik kreeg de deuren in de bx met geen mogelijkheid er uit. De pennen zaten redelijk vast of in een zodanige hoek dat ik ze er niet uit zou krijgen zonder de boel te beschadigen…..dan ben ik nog verder van huis.
Jammer overigens want na een grondige cleaner beurt zagen die “nieuwe” deuren er weer fantastisch uit. Vele malen beter dan de bekraste en en op sommige plaatsen gedeukte exemplaren die er nu in zitten.
Iemand suggesties?
Verder heb ik wel deze week de tellerunit voorzien van de goede kvs en olie-temepratuurmetertjes uit een GTI. Een tijdje terug had ik metertjes uit een 205 GTI ingezet maar achteraf bleek na inbouw dat die oranje licht gaven…..zag niet uit natuurlijk, maar werkte wel
Ook moet ik bekennen dat ik de leren pookzakcreatie van Knackör wel zie zitten. Denk dat ik morgen maar eens ga rondneuzen bij mijn sloopvrienden
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Ja, mooi is dat: een beetje prutsen aan je bx. Geen idee overigens hoe je dat aan kan pakken met die deuren. Die pookhoes is wel ultiem; ik vind het bijna jammer dat ik een automaat heb .
Ik ga morgen ook naar de sloop voor een buitentemperatuurmeter; is dat ook niks voor jou?
B_iks schreef:Ik ga morgen ook naar de sloop voor een buitentemperatuurmeter; is dat ook niks voor jou?
Heb ik al naar gezocht
Ben alleen nog geen xm tegen gekomen waar dat in zat….
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_4670.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Die pookzak is iets waar je meer van kan genieten dan je zou vermoeden Echt een aanrader. Ik heb hem uit een XM gehaald, of die van een Xantia ook past weet ik niet. Neem vooral het hele middenpaneeltje mee, dus dat deel waar de pookzak aan vast zit geschroefd. Kan je dat gebruiken om het netjes af te werken (nog iets netter dan bij mij
ops:)
En over die deuren: ik heb ook pas een deur overgezet. Het handigste is als je een paar oude schroevendraaiers hebt in verschillende lengtes en diktes (of anders zo’n 5-euro-setje bij de pomp ) Dan lukt het wel om in een hoek te werken.
Zorgen dat je schroevendraaier goed op de pennen staat, en een paar flink harde klappen uitdelen. Met zachtjes tikken kom je er niet, of het duurt erg lang.. Misschien wordt er wel een schroevendraaier krom, maar daarom moet je het ook met oude zooi doen.
Bijkomend voordeel van meerdere schroevendraaiers is dat je de een schroevendraaier in het gat kan laten zitten als de pen eruit is. Hoef je de deur niet vast te houden terwijl je de onderste pen eruit ramt. Scheelt ook weer moeite!
Eveneens ben ik tevens ook.