Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Hebben jullie eigenlijk een inzittenden-/beschermings verzekering?
Ik heb m nu wel, maar denk dat ik die opzeg, ik zit toch meestal in mn eentje in de auto (of op de motor).
Je hebt toch al een zorgverzekering…
In jou geval niet heel interessant, maar ik heb het wel afgesloten want heb toch regelmatig mensen in de auto zitten. En het zou wat zijn door mijn toedoen dat zij geld moeten bijleggen..!
Totaal aantal Berichten: 27933
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
tuurlijk heb ik die.
volgens mij was de meerprijs per jaar niet eens 10 euro
voor die prijs ga ik het echt niet laten, je kan je hele leven betalen als er iets gebeurd
overigens voor 3 passagiers, dus de middelste op de achterbank is niet standaard meeverzekerd
Ik heb ook gewoon een inzittendenverzekering afgesloten. Voor 5 inzittenden, meer mag er volgens de RDW niet in…
Xsara_Coupe
Heb ik nog niet…
Maar zit er wel aan te denken…
Wederom twijfel twijfel twijfel…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Heb ik al
ronama schreef:Heb ik al
ook voor jezelf als bestuurder verzekerd?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Je hebt weliswaar een zorgverzekering. Maar mocht je b.v. gehandcapt raken tijdens een ongeluk (of je buurjongetje die je toevallig even in de auto had) dan kan je van de uitkering van de ongevallenverz. de extratjes betalen. Denk hierbij aan aanpassingen in de woning, opgevoerde rolstoel i.p.v. een standaard. Enz…
Ik heb dus een ongevallen inzittende verzekering, zelfs op mijn eend. Hoewel dit procentueel gezien een fors deel van de totale verzekering kost, vind ik het de moeite waard.
Daarbij komt dat er werkgevers zijn die het eisen zodra je je auto voor je werk in wilt zetten. (in de zorg, als je patienten mee wilt nemen voor een dagje weg, schoolreisjes voor leerkrachten, enz…) En mijn vrouw is leerkracht, dus is het wel handig om dit geregeld te hebben.
paso schreef:ronama schreef:Heb ik al
ook voor jezelf als bestuurder verzekerd?
yep
ik rij altijd met de gedachte, als ik nu bots blijft er toch niets meer te verzorgen over…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Egoistisch he
Maargoed, in de tijd dat ik mijn auto verzekerd reed ik er helemaal niet eens mee… althans, niet legaal
Nu wordt het tijd om het aan te passen..
Ex BX 16v, Ex AX GTI
mwa valt mee, kap is tenminste niet van plastic
Maarja, wie zegt dat je uberhaupt bij mij in mag stappen
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ieuw….
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Altijd doen, voor het geld hoef je het niet te laten. Wij rijden meestal met z’n tweeen :fijnsturen :fijnsturen
Bovendien winnen onze auto’s ook niet echt een veiligheidsprijs….
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Re: inzittendenverzekering?
ieksEmmu schreef:Hebben jullie eigenlijk een inzittenden-/beschermings verzekering?
Ik heb m nu wel, maar denk dat ik die opzeg, ik zit toch meestal in mn eentje in de auto (of op de motor).
Je hebt toch al een zorgverzekering…
Je argument kan ik goed volgen. Gewoon opzeggen dus. Ik vervoer regelmatig kinderen voor een sportwedstrijd, dus ik moet wel.
Heb jaren zonder gedaan.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Daarom, als ik nou dagelijks anderen zou vervoeren… ik rij zelf niet eens dagelijk in mn auto.
En zou een (auto)verzekeraar nou echt uitkeren voor een high tech rolstoel wanneer de zorgverzekeraar een oud brikkie voor je geregeld heeft? (Bij wijze van spreken dan)
Centraal beheer noemt het btw inzittenden beschermingsverzekering en kost 5 euro per maand.