14 van de 38
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »
   
Mechuccio’s 16V-6 [Happy klepper]
Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 25 december 2006 03:28 PM
  [ # 196 ]

zoo dan, even diep moeten graven om mijn topic weer te vinden in de bx berg Laughing maar nu is het failissement dan eindelijk EINDELIJK voorbij Very Happy en kan ik voorzichtig weer eens wat onderhoud in de 16V steken Smile
Vandaag heb ik de voorraadbol vervangen en de achterbumper recht gehangen zodat het er allemaal wat netter uitziet, en de pomp niet meer cintinu aan het sleuren is, nog wel steeds veel te vaak, maar goed, een setje verse voorpootjes is onderweg uit het clubmagazijn van de BX club, en daarna misschien ook maar de HD-regelaar vervangen (lekt een beetje) de remservo misschien en de hoogteregelaar voor, dan zal het wat hydrauliek toch wel flink in orde moeten zijn Very Happy

wat verder nog op stok staat is de D-riem, waterpom en spanrollen, dat moet echt op korte termijn gebeuren, ik dacht dat ik krap 5dkm over de vervangingsgrens zat, maar dat blijkt toch wel een flink aantal meer kilometers te zijn dan aanvankelijk gedacht. de riem ziet er nog netjes uit…. maar ik wil er natuurlijk geen risicos mee lopen. verder piept de dynamo sinds een paar dagen, dus die zal er ook onder vandaan motte, gelukkig is ie uitwisselbaar met het 1.9D blok uit bijv. de ZX dus dat loopt wel los (david.tb komt deze week toch langs Twisted Evil )

Maar goed, er is weer wat financiele rust dus het grote onderhoud kan weer beginnen Smile

Voor degenen die het leuk vinden, hier kun je een overzichtje vinden met wat ik wanneer vervangen heb aan de auto, en wat de verdere kosten nog zijn geweest tot nog toe (ex brandstof uiteraard Razz)

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  
 
Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 25 december 2006 04:44 PM
  [ # 197 ]
mssl schreef:

Ziet er goed uit voor die 16V van je! Very Happy  Allebei de dynamo waarschijnlijk vervangen Wink !

Succes Tony en we moeten maar binnenkort eens afspreken Cool

lijkt mij ook MK1 vs MK2 en ik hoop nog steeds dat jij niet kunt schakelen Laughing

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  
 
Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 08 januari 2007 07:31 PM
  [ # 198 ]

Ik heb zojuist bij een lokale sloop een setje klauwen van een Xantia afgesleuteld. Het wordt toch eens tijd om tie *TOK* te verhelpen en nog wat extra remvermogen kan natuurlijk geen kwaad Very Happy
Ik heb er geluk mee gehad, de Xantia was een gewone 1.6 met net 2 ton op de klok, de schijven rondom zagen er erg goed uit…... helaas stond de auto hierop dus loshalen kon ik wel vergeten Sad maar goed, wat achter op de 16V hangt is nog wel ok, en de voorschijven van de 16V zijn nog nieuw zat Very Happy de blokken rondom van de Xantia waren ook zeer goed, voor zelfs praktisch hagelnieuw! De klauwen waren rondom goed los te krijgen, na een gesprekje met Marten wist ik precies wat ik moest doen en wat ik mee moest nemen (Bedankt daarvoor Exclamation ) de LHM leidingen heb ik doorgesneden/geknipt omdat de nippels nogal goed vast kunnen zitten, dus ik heb maar geen risico genomen. De klauwen zien er goed uit verder, ze zijn alleen smerig, ik heb ze al helemaal uit elkaar gehaald om ze goed schoon te maken, maar bij de linker klauw is het rubbertje van de geleiderbout gescheurd, en citroën levert natuurlijk alleen revisie setjes van 66 euro Laughing dus dat rubbertje moet ik nog even ergens zien te scoren (iemand Confused: ) Tis jammer dat ik het nu zo druk met school heb, anders zaten ze er vanavond nog op Very Happy ik kan echt niet wachten Exclamation  Laughing Het zal denk ik dit weekend wel worden.

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 08 januari 2007 07:41 PM
  [ # 199 ]

Zijn de klauwen en schijven van de Xantia 1.6 niet hetzelfde als die van de BX 16V?
Ik weet dat de klauwen van de 2.0i en de verwanten bestemd zijn voor dezelfde diameter maar iets dikkere schijven. En de 2.0i 16V etc. hebben 283mm schijven.

Maar bij mijn weten hebben de Xantia 1.6 ongeacht bouwjaar dezelfde remmerij als de BX 16V. Misschien even nakijken op een onderdelenlijst ofzo.

Profiel  
 
Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 08 januari 2007 07:51 PM
  [ # 200 ]
WYD schreef:

Zijn de klauwen en schijven van de Xantia 1.6 niet hetzelfde als die van de BX 16V?
Ik weet dat de klauwen van de 2.0i en de verwanten bestemd zijn voor dezelfde diameter maar iets dikkere schijven. En de 2.0i 16V etc. hebben 283mm schijven.

Maar bij mijn weten hebben de Xantia 1.6 ongeacht bouwjaar dezelfde remmerij als de BX 16V. Misschien even nakijken op een onderdelenlijst ofzo.

De voorklauwen zijn in ieder geval volledig anders dan die van de 16V, achter zagen ze er hetzelfde uit, maar de Xantia klauwen schijnen grotere plunjers te hebben voor een betere balans, oftewel met de bx klauwen achter zou ik zo’n beetje vol op de abs remmen iedere keer Very Happy
De schijven en blokken zijn achter wel hetzelfde, en de schijven voor zijn inderdaad ook hetzelfde als die van de 16V

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  
 
Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 15 januari 2007 12:16 AM
  [ # 201 ]

Bof! wat een dag zeg!

Het begon vanmorgen heeel erg vroeg, ik had met Marc oet Sittard rond 7:15 afgesproken tussen Roermond en Sittard bij een op/afrit van de A2.
Om 6:45 ging de wekker, ik hoefde niet te douchen want dat ik smerig ging worden vandaag stond toch wel vast dus de ochtend schoot lekker op Very Happy halve liter koffie tanken, in de auto gestapt, en richting St. joost gereden waar Marc al stond te wachten. even een reservewiel en 2 electrische spiegels in zijn kofferbak gegooid, samen een stukje over de A2 gezoefd (en nog een Xantia ingehaald) en bij afslag Ittervoort ging ik er weer af om naar het huis van mijn ouders te rijden. Daar aangekomen vond ik helaas de deur op het nachtslot, dus ik kon weer terug naar huis Laughing ik reed kennelijk wel wat grof weg, want binnen 2 minuten had ik mijn moeder boos aan te telefoon dat ik niet zo asociaal weg moest rijden Surprisedops: Maar goed, de deur van het nachtslot af en ik kon de merchandise die mijn vader al voor mij gekocht had bij de onderdelendealert eens gaan bekijken.

klik op de foto’s voor grotere versies.

Alvast de spanrollen, waterpomp en distributieriem. vrolijk blinkt het me tegemoet…... ik weet nog van niks Laughing

Eerst natuurlijk even een broodje gegeten, en een kleine emmer koffie erachteraan….. om 9 uur begont ik met demonteren.

Eerst de motorkap maar eens open Very Happy

Wieltje eraf, wielkastafdekplaat weg, dat soort dingetjes geven altijd een hoop goede moed Very Happy die zijn gemakkelijk en goed bereikbaar.

Distributiekap is los, nu nog eens uitvogelen hoe dat dan ook weggehaald kan worden Laughing dat is altijd het leukste van de BX, wat je ook los wilt hebben…. het kan altijd maar op één manier onder een onmogelijke hoek zodat je zeker weer wat vel van je vingers schraapt achter één of ander boutje/plaatje/ringetje/hoekje.

Ja natuurlijk! Very Happy motorsteuntje weg, dat schept al wat meer lucht Very Happy ik heb de motor gewoon ondersteunt met een krik met een blok hout erop zodat de motor tijdens het vervangingsproces naar wens wat omhoog en omlaag gekrikt kan worden, dat is absoluut een uitkomst, want er zijn genoeg schroefjes die je (ik had het al gezegd Very Happy) maar op één enkele manier los kunt krijgen zonder helemaal gierend gek te worden, grote bitjes te groot, kleine bitjes te klein, je kent het wel, dat je op een gegeven moment complete kunstwerken aan het bouwen bent van opeengeknoopte bitjes en doppen om maar een onmogelijk hoekje te bereiken Laughing

Hier was ik wel blij mee Very Happy ene handige Harry heeft gewoon een stuk koelvloeistofslang weggezaagd en daar een verwijderbaar pijpje in gefrot met slangeklemmen. dat geeft mooi een hoop ruimte bij het loshalen van de poulie, en het scheelt weer een “oh ja, er zit koelvloeistof in” moment bij het loshalen van de waterpomp

De waterpomp zit al op zijn plaats en nog even wat remreiniger verkwist om het tandwiel en de omgeving van de krukas schoon te maken.

Inmiddels verzameld zich de berg gereedschap en zooi rondom mijn auto Very Happy en op het moment van deze foto’s zitten we heel even te dubben.


Wat namelijk bleek toen in de distributiekap van de motor afhaalde, en de nokkenastandwielen wilde blokkeren, dat de uitlaatkleppen-bedienende nokkenas niet op tijd stond. ik kon de krukas blokkeren, en de andere nokkenas, maar die dus niet Confused  Shocked de gaten stonden gewoon niet tegenover mekaar. Maar toch nooit iets te klagen gehad over de auto Very Happy ik heb al genoeg bmwtjes en ander gespuis gepest om te weten dat ie erg snel is dus voor mijn gevoel was er niets mis, en toch stond dat tandwiel verkeerd! Maar wat dan… toch maar monteren zoals het was (if it aint broke don’t fix it!) of toch maar de meest logische optie, monteren zoast mot!

Neemt natuurlijk niet weg dat het spannend blijft of ie het erna nog wel wil doen huh

De tandwielen staan allemaal op tijd en geblokkeerd, nu begint de grote goocheltruuk van het monteren van de riem, weer dat van die onmogelijke hoeken en oh zo weinig ruimte… hoe ik het voormekaar kreeg weet ik niet, maar toen ik de voorste spanrol monteerde zat ik ineens klem tussen het spruitstuk en het gedeelte motorsteun dat op het blok vast zit.  Laughing on-ge-looflijk zeg ik u! ik heb daar lang met mijn hand klem gestaan, en hoe ik hem ook bewoog, en onder welke hoek ik hem ook hield, hij ging er niet tussenuit! uiteindelijk lukte het me dan toch wel, maar het was weer lekker pijnlijk Very Happy mijn handen zijn nog niet goed bijgekomen van de ZX afbraak, en nu dit weer Rolling Eyes Maar ok, bloed is goed en pijn is fijn! hij zit!

Poulie van de dynamoriem weer op zijn plaats

Kappen op de plaats, motor hangt weer in zijn eigen steuntjes.

Koelvloeistof bijgevuld en ontlucht, en toen werd het spannend….. het ceremoniele draaien van de sleutel….. tik en lopen dat beestje Very HappyVery Happy:D
Natuurlijk asap de rest van de spullekes eronder geduwd, en even een testritje maken natuurlijk Very Happy ik moest de olie en het filter toch nog vervangen, dus dan kon ik de olie mooi even warm rijden Very Happy
Ik heb even lekker een kort rondje getoerd, en ik merk dat ie naar mijn gevoel wat sneller op het gas reageert, of de auto ook sneller geworden is zal ik pas over een paar 100 kilometer merken, misschien is er geen verschil, wie zal het zeggen. hij loopt nu op benzine veel mooier stationair, maar op gas weer wat minder, een beetje te arm lijkt het.

De olie en het oliefilter waren ook snel genoeg vervangen. en hier zijn dan de oude onderdelen Very Happy

Dat die riem vervangen is, is geen overbodige luxe gebleken, op zich ziet ie er niet heel erg slecht uit, maar bij ieder tandje zie je aan beide kanten haarscheurtjes aan de binnenkant van de riem, de buitenkant zag er verder nog wel ok uit, mooi glad en zonder beschadigingen.

Ik had eigenlijk ook nog de rechter ADAL en de remklauwen rondom willen vervangen, maarja, om te vieren dat de auto het zo mooi deed trok ik een lekker pilsje open, en dat luidde ook meteen het onverbittelijke einde in van de werkdag Very Happy toen kwam gisteravond en vooral vanmorgen vroeg en het navenante slaaptekort even met een hamer in mijn gezicht slaan Laughing tijd om te douchen en lekker te eten dus! de rest komt de volgende keer wel weer Very Happy
Mijn pa was er gelukkig de hele dag bij om te helpen, hij heeft de speciale paspennen gemaakt van omgebogen afgedraaide boren en daarmee de nokkenassen op tijd gezet Very Happy dus die pennetjes konden meteen in de doos met eigengemaakt citroën gereedschap (ook echt conform de maten van citroën) waar zich allerlei kunstzinnige contrapties bevinden die ook maar voor één enkel dingetje geschikt zijn, van die dingen die je 2x per 5 jaar nodig hebt voor 10 secondes en zooo verdomde heilig zijn op die momenten Laughing ook het aanbrengen van de riem deed mijn vader terwijl ik stond te worstelen met de spanrollen Very Happy in mijn eentje was ik er waarschijnlijk stukken langer mee bezig geweest!

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  
 
Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 15 januari 2007 12:34 AM
  [ # 202 ]

mooi dat het goed gelukt is Very Happy

leuke fotos er bij ook!

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 15 januari 2007 12:40 AM
  [ # 203 ]

Mooi werk!! Goed geklust. Zo gaat het nou altijd met sleutelen je haalt maar de helft van wat je wil doen. En er zit altijd wat tegen of iets gaat zoals jij dat niet wilt. Breek me de bek er niet over open Laughing

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 15 januari 2007 12:04 PM
  [ # 204 ]
Mechuccio schreef:

Hier was ik wel blij mee Very Happy ene handige Harry heeft gewoon een stuk koelvloeistofslang weggezaagd en daar een verwijderbaar pijpje in gefrot met slangeklemmen. dat geeft mooi een hoop ruimte bij het loshalen van de poulie, en het scheelt weer een “oh ja, er zit koelvloeistof in” moment bij het loshalen van de waterpomp

Die ene handige Harry ben ik geweest… Het was destijds een nood-oplossing nadat de krukaspoelie stukliep waardoor de waterslang werd doorgesneden door de kapotte poelie en dat met Kerstmis, ergens langs de A2. De tijdelijke oplossing werkte zo goed, en de slang vervangen was zo duur, dat het is blijven zitten.

Mechuccio schreef:

Inmiddels verzameld zich de berg gereedschap en zooi rondom mijn auto Very Happy en op het moment van deze foto’s zitten we heel even te dubben.


Wat namelijk bleek toen in de distributiekap van de motor afhaalde, en de nokkenastandwielen wilde blokkeren, dat de uitlaatkleppen-bedienende nokkenas niet op tijd stond. ik kon de krukas blokkeren, en de andere nokkenas, maar die dus niet Confused  Shocked de gaten stonden gewoon niet tegenover mekaar. Maar toch nooit iets te klagen gehad over de auto Very Happy ik heb al genoeg bmwtjes en ander gespuis gepest om te weten dat ie erg snel is dus voor mijn gevoel was er niets mis, en toch stond dat tandwiel verkeerd! Maar wat dan… toch maar monteren zoals het was (if it aint broke don’t fix it!) of toch maar de meest logische optie, monteren zoast mot!

Neemt natuurlijk niet weg dat het spannend blijft of ie het erna nog wel wil doen huh

Hmm, vreemd. Ik heb destijds de distributieriem verwisseld, maar ik weet zeker dat beide nokkenassen op tijd stonden. Daar ben ik destijds nog even mee bezig geweest.
De motor startte ook meteen na het wisselen.

Profiel  
 
Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 15 januari 2007 12:32 PM
  [ # 205 ]
Eric Vertogen schreef:

Die ene handige Harry ben ik geweest… Het was destijds een nood-oplossing nadat de krukaspoelie stukliep waardoor de waterslang werd doorgesneden door de kapotte poelie en dat met Kerstmis, ergens langs de A2. De tijdelijke oplossing werkte zo goed, en de slang vervangen was zo duur, dat het is blijven zitten.
[...]
Hmm, vreemd. Ik heb destijds de distributieriem verwisseld, maar ik weet zeker dat beide nokkenassen op tijd stonden. Daar ben ik destijds nog even mee bezig geweest.
De motor startte ook meteen na het wisselen.

Jah, die oplossing is prima van die slang, dat blijft er lekker op zitten zo Very Happy
Maar toen we enkel de kap eraf hadden bleek al dat ie verkeerd stond, hij wordt door de uitlaatkleppen gewoon vooruitgeduwd waardoor hij 2 tanden te vroeg gaat staan, dit is net zo op het punt waar e hem blokkeerd. Maar lopen als een tiet ermee…... mar ik heb het gevoel (ik test het dus ng niet) dat ie sneller reageert op het gas, eeerst was het ff hik.. nadenken…... en boem weg Laughing ik ben benieuwd of ik er iets van ga merken Laughing

@catsit
Hij is dus niet in de soep gelopen Very Happy mijn ouders gaan nu 2 weken op vakantie, maar daarna kom ik wel even met mijn pa koekeloeren bij je :d kun jij meteen ff een rondje gassen in de 16V Very Happy het is overigens gewoon de normale LPG installatie. ik verlies wel wat vermogen ermee, en net boven de 5000 tpm is de lol op, maar goed, ik doe maar net alsof ik een sportknopje heb Laughing eenmaal op benzine is ie stukken sneller en jankt ie vrolijk door naar 7200 toeren, 200 in de 4 is geen probleem Twisted Evil

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  
 
Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 16 januari 2007 01:40 AM
  [ # 206 ]
catscit schreef:

mooi dat het gelukt is allemaal, had eerlijk gezegd niet anders van je verwacht na wat ik hier zo links en rechts lees.

Als je even wacht met langskomen heb ik ook weer wat leuks om tegenover de 16V te zetten.

Ik ben heel benieuwd Very Happy maar volgens mij had je al een schuur vol om ertegenover te zetten Laughing

Het zal in ieder geval nog wel 2 weken duren, want mijn vader wilt absoluut mee Very Happy we houden contact!

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  
 
Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 29 januari 2007 07:54 PM
  [ # 207 ]

Zo, de eerste 1000 kilometers met de nieuwe riem zitten er op.
Ik ga hem dit weekend even bekijken, en wellicht nog even met de spanning van de spanrollen spelen, maar vooralsnog kan ik alleen maar concluderen dat ik DIK tevreden ben!
Op gas is de auto een STUK sneller geworden, en ik kan hem zomaar dik 1000 toeren verder doorjagen op gas, het hield normaal zo rond de 5000~5500 toeren op, nu loopt dat dik door in de 6000 Twisted Evil verder merk ik dat het stuk tot 4000 toeren een stuk vlotter doortrekt. Op benzine is natuurlijk helemaal een beest Twisted Evil nog steeds een lading sneller dan op gas. Ik moet wel zeggen dat het merkbaar is dat de uitlaatkleppen nu niet meer te vroeg openen Laughing
Het enige dat me nog niet helemaal aanstaat is de stationaire loop. Hij stottert een beetje op benzine en LPG, maar vanaf een 1100 toeren loopt ie prachtig rond. Wat ie wel minder is gaan doen is te hoog stationair lopen, hij draaide vaker rond de 2000 toeren. Dat ie dat nu niet meer zo heel vaak doet kan toeval zijn Very Happy zowieso heb ik nog een stappenmotor liggen, uns kijken of ik die open kan maken en ff goed kan schoonmaken.

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7098
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 29 januari 2007 08:14 PM
  [ # 208 ]

Dat is nog eens positief nieuws Cool

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 29 januari 2007 08:15 PM
  [ # 209 ]

sneller is nooit fout, maar als die langzamer zou zijn dan keek je nog wel even hoe dat kwam Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 29 januari 2007 10:32 PM
  [ # 210 ]

Jup Cool ben er zeer blij mee Exclamation  andersom was inderdaad een ander verhaal geweest Laughing

bartus schreef:

Is die bx erg afgetrapt dan?

in het geheel niet! sterker nog, dat kon niet eens, de auto liep niet op benzine, en op lpg niet meer dan 5000 toeren ergo altijd rustig behandeld!

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  
 
 
14 van de 38
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook