30 van de 38
« Eerste  < Vorige 28 29 30 31 32 Volgende >  Laatste »

Mechuccio’s 16V-6 [Happy klepper]
Jay2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 172

Gepost: 16 november 2007 10:05 PM
  [ # 436 ]

Altijd mooi om te horen! Moeten er maar een bescheiden biertje op gaan drinken! Ik neem aan dat er nog plaatjes komen een keertje Confused:

AX 1.1 TGE ‘91
BX 1.6 TGI ‘91
Xsara 1.4 HDI ‘05
Xsara 2.0 HDI ‘02 (huidig)

Profiel  

david.tb
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 924

Gepost: 17 november 2007 12:52 AM
  [ # 437 ]
mechuccio schreef:

alle rot aan de binnenkant van de schermen is ook pleite

Een biks die rot??!?!?!?!!? Is niet ALLES van PVC dan?

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 17 november 2007 12:27 PM
  [ # 438 ]

Plaatjes komen zekers, maar kreeg ze gisteren niet op de fleptop met bluetooth.
ALs je progress klaar is zal ik eens lukkie kant op komen, en David, ik stond er zelf ook van te kijken Laughing toch wat meer blik dan verwacht aan het beestje.
Nja, dadelijk cross ik naar Emmen en kan ik eindelijk weer eens genieten van al die trappelende paardjes die zo lang in de garage hebben moeten wachten…. ik zit er flink naar uit te kijken Very Happy

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 17 november 2007 09:28 PM
  [ # 439 ]

blij dat de 16V weer thuis is Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1986

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 17 november 2007 09:34 PM
  [ # 440 ]

Mooi Very Happy ben benieuwd naar fototjes

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 18 november 2007 09:20 PM
  [ # 441 ]

Nou, ik ben weer terug uit Emmen….... zonder 16V Crying or Very sad

Een kilometer of 60 voor Venlo in een bocht op de snelweg begon het stoplampje in combinatie met het hydrauliek lampje te branden, nou lekt ie nog een heel klein beetje sinds de bakwissel dus ik dacht er niet veel achter, maar omdat het lampje maar bleef branden heb ik toch maar een afslag gepakt om wat bij te vullen, en het moment dat ik stil stond zag ik rook onder de motorkap vandaan komen (paniek Shocked ) het vert cali topic nog in mijn geheugen…. Ik stap uit en ik rook de zoete weeige lucht van LHM al, ik trek de motorkap open en ik zag dat het nogal nat was van de LHM dus ik kijk onder de auto en ik zie hem flink LHM pissen. Nja, 85 kilometer voor Roermond ga je dan geen risico’s meer lopen, dus de ANWB maar gebeld, en die waren gelukkig binnen een half uurtje aanwezig.
De loods waar de gestrande auto’s naartoe werden gesleept was ongeveer een kilometer verderop, dus maar ff een flesje LHM in het vat gemikt en daarheen gereden. Ik had nog 2 prachtige knelkoppelingetjes in mijn dashboardkastje liggen dus ik had de goede hoop dat het wel fixbaar was, maar helaas, het was de HD-leiding van de hydrauliekpomp die er de brui aan gegeven had, en daar past het koppelingetje niet op. De oorzaak was ook meteen duidelijk,ik was vergeten het klemmetje vast te zetten dus die heeft getrild en getrild en getrild en getrild en is stuk gegaan DO’H mijn fout dus.

Maar goed, we kregen een lekker kopje koffie en een Hyundai Tucson en zo konden we onze weg weer verder vervolgen.
Morgen wordt de 16V afgeleverd bij mijn ouders, en morgen wordt de Chic gekeurd, dus mijn reserve BX wordt wederom ingezet als…. reserve BX Laughing

De Tucson moet dinsdag weer terug, maar goed, ik zit toch liever in een BX, alhoewel het nog altijd beter is dan geen auto natuurlijk.

Maar goed, dit is dan de officiele ceremoniele eerste keer in 35.000 kilometer dat de 16V me laat staan, en het is nog niet eens zijn schuld ook niet, dan mag ik toch niet klagen Very Happy

Hier nog ff 2 fotootjes van de BX in de loods:

Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten
Totaal aantal Berichten: 974

Gepost: 18 november 2007 09:28 PM
  [ # 442 ]

Toot!!

Lullig van de problemen met de lhm lekkage..
Maar man wat ziet dat ding er weer fantastisch uit.  Very Happy Echt te mooi gewoon.

Nu jij weer net gaat genieten van je 16v neem ik er weer afscheid van Crying or Very sad Morgen gaat ze weg. Maar het is me wel weer helemaal duidelijk: De BX 16V MK2 is gewoon de allermooiste bx ooit gemaakt.
Very Happy

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1986

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 18 november 2007 09:32 PM
  [ # 443 ]

jammer van de lekkage…

maar je bx ziet er inderdaad zeer goed uit op de niet zo scherpe foto’s Very Happy

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 18 november 2007 09:34 PM
  [ # 444 ]

Dank u dank u Very Happy

Ja ik moet zeggen dat het weer een plaatje is… lekker gepoetst en helemaal strak, zo mag ik het zien, alleen de achterbumper moet ik nog ff fixen, er zit nu een blauwe op.
Het mooie was dat de kerel die ons hielp zelf ook een BX had, een deauville, je ziet hem op de 2e foto achter de tucson staan die ik nu mee heb.
Mijn vriendin zei tegen hem “goh dan vind je deze wel heel vet zeker?”
Waarop zijn antwoord was: “Nee, met die spoilers, dat vind ik afschuwelijk, maar het leer is wel leuk”  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked
Ach ja, geen kenner dus Laughing maar goed, toen ik wat begon te vertellen over alles wat ik eraan heb gedaan had ie wel wat meer interesse in de auto, en vroeg ook wat ik er voor wilde hebben (as if, deze gaat NOOIT meer weg natuurlijk) de ANWB man die ons langs de weg kwam helpen was ook wel grappig, hij wilde eerst de auto afslepen, dus ik zeg dat ik nog wel een kilometer of wat kan rijden met de LHM die ik erbij had gegooid, begon hij haarfijn uit te leggen hoe het allemaal werkte met het LHM systeem, dus ik zeg, ja ik ken die auto van binnen en buiten. Oh? en hoe lang heb je deze dan al, nja, anderhalf jaar, maar het is wel de 6e inmiddels Laughing ach, dan zit het wel goed Very Happy
Maar hij is inderdaad weer heel mooi geworden en dat voor minder dan de helft van de uitgekeerde schade…... doe mij nog maar zo’n ongelukje

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15840

- Ami 8 Club
Gepost: 18 november 2007 10:23 PM
  [ # 445 ]
anymoes schreef:

lijkt het maar zo of staat er achterin die loods nog een andere Bx ?? , dat donkere ding Razz (achter dat japanse hok )

Mechuccio schreef:

Het mooie was dat de kerel die ons hielp zelf ook een BX had, een deauville, je ziet hem op de 2e foto achter de tucson staan die ik nu mee heb.

Goed lezen, Bartje.  Wink

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27937

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 november 2007 10:51 PM
  [ # 446 ]

Wel pech zo Sad

Gelukkig is het allemaal te verklaren, en zo te horen komt alles weer goed Wink

Profiel  

david.tb
> 900 berichten
Totaal aantal Berichten: 924

Gepost: 18 november 2007 10:55 PM
  [ # 447 ]

Leef wel met je mee dat je nu in een Hyundai moet rijden, sterkte man, toitoi!

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15840

- Ami 8 Club
Gepost: 18 november 2007 11:16 PM
  [ # 448 ]

Ondanks alles wat er de afgelopen weken is gebeurd met de 16V, wordt ie er alleen maar beter van. Succes met de afhandeling van het laatste probleem, Tony. Wink

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 19 november 2007 12:22 AM
  [ # 449 ]

Ach ja, zoals Eric Vertogen in zijn onderschrift had staan :
“BX rijden blijft een avontuur”
en dat houd het spannend, en wat ik zelf al sinds mijn eerste BX weet is dat ze nooit perfect willen zijn, je moet altijd iets te repareren hebben anders gaat er iets stuk Laughing maar dit was mijn eigen schuld, ik heb dat klemmetje over het hoofd gezien na het afmonteren van de 6bak en daar pluk ik nu de zure vruchten van….. aan de andere kant vind ik het toch wel leuk om te sleutelen en nu heb ik weer wat te doen, buiten dat wordt de chic morgen gekeurd en ik hoop maar dat dat in 1 keer goed komt, dan heb ik toch mijn backup karretje om op terug te vallen. Van de week moet ik maar een dagje vrij pakken om de 16V weer aan de rol te helpen en zo blijf ik maar bezig he Very Happy het blijft een intensieve hobby dat BX gebeuren maar het blijft leuker dan bijvoorbeeld top 40 hits schrijven tijdens een parachute sprong… het resultaat is meer zichtbaar zeg maar Laughing
Hoe dan ook… deze BX blijft van mij alle aandacht krijgen die hij nodig heeft! nog even en dan blijft alleen de motor over die gereviseerd moet worden… en dan zul je net zien dat… nou ja, ik moet de goden ook maar niet verzoeken natuurlijk Laughing

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 19 november 2007 10:17 PM
  [ # 450 ]

Nou, de 16V is weer thuis en dat stelt me al een heel stuk gerust Very Happy
Hij werd op een gigantische oplegger afgeleverd dus het was best een spektakel (jammer dat ik er niet bij was)

Ik was vanmiddag bij de Citroen garage in het durp voor de keuring van de Chic en toen kwam de eigenaar toen hij me zag meteen aanlopen Very Happy
“Wat heb je gedaan??? ik zag je BX vanmiddag op een vrachtwagen staan, hij ligt toch niet weer in elkaar?”
ff lache natuurlijk toen ik het verhaal vertelde en vervolgens kon ik met een goedgekeurde Chic weer lekker op huis aan Very Happy
Van de week pak ik maar een dagje vrij, en dan kruip ik er maar weer onder, dat we dat beestje maar gauw weer aan de rol hebben want ik mis hem alweer verschrikkelijk!
Hoe fijn ik het ook vond om een leenauto te hebben (en dat is echt prettig) ik was toch weer als een kind zo blij toen ik in het Chicje kon rijden, en dat gevoel is nog 100x meer wanneer ik in de 16V zit…. dus ASAP fixen die hap Very Happy

Profiel  

30 van de 38
« Eerste  < Vorige 28 29 30 31 32 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook