ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die me kan helpen bij het vervangen van adas. aangezien bij mij een wiel een beetje scheef staat.ik wil het eigenlijk zelf doen aangezien de dealer (reusink) hier in zutphen er 230 euri’s voor wil hebben. per kant wel te verstaan.moet toch voor minder kunnen?
grreettzzz
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
lekker laten doen bij hegru in veldhoven
180 euro bij elkaar
zelf is het haast niet te doen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
ik ga ook ff informeren bij citroville in borculo misschien doen ze het daar voor minder.
kent iemand van hier dit bedrijf?
Citroville is een goeie, niks dan lof word er over geschreven.
Prijzen weet ik niet.
McDean schreef:
zelf is het haast niet te doen
Oooh jawel hoor, maar je moet geen 2 linkerhanden hebben.
Nieuwe set voor 2 draagarman ben je 90 euro kwijt en wat ergernis mocht het niet lukken.
180 euro bij Hegru is zo gek nog niet
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
boontje schreef:ik ga ook ff informeren bij citroville in borculo misschien doen ze het daar voor minder.
kent iemand van hier dit bedrijf?
ik woon er zowat naast
maaruh prijzen voor ADALS weet ik niet
verdere prijzen van citroville zijn erg goed
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ik weet wel dat de lagersetjes al niet goedkoop zijn. Bij de Hegru is de prijs echt superscherp, denk dat je bij een andere garage al snel €100,- meer kwijt bent…
Ook zou ik zelf niet gaan prutsen (het is inderdaad wel te doen) voor die paar tientjes…
contact gehad met citroville doen het voor 250 euri’s ga ff afspraak maken voor de vogende week. zal ff afwachten of het allemaal goed gaat .ik zal jullie op de hoogte houden.
Oké, we zijn benieuwd.