8 van de 19
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »
   
Ander automerk?!  (mrt 2007>> pag. 15)
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7098
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 21 februari 2006 09:06 PM
  [ # 106 ]
ronama schreef:
M&M schreef:
M&M schreef:

Moet het binnen budget blijven zijn de auto’s zoals Maserati op pagina 1 genoemd door mij niet haalbaar .... dan sta ik wel open voor een mooie Saab 900 Turbo-16 Very Happy

Alfa 75 Turbo is ook lekker Cool

:headbang

of een Delta Integrale.

Die valt ondertussen ook in het rijtje onbetaalbaar, aanschaf is zo’n 10.000 euro en ik denk dat je dat bedrag er gerust bij mag tellen aan extra kosten…

Wel een geweldige bak trouwens… die veel nieuwere en goedkopere HPE vindt ik trouwens ook wel erg leuk om te zien..

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7098
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 22 februari 2006 02:25 AM
  [ # 107 ]
Vor schreef:
M&M schreef:

Moet het binnen budget blijven zijn de auto’s zoals Maserati op pagina 1 genoemd door mij niet haalbaar .... dan sta ik wel open voor een mooie Saab 900 Turbo-16 Very Happy

:peace SMAAK!  :peace

Zo’n Saab is net ‘n tank, qua degelijkheid…*droomt verder*

Momenteel is ‘n Xsara ‘n droomauto, maar mocht de jackpot vallen dan kwam er zonder te twijfelen ‘n Audi RS4…  Rolling Eyes

Jazeker een gele RS4 erbij, en dan een zilvergrijze RS6 met de RS4 velgen eronder Cool pracht-combi...

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 25 februari 2006 01:02 AM
  [ # 108 ]
patje74 schreef:
Wouter-1 schreef:

Die RO80 is idd prachtig en was zijn tijd ver vooruit, misschien wel te ver…
Maar Patrick, wat is eigenlijk de link met Citroën?

Het wankelblok uit de RO80 is ontwikkeld door Comotor, een clubje van Citroën en NSU. Dit blok zit dan ook tevens in de GS Birotor. De versnellingsbak van de RO is vrijwel identiek aan de C-matic bak uit mijn GS.

No shit!

Ai. Dat haalt waarschijnlijk een streep door m’n droom. 1 stuk vreemde en kwetsbare techniek kan ik nog hebben maar 2 stuks vind ik te veel, gezien de zeldzaamheid op de markt qua onderdelen.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  
 
easternnl
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004

- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Gepost: 25 februari 2006 01:15 AM
  [ # 109 ]

Een Alfa of Maserati waarschijnlijk.

Profiel  
 
Tentation
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 23
Geregistreerd: 19-01-2006

Gepost: 27 februari 2006 03:27 PM
  [ # 110 ]

Mocht Citroën niet bestaan was het waarschijnlijk (zeer zeker Very Happy ) een Peugeot Partner geworden.

Smile  Smile  Smile

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 27 februari 2006 04:00 PM
  [ # 111 ]

Lada 2105 ofzo.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2230
Geregistreerd: 30-06-2005

Gepost: 03 maart 2006 02:35 AM
  [ # 112 ]
Alcyone schreef:
patje74 schreef:
Wouter-1 schreef:

Die RO80 is idd prachtig en was zijn tijd ver vooruit, misschien wel te ver…
Maar Patrick, wat is eigenlijk de link met Citroën?

Het wankelblok uit de RO80 is ontwikkeld door Comotor, een clubje van Citroën en NSU. Dit blok zit dan ook tevens in de GS Birotor. De versnellingsbak van de RO is vrijwel identiek aan de C-matic bak uit mijn GS.

No shit!

Ai. Dat haalt waarschijnlijk een streep door m’n droom. 1 stuk vreemde en kwetsbare techniek kan ik nog hebben maar 2 stuks vind ik te veel, gezien de zeldzaamheid op de markt qua onderdelen.

Blok zit ook in de Van Veen motorfiets.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  
 
c5breakhdi
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1168
Geregistreerd: 28-03-2005

Gepost: 03 maart 2006 10:58 PM
  [ # 113 ]

Moest Citroën niet bestaan, dan zou ik misschien kiezen voor een Peugeot 407 SW, een Renault Espace, of misschien wel een Volvo V70.
En indien er geen financiële beperkingen zouden zijn : een Range Rover.

J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën

Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 03 maart 2006 11:21 PM
  [ # 114 ]
Alcyone schreef:
patje74 schreef:

Het wankelblok uit de RO80 is ontwikkeld door Comotor, een clubje van Citroën en NSU. Dit blok zit dan ook tevens in de GS Birotor. De versnellingsbak van de RO is vrijwel identiek aan de C-matic bak uit mijn GS.

No shit!

Ai. Dat haalt waarschijnlijk een streep door m’n droom. 1 stuk vreemde en kwetsbare techniek kan ik nog hebben maar 2 stuks vind ik te veel, gezien de zeldzaamheid op de markt qua onderdelen.

Op zich zit er maar 1 onderdeeltje op dat kwetsbaar is, en dat is het kleppenhuis + elektromagneet/spoel+anker.
Verder is het een degelijke bak.

Wat betreft de kwetsbaarheid van het wankelblok, na een goede revise waarbij de juiste materialen zijn gebruikt, is het blok ook degelijk te noemen. Ik heb met iemand gesproken die 180.000Km heeft gereden na revisie. En dat ook nog eens op LPG, dat lusten ze graag!

Maar goed, je hebt gelijk, de onderdelen voor de C-matic bak zijn schaars. Ik ben dan ook blij dat ik een reserve bak in de garage heb staan.

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5010
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 03 maart 2006 11:23 PM
  [ # 115 ]

Tja, ik had ooit de hoop dat ik van de kilometervergoeding voor de 205 een 407 (die toen nog lang niet op de markt was) zou kunnen kopen.

Denk dat ik dus in die hoek zou uitkomen. Heb ook de 306 meegenomen bij de zoektocht naar een opvolger voor de Xantia (Xant, 406 etc. vond ik toch te zwaar). Tot ik dus de ZX tegen kwam bij Renard (niet waar: ik werd op de ZX gewezen door Jeroen).

Profiel  
 
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 04 maart 2006 12:08 AM
  [ # 116 ]

saab of subaru, denk ik op het moment

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 04 maart 2006 12:54 AM
  [ # 117 ]

mischien als ik later geld heb en citroen bestond niet Wink

maar ja ALS Wink haha,

pjotr Cool

Profiel  
 
robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-12-2003

Gepost: 04 maart 2006 01:50 AM
  [ # 118 ]

Jullie dromen van mooie auto’s….
Een collega van mij had ook een droom,
maar wel eentje die hij liet uitkomen ......... (die achterste rode auto is van mij)

En ik?

Misschien koop ik dan een Landwind en rij met 56 km/h tegen een boom (want in een wereld zonder Citroën wil je niet leven).
Maar een beetje een flinke Volvo station ligt meer voor de hand….... (die zijn veiliger Rolling Eyes )

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 04 maart 2006 07:19 PM
  [ # 119 ]

AEC Routemaster (ga maar eens op google zoeken Wink ) lijkt me ook wel leuk.

Edit: zet de Regent en alle andere voorlopers er ook maar bij

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Popmart
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 53
Geregistreerd: 23-08-2005

Gepost: 04 maart 2006 07:28 PM
  [ # 120 ]

Leuk topic dit Very Happy

Maar als er geen Citroën zou zijn, en het moest binnen mn studenten-budget blijven, dan zou ik waarschijnlijk P 205 rijden, of Volvo 340 / 360. Heb zelfs een paar maanden ‘n 340 gehad met variomatic, maar dat ding had een draaikolk in de tank staan. Tijdens het rijden waan je je in een logge tank, maar zodra het sneeuwt heb je door de RDW wel de grootste lol.

En als er een bak met geld uit de lucht kwam vallen, dan zou ik ook voor een Saab 900 turbo gaan.

Citroen AX 1.4 GT ‘91
Citroën AX 1.1 First Injection ‘91

Profiel  
 
 
8 van de 19
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook