Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
staat ie dan, geschorst, gewassen , in de was gezet, banden hard opgepompt…
volgende stap is m opbokken met bandjes van de vloer.
daarna onder de motorkap schoonmaken, heb al wat afgestoft, en eens kijken of ik de onderkant in de lijnolie kan zetten, zag wat roest vlekjes…
Nu als de wiedeweerga mn groene zien te verkopen!
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Zonde, XM’s moeten rijden. Van stilstaan gaan ze alleen maar kapot en vastzitten. Tegen de tijd DAT je ermee wilt rijden, zijn de onderdelen schaars en duur.
Trouwens, kijk maar uit voor muizen
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 27933
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Willem schreef:Zonde, XM’s moeten rijden. Van stilstaan gaan ze alleen maar kapot en vastzitten. Tegen de tijd DAT je ermee wilt rijden, zijn de onderdelen schaars en duur.
Trouwens, kijk maar uit voor muizen
zover ik begrepen heb staat de V6 stil totdat de 2.0 verkocht is