kakanox schreef:Auto is zekers rijdbaar! gisteren wel ff 160+ én 7000 r/min op de teller gezien
Zeker, en naar Den Bosch heeft ie net ook al gehaald…
Overigens, dat trekken wat ie nu doet dat deed ie al.. al lijkt het een miniscuul beetje erger geworden te zijn..
Het viel me namelijk al op dat je rijdend makkelijker naar rechts kan sturen dan naar links
Overiegsn, is de avatar ook niet goed?
Jullie zijn echt moeilijk hoor…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Deze avatar kan mijn goedkeuring ook wel enigzins wegdragen. Hoewel ik Alizée toch ietwat meer apprecieer.
Welke naam draagt deze bevallige dame overigens?
Gaaf trouwens dat je weer kunt rijden in je AX!
kakanox schreef:Auto is zekers rijdbaar! gisteren wel ff 160+ én 7000 r/min op de teller gezien
Nog ‘ff doortrappen, rev. limiter zit bij 7250
AX GTI
Volgens mij zit de begrenzer bij 7100 al, maarja, net iets ervoor opschakelen he
Heb sinds dat de auto weer mobiel is een kleine 350km gereden en ik moet zeggen dat ik het vreselijk heb gemist…
\Ga nu nog wel erg voorzichtig door de bochten hoor, zeker nu dat bandje er nog opzit…
Net ook in de stromende regen maar 80 a 90 gaan rijden omdat ik bij een hogere snelheid meer dan de rijstrookbreedte nodig had…
Tijd voor andere bandjes dus…
Verder: de combi van een nieuwe einddemper en het green-filter klinkt prima, wel de klank van een sportuitlaat maar niet het lawaai…
Misschien dat ik die sportdemper geeneens koop maar hier een sierstuk op las…
Het Greenfilter zorgt er wel voor dat de auto goed trek tussen de 1000 en de 2500 toeren..
Reed vanochtend in zijn 3 weg en dacht alleen: ik dacht dat deze auto toch wel sneller optrekt dan dit..
Vandaag ook even de 180 aangetikt… erg leuk hoor, en het mooiste is, het verbruik blijft rond de 1 op 14…
Hetzelfde als met de BX, alleen moest ik met de BX wel erg voorzichtig zijn…
P.S.
Deze dame is Rachel Stevens, bekend uit de verleden-tijd popgroep uit Britannië: S Club 7. Nu gaat ze overigens solo, en ik moet zeggen, de kwalitiet, ik bedoel, kwaliteit is flink verbeterd…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
zo’n Greenfiltertje is wel leuk he
heb je trouwens nog zin om mee te gaan naar het Ballaton meer?
de datum is iets aangepast vanwege een of andere paardrijwedstrijd van de vriendin van een huisgenoot van me, maar het is nog steeds de 12e van augustus dat we gaan, we gaan alleen de 19e weer terug…. helaas…...
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Nee, in dat geval niet…
Ik zou de 6e vertrekken voor nog een keer 8 of 10 dagen, maar ik weet nog niet of ik daar wel zo’n zin in heb…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Simpele Ziel schreef:Nee, in dat geval niet…
Ik zou de 6e vertrekken voor nog een keer 8 of 10 dagen, maar ik weet nog niet of ik daar wel zo’n zin in heb…
nja, als je die periode er bent, dan kun je natuurlijk nog ff langs komen feesten natuurlijk je hebt er toch familie waar je naar toe gaat?
dan ben je ook snel zat bij het meer. maar kijk maar, je bent iig welkom, en het moet wel een leuk feestje worden
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
ZO, eindelijk de vakantie periode afgesloten, bijna 4 weken non-stop op vakantie is niet zo leuk als het lijkt…
De voortgang van de AX:
Antenne gemonteerd, wel zo’n Alu. universele want een orginele inschuifbare is volgens mij goud waard.
Uiteraard wel met het langste steeltje gemonteerd
LEDjes in de koplampen, aangezien ik mijn gele kijkers in de BX vergeten ben en Collin er nu al aan gehecht is ga ik maar voor wit licht in de AX…en beige/gelig is niet wit dus tijd voor LED stadlampjes.
Inmiddels opnieuw begonnen aan het LED 12v 21w remlicht waar ZX1.4i al eens aan begonnen was.
Kleppendekselpakking gekocht, laat toch een niet zo nette randje olie langs het blok zien.. (kostprijs ong. 2 eur… )
2 handremkabels gehaald, moeten nog worden gemonteerd n.a.v. de grote achter-as-wissel-truc.
Zwarte lichtdoorlatende verf gekocht voor de achterlichten(Motip, geen autostyle, het zou wat )
Afspraak gemaakt voor volgende zomer, waarbij de gehele auto opnieuw in het zwart gespoten wordt.
Maar dan nu, aangezien ik Lisa in stappen wil aankleden het volgende dilemma: Wat eerst?
ICE?
Leuk AV setje samengesteld bestaande uit het verbeteren van mijn subkwaliteit, een nieuwe HU en 2 TFT schermpjes
Rims?
Leuk 15"setje op het oog, met nieuwe banden die ik wel gebruiken kan.
Paint?
Lak opzich komt voor de bakker, maar hoe zit het met het Orange(nee, geen oranje, ik heb niets met het koningshuis) project?
Powerplant?
of toch die 1.6?
Lights?
ICELED’s zouden het gelijk afmaken, maar als je hettoch al hebt over iets nutteloos…
Wat zouden jullie doen?
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Uh? oranje spuiten?
Nee, ik weet je antwoord heel goed…maar ik geloof dat dat de enige mod is die aarna alleen maar geld blijft kosten
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ja, vind daar maar eens een nette van voor onder de 1000 euro…
Misschien nog een keer een type 1, met GT velgen, en GTbumpers/skirts…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
true true
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Nou, het spatbordlijst sierstripverbredertje zit erop hoor
Verder heb ik nu witte LEDjes op de plek van de stadslichtjes…
Waarbij ik erachter kwam dat ik 2 verschillende koplampen heb(behalve dat de 1 een linker en de ander een rechter is zit er nog meer verschil in)
Moeten we nog even oplossen dus.
en omdat er nog niet genoeg beestjes en lampjes in de auto zitten kreeg ik dit gekke ding van moeders kado:
Uiteraard staan deze en andere foto’s op mijn Flickr pagina.
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Simpele Ziel schreef:
Flickr ? Wat is dat?
Edit: Hey, bericht 500
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
DigiDaan schreef:Simpele Ziel schreef:
Flickr ? Wat is dat?
Edit: Hey, bericht 500
Flickr is een eigenlijk een online fotodump plaats. Echter, eigenlijk alleen bedoeld voor het plaatsen van eigen foto’s.
Daarnaast zit er achter de pagina nog een hele comunitie waar je je foto’s kan laten zien aan andere leden en zijn er heuze contest’s…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Simpele Ziel schreef:DigiDaan schreef:Simpele Ziel schreef:
Flickr ? Wat is dat?
Edit: Hey, bericht 500Flickr is een eigenlijk een online fotodump plaats. Echter, eigenlijk alleen bedoeld voor het plaatsen van eigen foto’s.
Daarnaast zit er achter de pagina nog een hele comunitie waar je je foto’s kan laten zien aan andere leden en zijn er heuze contest’s…
Dacht je echt dat ik niet wist wat Flickr voor site is?
Gister weer mijn tweede jaarabo afgesloten…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!