2 van de 2
 < Vorige 1 2

Wie heeft er een exploded view van voorwielophanging bx?
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 22 juni 2006 02:45 AM
  [ # 16 ]
Chinco schreef:
karel schreef:

Ik vind dat toch maar amper een garantie dat het goed is; bij het monteren kun je ze best mollen.
Silent blocks bij een auto met dit kmtrage (90K oid toch?) lijkt me nog wel heel erg vroeg, en zeker voor een lichte 1400. Dat verwacht je misschien van een zware, intensief gebruikte turbodiesel oid. Maar niets is onmogelijk.

Ik zou er even een ander erin laten rijden die weet hoe reactiestangetjes klinken; wellicht is er iets heel ordinairs anders aan het rammelen.

Eh, het is mijn ex-leader. Sinds zaterdag niet meer. . . OK? Razz Wink Very Happy
De rubbers van de draagarmen zijn uitgedroogd, niet versleten door gebruik. Ik heb ze gezien.

Groeten,
Jan

Aan de buitenkant kan je toch niet zo heel gek veel zien. Mijn 92er 19TGD break rijdt op die manier inmiddels al bijna 5 jaar in mijn eigendom rond met uiterlijk verdroogde rubbers en er bonkt nog niets. Heb jij zelf al geluisterd naar het probleem?

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Eric
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 379

Gepost: 22 juni 2006 01:24 PM
  [ # 17 ]

Mensen, ik heb de silent blocks besteld en ga de boel vervangen. Daarna kijken we weer verder.

(Jan, ik stuur vandaag de overschrijving op!) Surprisedops:

Citroen Bx Deauville 1993

Profiel  

Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746

Gepost: 22 juni 2006 01:29 PM
  [ # 18 ]
karel schreef:

Aan de buitenkant kan je toch niet zo heel gek veel zien. Mijn 92er 19TGD break rijdt op die manier inmiddels al bijna 5 jaar in mijn eigendom rond met uiterlijk verdroogde rubbers en er bonkt nog niets. Heb jij zelf al geluisterd naar het probleem?

Absoluut. Sterker nog: ik had het gemeld dat dat het probleem was. Het is in ieder geval de rubbers en heel misschien een fuseekogel. Je ziet ook dat de rubbers niet meer strak zijn, niet alleen verdroogd maar ook ruimte tussen rubber en staal. Ik vermoed dat het rubber en de bussen er zo uitvallen als je de boel demonteert.

Groeten,
Jan

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook