Vond ik een tijdje geleden en het laat goed zien hoe simpel doch geniaal het veersysteem al 50 jaar werkt.
kijk eens bij “Meer emoticons” als je een antwoord wil plaatsen
:susp
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
:partytime
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Blijft wel gaaf….
Totaal aantal Berichten: 8162
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Vandaag ook weer heerlijk genoten van het befaamde hydropneumatisch veersysteem.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Oei!
Jammer alleen dat zo’n ding niet in een Xm zit, die heeft McPherson voorpoten
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Maar het principe is toch hetzelfde?
Als je HP gewend bent dan zijn juist die kleine verschillen die ‘t doen:
[list]rood vs groen vs oranje
H1 vs H2
H3 vs H3+
McPherson vs double wishbones vs pivot decouple
DiRaVi vs DirAss
SCCAR vs AMVAR[/list:u]
etc.
Han S schreef:Maar het principe is toch hetzelfde?
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije