Octopus vervangen
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 23 juni 2006 11:26 PM

Ik weet dat er hier al eerder over gesproken is maar kan het zo snel niet weer vinden.

Wie weet waar ik mijn “octopus” retourleidingen goed en goedkoop kan laten vervangen , en als iemand weet voor hoeveel is dat mooi meegenomen.

Het gaat om een BX 1,4 uit 1993.

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 24 juni 2006 01:49 AM
  [ # 1 ]

Re: Octopus vervangen

citro-power schreef:

Ik weet dat er hier al eerder over gesproken is maar kan het zo snel niet weer vinden.

Wie weet waar ik mijn “octopus” retourleidingen goed en goedkoop kan laten vervangen , en als iemand weet voor hoeveel is dat mooi meegenomen.

Kun je het zelf niet? Het is niet zo moeilijk als het wel eens omschreven wordt hoor; vooral een kwestie van goed voorbereiden en niet bang zijn om vies te worden. Bij een 1400tje heb je wel wat meer ruimte aan de onderkant dan bij andere typen.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 24 juni 2006 11:16 AM
  [ # 2 ]

karel schreef:
citro-power schreef:

Kun je het zelf niet? Het is niet zo moeilijk als het wel eens omschreven wordt hoor; vooral een kwestie van goed voorbereiden en niet bang zijn om vies te worden. Bij een 1400tje heb je wel wat meer ruimte aan de onderkant dan bij andere typen.

Ik heb wel de handigheid en ik ben ook vooral niet bang om mijn handen vies te krijgen maar heb de komende tijd totaal geen tijd om het te vervangen en omdat ie behoorlijk lek is nu moet het maar even uitbesteed worden.

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 26 juni 2006 02:41 AM
  [ # 3 ]

citro-power schreef:
karel schreef:
citro-power schreef:

Ik heb wel de handigheid en ik ben ook vooral niet bang om mijn handen vies te krijgen maar heb de komende tijd totaal geen tijd om het te vervangen en omdat ie behoorlijk lek is nu moet het maar even uitbesteed worden.

Ik begrijp je wel. Maar als je het onderdeel hebt én goed voorbereid bent (paar schema’s downloaden) is het zeker binnen 2 uur te doen.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook